ارسال به دیگران پرینت

رهبر معظم انقلاب | آمریکا | انقلاب

رهبر معظم انقلاب: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده | رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا دارند تتمه‌ی آبروی این کشور را می‌برند

رهبر معظم انقلاب گفتند: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا ــ رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی ــ اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ی آبروی آمریکا را ببرند و دارند میبرند.

رهبر معظم انقلاب: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده | رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا دارند تتمه‌ی آبروی این کشور را می‌برند

در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در ۱۹بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و افسران نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین بیانات آیت الله سید علی خامنه ای بدین شرح است:

هر جایی که نیروی حق در مقابل کفر وارد میدان بشود، دشمن با همه‌ی جلال و جبروت ظاهری که باطن و مغز ندارد در محاسباتش اشتباه میکند؛ همیشه همین‌جور است.

آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا ــ رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی ــ اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ی آبروی آمریکا را ببرند و دارند میبرند.

جبهه‌ی دشمن امروز دست زده به یک تهاجم ترکیبی، تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است؛ یعنی جنبه‌ی اقتصادی در آن هست، جنبه‌ی سیاسی در آن هست، جنبه‌ی امنیتی در آن هست، جنبه‌ی رسانه‌ای در آن هست، جنبه‌ی دیپلماسی در آن هست. از همه جهت یک حمله‌ی ترکیبی دسته‌جمعی را شروع کردند، ما هم در مقابل بایستی حرکتمان حرکت ترکیبی باشد. از همه جهت بایستی تلاش کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه