ارسال به دیگران پرینت

علوی:

ثابت کردیم از پرسپولیس بهتریم

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانستیم ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم و بعد از پنج سال نوار موفقیت‌های پرسپولیس را که به صورت متوالی قهرمان می‌شد را بشکنیم.

ثابت کردیم از پرسپولیس بهتریم

 سیدمحمد علوی پس از قهرمانی فولاد در سوپرجام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازی هم مثل جام حذفی و تک بازی بود و طبیعتا هر اتفاقی ممکن بود رقم بخورد اما خدا را شکر توانستیم ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم و بعد از پنج سال نوار موفقیت‌های پرسپولیس را که به صورت متوالی قهرمان می‌شد را بشکنیم.

وی بیان کرد: تیم فولاد باید تقویت شود؛ بازیکنان ایرانی مورد نیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله یکی دو بازیکن خوب هم به ما اضافه شود تا نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درگیرانه بودن بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس نیز گفت: طبیعی است چون تک بازی است و از آن جا که کارت‌ها در بازی بعدی دو تیم محاسبه نمی‌شود، این موضوع عادی بود. پرسپولیس پنج سال قهرمان شده بود و ما نیاز داشتیم خودی نشان دهیم و بازی را ببریم.

او در واکنش به این سوال که فولاد وقت تلف می‌کرد، عنوان کرد: خیر ما وقت تلف نمی‌کردیم و خیلی خوب بازی می‌کردیم و مسلط بودیم. حیف است که آقای اکبریان از داوری خداحافظی کرد. او امشب خوب سوت زد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه