ارسال به دیگران پرینت

شهرداری

رفتار زشت مامور شهرداری تبریز با دستفروش معلول +ویدئو

رفتار زشت مامور شهرداری تبریز با دستفروش معلول

رفتار زشت مامور شهرداری تبریز با دستفروش معلول +ویدئو

رفتار زشت مامور شهرداری تبریز با دستفروش معلول که منجر به عزل مامور شهرداری شد.

 

پنجاهمین جلسه‌ی شورای شهر تبریز:

انتقاد اعضای شورا از برخورد مامور شهرداری تبریز با دستفروش: رتبه‌ فرد مورد نظر تنزل یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: برخورد زننده مامور شهرداری با شهروند دارای معلولیت، نشان حقارت این مامور است که باید فرد مورد نظر به کمیته انضباطی معرفی شده و رتبه‌اش نیز تنزل یابد و باید در این راستا دوره آموزشی برای ماموران شهرداری برگزار شود.

انتقاد اعضای شورا از برخورد مامور شهرداری تبریز با دستفروش: رتبه‌ فرد مورد نظر تنزل یابد
 

پنجاهمین جلسه‌ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت تبریز به‌صورت علنی برگزار شد.

رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: روز جمعه خبری مبنی بر انفجار یک واحد مسکونی در منطقه عباسی منتشر شد که ما را متاثر کرد و چون اعلام شد که این اتفاق به دلیل انفجار مواد محترقه بود، ما هم به صراحت این موضوع را مطرح می‌کنیم و از نیروی انتظامی و دادستان محترم انتظار داریم که به‌صورت جدی وارد موضوع شده و با فروشندگان موادمحترقه و مواد اولیه ساخت مواد محترقه برخورد کنند.

 

وی ادامه داد: اینکه سه فرزند یک خانواده در چنین حادثه‌ای جان خود را از دست دهند، قلب انسان را به درد می‌آورد و باید به خانواده‌ها آموزش دهیم تا بدانند ساخت مواد محترقه ابتدا به خودشان آسیب می‌زند و رسانه‌ها نیز باید در خصوص خطرات این موضوع مردم را آگاه کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخورد غیرقانونی مامور شهرداری با شهروند معلول بیان کرد: برخورد زننده مامور شهرداری با شهروند دارای معلولیت، نشان حقارت این مامور است که باید فرد مورد نظر به کمیته انضباطی معرفی شده و رتبه‌اش نیز تنزل یابد و باید در این راستا دوره آموزشی برای ماموران شهرداری برگزار شود.

 

برگی همچنین در خصوص لکه گیری آسفالت‌های سطح شهر نیز گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وضعیت نامناسب در برخی از معابر شهری که موجب گلایه‌مندی شهروندان شده بود، هفته گذشته تذکری در خصوص چاله‌زدایی دادم که شاهد لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی همکاران شهرداری بودیم.

 

وی افزود: جا دارد از ورود به موقع همکاران شهرداری به این موضوع و تسریع روند لکه‌گیری و چاله‌زدایی در معابر شهری قدردانی کنم.

شهردار کلانشهر تبریز نیز گفت: آسفالت استفاده شده در چاله زدایی اخیر معابر، عمدتا آسفالت سرد بوده و البته گاها آسفالت مخلوط نیز داشتیم.

 

عباس رنجبر ادامه داد: هزینه‌ی آسفالت سرد بیشتر از آسفالت گرم است و متاسفانه محلولی که در زمان برف‌روبی پاشیده می‌شود، در تخریب آسفالت نقش دارد، هر چند که ما تلاش داریم کمترین میزان محلول را بکار ببریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، با روش‌های دیگر آسفالت‌ریزی در خدمت مردم خواهیم بود و آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر را به صورت اساسی انجام خواهیم داد.

 

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

نائب رئیس شورای شهر تبریز نیز در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته در فضای مجازی فیلمی از برخورد غیرقانونی و غیرانسانی مامور شهرداری پخش شد که شهرداری به هیچ وجه نمی‌خواهد چنین برخوردهایی با شهروندان انجام شود.

 

غلامرضا احمدی خاطرنشان کرد: چنین رفتارهای زننده سبب جریحه‌دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می‌شود و بهتر است ضمن برخورد قاطع‌، جدی و صریح با این رفتارها علت این رفتارها ریشه‌یابی شده و جهت جلوگیری اقداماتی اتخاذ شود.

وی افزود: باید با تجدید نظر در گزینش و آموزش باید تجدید نظر شود و اقداماتی انجام شود که شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم و ما در شورا و شهرداری نیز این قبیل رفتارها را محکوم می‌کنیم.

 

احمدی تاکید کرد: عموم مردم انتظار دارند تدابیری شود که در دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و حتما باید برخوردهای لازم با رد خاطی انجام و از کسی که به او هتک حرمت شده دلجویی شود.

 

وضعیت مالی صالح امانی، آتش‌نشان تبریزی خوب نیست

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز نیز طی سخنانی اظهار کرد: صالح امانی، آتش‌نشان تبریزی که جانش را برای مردم فدا کرده‌، روی تخت بیمارستان است و وضع مالی خوبی هم ندارد.

پرویز هادی ادامه داد: ما برای این آتشنشان فداکار مصوبه‌ای داشتیم که متاسفانه تا به امروزهیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی گفت: متاسفانه مصوبات کمیسیون ورزش به صحن شورای شهر ارجاع داده نمی‌شود که بهتر است در این راستا اقدامات لازم اتخاذ گیرد.

 

از مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان تجلیل شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز نیز گفت: روز گذشته خبر بازنشستگی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان را شنیدیم که جا دارد از زحمات وی در هفت سال گذشته تقدیر می‌کنیم.

فریدون بابایی‌اقدم ادامه داد: آقای ایمانلو در هفت سال گذشته یکی از بهترین مدیران استان بود که شبانه‌روز در خدمت شهر و استان بود به‌طوریکه در دوران خدمت خود پوشش فاضلاب در تبریز دو برابر شد و بخش اعظم این ‌فاضلاب در مناطق محروم و حاشیه‌نشین صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم در جلسه بعدی شورا از آقای ایمانلو دعوت و در صحن شورای شهر از زحمات و خدمات او تجلیل شود.

اصلی‌ترین مساله شهرداری اقتصاد شهری است

دبیر شورای شهر تبریز نیز طی سخنانی گفت: کاهش هزینه‌ها می‌تواند به اقتصاد شهر و افزایش درآمدها کمک کند.

احد صادقی ادامه داد: سیستم حسابداری موجود در شهرها نیاز به اصلاح دارد و نوشتن بودجه عملیاتی نیازمند سیستم مالی جامع است.

وی افزود: اینکه گفته ‌می‌شود بودجه ربطی به امور مالی ندارد، مایه تعجب است چراکه چنین چیزی ممکن نیست در حالیکه سیستم جامع باید سبب ارزیابی و مشخص شدن عملکرد مدیران شود و نباید مدیریت شهری که هزینه‌های آن از جیب مردم تامین می‌شود،کارتخوان دیگر سازمان‌ها باشد.

دبیر شورای شهر تبریز با بیان اینکه هدف بودجه رفع نیاز و تحقق توسعه و عدالت است، گفت: امیدواریم دیگر شاهد کارهای نمایشی و افتتاح‌های آخر سال که مدیران بعدی را با مشکل مواجه می‌کند و بودجه را به هدر می‌دهد، نباشیم و بهتر است مدیران شهرداری نیز به پروژه‌های زودبازده که قابل لمس برای مردم است، بپردازند.

ضرورت حمایت از افراد معلول

سخنگوی شورای شهر تبریز نیز طی سخنانی اظهار کرد: شهر ما در قبال افراد کم‌توان و دارای معلولیت، معلول است چرا که بستر مناسبی برای زندگی این افراد تأمین نشده است.

یاسین بجانی ادامه داد: تا به حال نتوانستیم برای افراد دارای معلولیت بازارچه‌ای تهیه کنیم تا معاش خود را از این طریق کسب کنند؛ معلولان افرادی غیرتمند و عزتمند هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تمام شهروندان مخصوصا جامعه معلولین از اتفاق روز گذشته آزرده‌خاطر شده‌اند، گفت: باید علاوه بر عزل آن مامور، کلاس‌های اخلاق‌مداری برای سایر ماموران شهرداری هم برگزار شود چراکه کل سرمایه این افراد حدود صد هزار تومان است و من حاضر هستم سرمایه اولیه این کار را برای ماموران شهرداری تأمین می‌کنم آیا حاضر هستند با این مبلغ معاش خانواده‌ی خود را تامین کنند؟!

بجانی یادآور شد: نه تنها مسئولین امر بلکه باید فرد خاطی نیز در رسانه‌ها از شهروند عزیزی که این اتفاق برایش رخ داد، عذرخواهی کند.

اشتغال کارکنان دانشگاه آزاد بر اساس اعلام وزارت کشور در شهرداری‌ها ممنوع است

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای شهر تبریز نیز طی سخنانی اظهار کرد: حسب وظیفه‌ای که به بنده داده شده بود نامه‌ای در خصوص اشتغال کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری برای چندین نهاد نوشتم و تا به امروز فقط یکی از نهادها پاسخ داده و جوابی از سوی امور اداری شهرداری که وظیفه اصلی این نهاد بوده، داده نشده است.

روح‌اله دهقان‌نژاد ادامه داد: بر اساس نامه وزارت کشور هرگونه اشتغال کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری‌ها ممنوع است و این کار غیراخلاقی است که ما دو مدیر را از دانشگاه آزاد آورده و آنها را به حال خود رها کنیم، متاسفانه موضوع اینکه از این دو مدیر حمایتی نکنیم مربوط به کم‌کاری شهرداری می‌شود.

وی افزود: براساس اظهارات آقای جوانپور، از طرف دانشگاه آزاد هیچگونه مشکلی در رابطه با ماموریت آقایان جوانعلی‌آذر و نواداد وجود ندارد.

دهقان نژاد گفت: شان دانشگاه آزاد بسیار بالا است ولی ادامه ماموریت این عزیزان طبق استناد وزارت کشور نمی‌تواند انجام شود.

رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز هم در این‌باره بیان کرد: شهردار تبریز در پاسخ نامه‌ای که در این خصوص نوشتم اعلام کردند؛ آقای جوانعلی‌آذر خودشان باید این مساله را حل کنند.

وی در ادامه ابراز کرد: خانم غفوری هم سوالات کتبی را مطرح کرده‌اند که باید شهردار تبریز تا روز چهارشنبه به آن پاسخ دهند.

احد صادقی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص گفت: در خصوص تعیین تکلیف این موضوع بهتر است استناد قانونی ارائه داده شود.

روح‌اله رشیدی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم یادآور شد: لازم است این موضوع در فضای آرام و مساعد به صورت دقیق بررسی شود.

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری تبریز در سال ۱۴۰۱

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در این خصوص بیان کرد: شهرداری لایحه‌ای مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی نرخ تاکسی‌ها را برای سال ۱۴۰۱ در تبریز ارائه کرده که کمیسیون به دلیل افزایش قیمت‌ها با افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها موافقت کرده است.

علیرضا نوای‌باغبان ادامه داد: اگرچه این ۳۰ درصد جبران مشکلات رانندگان نیست اما باید حال مردم را هم در این موضوع رعایت کرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص اظهار کرد: در دو هفته اخیر، شاهد افزایش قیمت تاکسی‌ها هستیم که این افزایش ظاهرا تصمیم سازمان نیست، درست است که رانندگان تاکسی زحمت می‌کشند اما پرداخت کننده هم شهروندان هستند.

غلامرضا احمدی ادامه داد: تاکسیرانی از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری کند چرا که این امر، موجب بروز اختلاف بین مسافر و راننده می‌شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک سهری شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه گفت: یک سری تعارضات وجود دارد که یکی از آنها وضعیت ایستگاه‌های تاکسی بوده که باید مشخص شوند و موضوع دیگر بحث دریافت غیرنقدی کرایه تاکسی‌ها است که گاهی باعث اختلاف می‌شود و بهتر است در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

روح‌اله رشیدی ادامه داد: در برخی از مسیرها تاکسی وجود ندارد و در برخی‌ از مسیرها تاکسی‌های زیادی توقف می‌کنند، توجه به این نکات می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم آورد.

در نهایت با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری تصویب شد.

مفاد طرح یک فوریتی آیین‌نامه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تبریز بررسی شد

در ادامه‌ی بررسی مفاد آیین‌نامه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تبریز، امروز نیز مفاد ۹ تا ۱۸ این آئین نامه مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

ماده ۹ این آیین‌نامه مبنی بر افرادی که عضو هیأت مدیره واحدهای تابعه شهرداری تبریز و شرکت‌های انحصاری هستند، به هیچ وجه حق دریافت مبلغی از این عضویت ندارند با موافقت اعضای شورای شهر تصویب شد.

ماده ۱۰ این آیین‌نامه مبنی بر اینکه شهرداری موظف است ظرف شش ماه از ابلاغ این مصوبه مشخصات کامل مدیران و حقوق و مزایای آنها را در سامانه منتشر کرده و بروزرسانی کنند، توسط اعضای حاضر در جلسه بررسی و نهایتا به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

ماده ۱۱ آیین‌نامه مدیریت تعارض منافع شهرداری مبنی بر اینکه انتصاب بستگان اعضای شورای شهر تبریز در عنوان مدیریتی در شهرداری تبریز و شرکت‌های تابعه باید به اطلاع شورا برسد نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

مفاد ۱۲ تا ۱۸ آیین‌نامه مدیریت تعارض منافع شهرداری تبریز با اعمال تغییراتی در برخی از بندها به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی در صحن شورای اسلامی شهر تبریز

در این جلسه همچنین همزمان با ایام الله دهه‌ی فجر، مبارزان پیشکسوت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا نجف آقازاده، محمدعلی متفکر آزاد و خانواده‌های محترم حضرت آیت‌الله علامه شهید حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی، حضرت آیت‌الله سید محمد تقی آل‌هاشم، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسین انزابی و مداح گرانقدر اهل بیت علیه‌السلام ابوالشهید حاج بیوک آقا آسایش تجلیل به عمل آمد.

منبع : رویداد ۲۴
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چه معلول، چه سالم، این مامور حیوان صفت حتی اگر بهش توهینی هم شود اجازه زدن کسی را ندارد، حتی گرفتن اموال دستفروشان هم غیر قانونیست,اگر درست و با سرعت بخورد نکنید این رفتارها باب می‌شود، البته باید بگم باب تر، چون اینقدر کوتاهی کردید و با دست درازان برخورد نکردید که به این روز افتادیم. البته سیستم گزینشی ادارات هم ایراد دارد، بعضی ادارات را با محل‌های دیگر اشتباه گرفتند.

      • علیرضا ارسالی در

        بیشرف چرا اون کار میکنی حرام خور ها

      • سیدترک احمدی ارسالی در

        خوب کردمامامورقانونیم بیشرف هم خودشمایید

      • ناشناس ارسالی در

        سید ترک احمدی
        خیلی گوه خوردین که زورتون به اون بنده خدا رسید وقتی می بینم حقوق کسانی که جدول حل می کنند از کسانی که جدول تمیز می کنند زیاده افسوس می خورم

      • کاربر ارسالی در

        حیوون بی شرف اینجور کارمندانا در شان جمهوری اسلامی نیست

      • مظاهر ستاری ارسالی در

        بیشرف مامورشهرداری،خودت به اون روزبیفتی ببینی که چطورآدم شرمنده خانواده میشه مجبور به دستفروشی میکنه

      • ناشناس ارسالی در

        اصلا کارش خوب نبود این عادلانه نیست قانون باید پیگیری کن این مسله را...وگرنه توجامعه مشکل پیش میاد

      • صالح ارسالی در

        خدا انشاالله نابودتون کنه. انشاالله به زمین گرم بزنتون .
        سید ترک احمدی دهن کثیفت رو ببند لاشخور.
        با وجود امثال اشغال شما این کشور درست نمیشه .
        قانون در کشور فقط حرف هست.
        متاسفانه شکاف های عظیمی وجود داره.
        این بنده خدا داخل این سرما واسه یک لقمه نون حلال داره اینجور کار می‌کنه.
        اگر امثال اشغال شما آقای سید ترک احمدی وجود داشته باشه اینا مجبورن برن دزدی و.........
        انشالله به فضل خدا نسل شما از روی زمین منقرض بشه که تو این شرایط سخت اقتصادی با مردم این طور رفتار میکنید.
        به قرآن مجید قسم وقتی این فیلم رو دیدم گریه کردم و دلم برای این معلول سوخت.
        انشاالله نفرین من همتون رو به جهنم بکشه.

      • ناشناس ارسالی در

        پدرسگ

      • ناشناس ارسالی در

        یه روزی امثال این ملعونا بدرک واصل میشن و حق مظلوم و اه مظلوم زمین گیرشان میکند ان شاالله اینا همشون تو صدا و سیما برای مردم دم از عدالت و ظلم زمان شاه میگن اما خودشون بدتر از طاغوت ند دیروز یه فیلمی نشان میداد از ظلم ارباب روستا ک نامش اسکندری بود

      • نیک روز ارسالی در

        با احترام به همه ی
        شما بزرگواران
        و نکته نظرات ِقابل احترام تان !
        اما لطفاً برگردید به فرمایشات خودتون و ادبیات و الفاظی که ازش استفاده کردین ُ ملاحظه بفرمایید !!

        شاید رفتار آن مأمور شهرداری از منطق انسانی قابل دفاع نباشد، ولی شما هم دقیقاً رفتاری شبیه به ایشان دارید. حالا ایشان در عملکرد شما هم در گفتار !!
        در صورتی که اصول مبرهن
        اسلام و زرتشت و ... ،
        « پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک »!! هستش.
        می بخشید این اصول انسانی
        کجای زندگی من و شماست 🤔

      • گیلوا ارسالی در

        عزلش چه فایده داره ...چند وقت دیگه آبا از آسیاب افتاد میذارنش یه مقام بالاتر‌..
        باید این معلول همین جور برخوردی باهاش بکنه و فیلمش پخش بشه..
        بفهمه دنیا دار مکافاته.مردیکه کثیف

      • ناشناس ارسالی در

        کثافت بیشرف بی خانواده الله سنه لعنت ایلسین داش باشیان

      • ناشناس ارسالی در

        بابا بیشوره انقدر مفت خورده همه را رعیت مبینه روزی حلال خدا میده روزی این بنده خدا را این طور داده چه لزومی با توهین و فحاشی و ضربجرح داره
        یاشاسین آذربابجان

      • ناشناس ارسالی در

        انشالله خدا نابودشان کنه ...‌‌..
        با خاک یکسان بشن

    • ناشناس ارسالی در

      از اول شهرداری فاسد بود بعد انقلاب گفتیم شهرداری درست میشه بدبختی همه اداره هاعین شهر داری شدن

      • ناشناس ارسالی در

        عوضی بی شرف بالای دار میرفتم دهن تورا میشکستم

    • پارسا علی عسکری ارسالی در

      بی شرف حالا زورت به معلولین رسیده عوضییییییییی 😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

      • ناشناس ارسالی در

        لعنت به تو بیشرف اگه یک نفر این کار را به تو بکنه خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • تتلیتیم😍😍 ارسالی در

        چی میشه کرد

    • پارسا علی عسکری ارسالی در

      پدرسگ

      • ناشناس ارسالی در

        کثافت بیشرف انشالله بمیری

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کند چنین کارمندی را که به با یک معلول اینگونه برخورد کرد

    • ناشناس ارسالی در

      همه ما اهل ایرانیم باید بهتر عمل کنیم

    • تبریزیان ارسالی در

      متاسفانه انسانیت در این شهر مرده است . صد حیف از گذشته گانمان .‌ شهرداری تبریز در همه زمینه ها نفس مردم را با رشوه و ضبط اموال و دارایی و....... بریده است .‌کسی هم پاسخگو نیست

    • سیدترک احمدی ارسالی در

      زنده باشهردار ایول کاری خوبی کردبایستی قانون ره اجراکردش

      • ناشناس ارسالی در

        من جواب آقای سید ترک احمدی رو این طوری میگم خفه شو کثافت تو خودت حتماً یکی از اون بیشرف ها هستی که این طوری دفاع میکنی

      • زهرا ارسالی در

        توهم ازاشغالای عوضی شهرداری هستی هاکه مثل حیون جفتک میندازین حیف که اسم انسان روکثیف کردین

      • ناشناس ارسالی در

        بی شرف😡😡😡😡😡

      • ناشناس ارسالی در

        خاک توسرت انشاالله بروزش بیوفتی

      • کورد ایرانی ارسالی در

        قانون فقط معطل مونده بود رو این فلک زده اجرا بشه؟ واسه یه لقمه نون حلال تو سرما داره دستفروشی میکنه. فقط حلال زاده میتونه درد مردم گرسنه رو درک کنه.

      • ناشناس ارسالی در

        زر نزن تهفه عرب ها

      • ناشناس ارسالی در

        خیلی گوه خورد با تو بی شرف ابله

      • علی ارسالی در

        چرا نباید تو اون جاهایی که امثال توِ کثافت حقوق های نجومی می گیرین قانون اجرا نمیشه ؟؟؟؟
        قانون باید رو این بدبخت بیچاره اجرا بشه؟؟؟؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        ببین من نمی خوام بهت فوحش بدم چون اونجوری شخصیت خودم خراب میشه واقعا متاسفم که تو این دنیا زندگی می کنم که آدمی که می خواد نون ببره برا زن و بچه‌اش دیگران نمی دارن

      • رضا ارسالی در

        سنه تای بی شرف آز دییر. سنده گناه یوخدی. دده ننندن گلیلیم

    • لگدمال ارسالی در

      خوب کاری میکنه میزنه مگه مال باباته لگد خودش اصلا میخواد پاشو بشکنه به هیشکیم ربط نداره

      • علی ارسالی در

        حیف که آدرس خونتو ، نمیدونم - اونوقت ببینم، منو دیدنی بازم اینجوری بل بل زبونی میکنی؟
        انشالله که اون مردک رو اخراج بکنن، یعنی از اون کثیف‌تر ندیدم.

      • ناشناس ارسالی در

        گونخور

      • ناشناس ارسالی در


        اگه قرار باشه هر کار اشتباهی دلمون خواست انجام بدیم که سنگ رو سنگ بند نمیشه !
        دست من ، لگد من ، دل من .
        پس انسانیت من کو؟؟؟؟
        خدا هم یه روزی بهش میگه عذاب من

    • مدیون خدا ارسالی در

      واقعا حیف سردار سلیمانی که به خاطر چنین افرادی جان خودشوفداکرد حیف😔😔😔

    • ناشناس ارسالی در

      پس برن دزدی کنن چیکار کنن این مردم که این همه زور میگین بابا میخواد یه نان حلال به سره سفره اش ببره

    • مصلحت ارسالی در

      این مامور شهرداری را باید اخراج کرد

    • امیرحسین ارسالی در

      خوبه ادم یکم وجوان داشته باشه
      حالا مامور شهرداری که نباید هر غلطی که دوست دارند بکنند
      مردشور این مسئولین و ببرن
      بنده خدا دست فروش چه گناهی داره
      این شمایید که باید از اینا بخورید
      نه اینکه شما اینا رو بزنید
      انشالله دست و پاتون بشکنه نفله شید
      یه روزی همینا جلوتونو میگرین پدرتون و در میارن
      اون مسئولی که داره پول مردم و میخوره و می خوابه بخونه اینا هیچ گناهی ندارن
      بخدا یکم خوبه ادم وجدان داشته باشه
      چون حالا شما دارید میخورید
      باید با اونی که نداره اینجوری رفتار کنید
      باید این ادم و اعدام میکردن جا اخراج

    • خداییش ارسالی در

      خداییش ازکاربرکنارکردین یامدیرشد.توله سگ ازهمچنین انسانهایی باشخصیت تروتمیزتره .

      • ناشناس ارسالی در

        خدا به اون پایی که داره به یه گارکر معلول لگد میزنه یه دردی بده بی درمون تا بوده همین بوده سیر از گرسنه خبر نداره این مامور بیشعورهم از زندگی این بدبخت خبر نداره داره مثل حیوان وحشی لگد می زنه خدا جوابتو بده انشالله

    • خداییش ارسالی در

      اصلامعلول نباشه جوان سالم باشه چرابایدبی احترامی وکتک کاری بشه .دزدی نمیکنه که داره پول حلال درمیاره واسه زن وبچش.

    • ناشناس ارسالی در

      بیشرف

    • جلال ارسالی در

      ترک است

      • ناشناس ارسالی در

        زنده با ایران

      • ناشناس ارسالی در

        تو هم مثل اون هستی فقط خودت رو آدم حساب میکنی . تفرقه انداختن بین یک ملت کار منافقان است بهتره اول فکر کنی بعد حرف بزنی

      • ناشناس ارسالی در

        متاسفم برات☹

      • ناشناس ارسالی در

        تهران که بدترین به زباله گردا هم رحم ندارین

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی چی به خاطر چندتومان پول شدی سگ داری گازمیگیری.بعده چندسال وقتی شدی عین سگای پیر میندازنت عین سگای ولگرد میمونی

    • ناشناس ارسالی در

      🦮 چوپانن.بایدم به خاطر🍖🍗گازبگیرن

      • احد ارسالی در

        شهرداری حداقل درتبریزیعنی رشوه بی تدبیری و...نمایی ازنظام اجرایی کشور

    • جانباز ارسالی در

      مردم جوونای خود را دادند تا سربلند باشند وپیش هرکس و ناکس سر خم نکنند ، سرخم کردند که هیچ موردبی مهری بیت المالها قرار گرفتند اونم هیچ الان دارن تاوان مفت خوری ، حرام خوری ، بیشرفی مسئولین رو پس میدن و یک کتکم روش آقایان و خانمهای به اصطلاح انقلابی کجایید که به مردم بی احترامی میکنند آقای برگی جنابعالی برادر ۲ شهید هستید و جانباز ، خانم غفوری شما ام الشهید مدافع حرم هستید آیا شهر اولین‌ها مستحق داشتن چنین شهردارانی یا نماینده های مجلس شورا بود ، از بی مسئولیتی مسئولین وشماهاست که اوضاع خیابانها وشهر است از بی مسئولیتی شماهاست که مامور شهرداری جرات زدن مردم را پیدا می کند به روح حاج قاسم اگر اونجا بودم گردنشو می‌گرفتم و به شورا می آوردم

    • شامی نژاد ارسالی در

      ببینید چه کسی را شهرداری تبریز جذب کرده
      مدیر گزینش و استخدام شهرداری هم باید مجازات شود
      این همه تحصیلکرده فوق لیسانس طول و عرض خیابان در می نوردند آن وقت فردی که خوی و خصایل حیوانی را به رخ ملت می کشد آمده مامور شهرداری تبریز شده
      آفرین بر تو شهردار کل تبریز
      آفرین بر تو مدیر کل شهرداری
      تو باید بر این مصیبت خون گریه کنی باید از شغلت استعفا دهی و جایگاه مناسب خویش را دریابی

    • ناشناس ارسالی در

      چرا اون را میزنه بی غیرت اگه میتونن لات ها را بزنن ساندیچ خور ها بی شرف

    • امیر ارسالی در

      خاک تو سرت چرا اون کارو کردی باهاش

    • ناشناس ارسالی در

      دستفروش چکار کنه،بره دزد،دزدی خوبه یا دسفروشی

    • فرزانه ارسالی در

      عزل فایده نداره کاش مجبورش میکردن جلو چشم همه از این انسان انسان انسان عذرخواهی کنه بعضی از آدما فکر میکنن فقط خودشون انسانند وحق زندگی دارن اما از حیوان پست ترند

    • محمد ارسالی در

      مثل خر لگد میندازه مثل گاو لگد میزنه این دیگه چه حیوانیهکه میخاد کار مردمو راه بندازه مردم راضی نیستن اینا بی شرفن باید ادب بشن واقعا قلبم به درد اومد با دیدن این صحنه تاسف تاسف تاسف

    • ارمان ارسالی در

      متاسفم برای این حیوانها که فقط لباس انسان به تن دارن مقصر اصلی اون کسی هست که با پارتی بازی رشوه وخلاصه هزار ویک چیز اینارو میاره سرکار

    • سیدعلیرضا نیازخانی ارسالی در

      سلام .
      اجرای قانون یک طرف قضیه هست که بابد به ان عمل شود والا سهرها دچار هرجکومرج می شوند ولی احترام به شخصیت انسانها طرف دیگر ماجراست .
      هیچ احد الناسی حق بی احترامی به شهروندان را ندارند ولو مجرم باشند.
      وظیفه مامور شهرداری جمع اوری وارجاع به محاکم هست .
      بنظرم کار خارج از عرف وادب و اخلاق مردم تبریز انجام داده است .
      شخص دست فروش می تواند اعاده حیثیت بکند .

    • ناشناس ارسالی در

      زورشون به اونامیرسه بامن اون کاروکنه کاری میکنم ازمن بدترشه کثافتا.

      • آذربایجان ارسالی در

        < خجالت نمی‌کشی جفتک میندازی ای کاش جای اون دست فروش من بودم یه بلایی سرت میاوردم که نگو نپرس

    • علی جمالی ارسالی در

      این لگدهاحاصل لقمه های حرامی است که درشهرداری به وفور دیده می شود

    • دیارک ارسالی در

      خوب بود بهش میگفتن حقوق بهت نمیدیم برو خودت خرجت را دربیار.اونوقت بود کنمی تونست خوراک دو الاغ را ب سه قسمت تقسیم کنه ک یه سهم هم برا خودش برا داره

    • M. Y ارسالی در

      باسلام اینطور برخوردها رو من خودم شخصا چندین بار دیدم ولی متأسفانه کسی جلوی اینارو نمیگیره که هیچ مامور نیروی انتظامی هم پیش اینا ازشون حمایت میکنه واقعا متاسفم که چنین آدم عقده ای رو برای این کار انتخاب میکنن

    • اصغر ارسالی در

      کلا شهر داری با اسم سد معبر برای بازاریها کار میکنه که ادعا دارن مالیات می‌دیم.
      ولی کسی برای معابر پر از چاله کاری نمیکنه.
      اگه دستفروش هم داشت مالیات میداد.اونم نتیجه سیاست اشتباه دولت هست.
      احتمالا اون مامور جای دیگه ای برای کار ردیف کردن.

    • سیما ارسالی در

      واقعا که شرم آوراست این چنین برخوردی با یک معلول عزیز ، شهرداری تبریز باید توبیخ بشه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنتت کنه پست فطرت عقده ای .بس که مال حرام خوردی اینطوری رو مردم جفتک میندازی .تربیت خانوادگیتون اینطور بوده مرده شورتو ببرن .اللهی از فلک بخوری مامور سگ داری

    • ناشناس ارسالی در

      بنده خیلی از این صحنه ها دیدم البته نمیزدن ولی سه چرخه ضایعاتی و ازش بزور گرفتن طوری که بدبخت گریه میکرد التماس شون میکرد.چه آنقدر قدرتمند با اونایی که اختلاص میکنن سرمایه مملکت و به تاراج میبرن برخورد نمیکنن؟؟این بدبختا دارن روزی حلال در میارن خوب.

    • بابک ارسالی در

      سالهادرشهرداری کارکردم وقراردادم درست نشد.اون آشغال وامثال اونهاروخوب میشناسم.منظورم کلیه.من شهرداری تهران بودم.اگه طرفش پول بهش میدادحسابی قربونشم میرفت.البته درشهرداری هم خوب وبدهست.ولی به جرات قسم میخورم۹۹ورصدپولی هستند و خوب وبد رو بایددر رعایت انصافشون جدا کرد.اون یک درصد هم بگیر نگیر داره....یکی از بهترین وپاکترین شهرداران ناحیه درتهران نامش هست محمد مهدی خانی.چون انسان شریفیه نامشو میبرم..خیلی بایدمردباشی پول زیردستت باشه اونم بالاشهرتهران امایک ریال نبری.هیچ کاری هم برای من نکردحتی یه سر سوزن ولی خداجای حق نشسته تنهاکسی بودکه اهل حرامی نبود و فقط هرس میخورد وفریادمیزد.من چایی میریختم.کاش یک تارموی اون تن امثال دیگران باشه.

    • ناشناس ارسالی در

      نباید بیرونش می کردن باید محکومش می کردن دو ماه حقوق نداشته باشه و با دست فروشی امرار معاش کنه هر روز هم یه لگد بخوره

    • شهین میرزاجانی ارسالی در

      خاک برسرت خداتروهم به اون روزدربیاره بری گدایی کنی نه دسفروشی

    • ناشناس ارسالی در

      لال.لال.بش

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی دارین تند میرین یدونه بیسیم گرفتی تودستت داری ادعای خدایی میکنی

    • Neda ارسالی در

      میترسم جا عزل پست بهتر بگیر بی شرف

    • علی ارسالی در

      آقااین کاراکارتازهای نیست

    • Neda ارسالی در

      ببین جامعه فاسدمون ب کجا میره که انقد این ادما وقیح شدن و ب خودشون اجاز این کارا میدن

    • سارا ارسالی در

      بیشرف کثافت چرا مثل الاغ جفتک میندازی تو لیاقت انسان بودن رو نداری 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

    • یک نفر ارسالی در

      اگه یه نفر چهارشونه دار ارازل اوباش بود میتونستی حتی دست بهش بزنی چرا آدم فقیر و ناتوان پیدا کردی بعدا یه نفر پیداش کرده میگه گوه خوردم

    • ناشناس ارسالی در

      آخر‌متل‌سگ‌ولگردرهامیکنند٪ تمام

    • ناشناس ارسالی در

      چنین بی سروپایی ازداعشی ها ارذلتراست

    • امیر ارسالی در

      شهرداری هیچکاری بلد نیست جز زورگویی، باند بازی،رشوه خواری،پارتی بازی،وووغیرو حیف به اون شهیدانی که بخاطر این آشغالها رفتند شهید شدند اگر قانون قانون باشه باید اون بیشعور را اخراج کنند بعید میدونم چون اینچنین بی شعورها بوسیله پارتی اومدن، اون پارتی هم نمیزاره بیرون کنند

    • ایرانی ارسالی در

      سیستم شهرداری در ایران سیستمی ایرانی -اسلامی نیست و یک سیستم ترکیبی از روش‌های قرن ۱۹ تحمیل شده فرانسوی - انگلیسی - روسی است که از زمان قاجار وارد ایران شد وهنوز هم همان روش ادامه دارد. که با اصول ایرانی - اسلامی وانقلاب اسلامی ومکتب عاشورایی در تضاد وتعارض است وبهتراست بطورحتم وجدّ مسئولان امر در مجلس ودولت با همکاری ملت تغییرات عمده وزیر بنایی را در مورد شهرداری‌ها بوجود آورند. که راهی برای رسیدن به عدالت درهمه زمینه ها باشد.

    • جعفر ارسالی در

      مادر .....

    • صالح ارسالی در

      چرا با این ماموران شغال صفت برخورد نمیشه.؟
      چرا قانون اجرا نمیشه ؟
      چرا در این شرایط اقتصادی اینجوری رفتار میشه؟
      بدبخت حیوان صفت حداقل اینقدر شور داشتی که اموال طرف رو گرفتی هیچ، بخاطر معلول بودن دست فروش باهاش درست رفتار میکردی.
      خدا انشاالله گردنت رو بشکونه پدر سگ.

    • مهدی ارسالی در

      قانون وجود نداره در جامعه ای که مردمش گرسنه هستند و چاره ای جز دست فروشی ندارند. قانون میگه بیت المال رو یه عده دزد حروم زاده بخورند و مردم رو به این روز بندازند. اینها انسان نیستند حیوان هم نیستند چون حیوان وقتی جفتک میندازه که احساس خطر کنه. اینا ویروس هستند.

    • ناشناس ارسالی در

      ادم بودن خیلی سخت نیست اخه چرا ...خدایی هست که این رفتارهارو بیینه قطعا 😞😞😞

    • ارسالی در

      واقعا که این چه رفتاریه

    • افسانه ارسالی در

      کاش این لگدوبه اونایی میزدی که خروارخروارپول مملکتومیچاپن ‌ومیبرن خارج عشق وحالشومیکنندنه به این مردکه دنبال یه لقمه نونه خداازت نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      < روزی میرسه که اون میاد به تو لگد میزنه😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡

    • وجدان ارسالی در

      امام خمینی زمانی گفت نگذارید نامحرمان وارد این حکومت بشوند وقتی بگذارند نامحرمان وارد حکومت بشند همین میشه یه عده ای که کم هم نیستند. و به دین و نظام اعتقاد راسخ ندارند رفتند با ظاهرسازی چپیدن به مسجد یه خورده قرآن و نهج البلاغه و احکام یاد گرفتند بعد رفتن تو قسمت های مختلف حکومتی هم مردم رو بیچاره کردند و هم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمار کردند اینها باعث شدند هم
      خون شهیدان پایمال بشه هم مردم اعتقادشونو از دست بدن اگر سیستم های امنیتی نظام با تمام قدرت بدون اغماض این عده خائن را از دستگاه‌های حکومتی خارج نکنند این نظام را چنان بیمار خواهند کرد این عده ،که کم هم نیستند که فاتحه نظام خوانده خواهد شد اللهم عجل لولیک الفرج.

    • علی ارسالی در

      اخه عوضی بی خانواده جرات داری بگو کدوم منطقه هستی میدیدی با اون پا که جفتک میندازی چکار میکردم الاغ زورت به یه معلول رسیده

    • ناشناس ارسالی در

      اینا ده برابر حقوقشون باج میگیرن و اموال مردم هم میبرن برای خودشون.شهرداری فاسدترین ادارهه.جرات داری به امثال من بخوای زور بگید،میکنمتون همونجای کثیفی که‌دراومدید

    • محمد ارسالی در

      خاک تو سرش بش شعور تو هم شهریم نیستی بی شعور

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کردید بخاطر چی میخان طرح صیانت اجرا کنن جون اگه این فضای مجازی نبود کسی از کثافتکاریاشون خبر دار نمیشه توجه کردین که یه هفته بعد یه اتفاقی که همه میفهمن میان رسانه ایش میکنن

    • تتلیتیم😍😍 ارسالی در

      ی پیرمرد سالخورده ر اینجوری میزنین

    • ناشناس ارسالی در

      زنده باد ایران

    • انقلاب اسلامی ارسالی در

      دیویس خودش تو شهرداری حروم می خوره دزدی می کنه وقتی میبینم یکی باشرافت کار می کنه سگ میشه لعنت خدا به تو

    • عیسی بهمنی ارسالی در

      وجدان داشته باشی شرف داشته باشی

    • هادی علیپور ارسالی در

      این مامورین شهرداری از همان روستاییان اطراف تبریز هستند که با فامیل بازی میان استخدام شهرداری میشن به مرور زمان میان برزن میشن ما به اینها میگیم( اشح گتدی ) که تو شهرداری ها از این نوع حیوانها زیاده یک عده ادم شهر ندیده و بی فرهنگ .البته این رو هم بگم که همه روستاییان عزیز اینگونه نیستند ولی خوب اشح توشون پیدا میشه.گاییدم خواهرو مادر اونی که استخدام میکنه اینارو

      • ناشناس ارسالی در

        مگه توی شهری ها اشح پیدا نمیشه الاغ؟

    • ناشناس ارسالی در

      گشنگی نکشیده مرد بی غیرت اگه میکشید اینجوررفتار نمیکرد

    • ابوالفضل ارسالی در

      بی شرف خاک عالم به سرت

    • با خدا ارسالی در

      خدایا خدایا ،،،
      چرا نسل این حیوان صفت هارو از روی زمین بر نمی داری

      • ترک ارسالی در

        داداش خدا با اینجور ادم ها کاری نداره عدالت خدا هم ماشالله خیلی خوبه

    • Vb ارسالی در

      بی شرف

    • ناشناس ارسالی در

      کثافت شماها چی می دونین مردم تو چه فشارین

    • صالح ارسالی در

      آقای رئیسی.
      رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران : چرا با این حیوان صفت ها برخورد نمیشه.
      چرا قانون در کشور درست اجرا نمیشه .
      اصلا کدوم سازمان دولتی به شهرداری که البته بهتره بهش بگیم سگ داری این توانایی رو داده که اینکار رو بکنن.
      اصلا در قانون اساسی کشور چیزی به نام سد معبر وجود ندارد.

    • امیرهوشنگ ارسالی در

      اصلا نمیدونم این سگ های هار رو از کجا استخدام کرده هم تو خیابون گاز می گیرن و هم تو اداره
      باید بساط این شهرداری ها را برچینیم
      جز فساد ، رشوه خواری، پاچه خوار رئیس ،دست بزن ،خانه خراب کن و ویرانگر شهر ها هیچی ازشون ندیدیم
      یارو پول میده یه طبقه اصافه می سازه
      یارو پول میده ۲ متر میاد جلو کوچه رو اسغال میکنه
      ابن احمق های شهرداری مگه نباید جلوی این ساخت و ساز های غیر مجاز رو بگیرن ؟!
      چرا با جریمه -رشوه-مشکل را حل میکنن
      ما خیلی از اینا بدبختی می کشیم

    • محمد صالح ارسالی در

      پدر سگ بی شرف یه بیسیم گرفته دستش سوار یه شاسی بلند میشه فکر کردی کیه.
      اصلا در کشور ما چیزی به نام قانون وجود ندارد.
      اگر داشت الان شاهد این صحنه نبودیم.
      واقعا برای تمام مسئولین کشور متاسفم
      برای قوه قضاییه متاسفم .
      انشالله به فضل خدا با ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نسل این حیوان صفت های پس فطرت از بین می‌ره.

    • قاسم ارسالی در

      بخدا قسم سگ شرفت داره

    • ناشناس ارسالی در

      بی شرف کثافط آشغال انگل پدرسگ تو غلط کردی با هفت جد و زبر جدت مریض لگد زدی یه بیسیم گرفتی دستت فکر میکنی خیلی گنده ای بی پدر

    • ناشناس ارسالی در

      از سگ نجس تری بیشرف عوضی🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

    • یک کاربر ارسالی در

      من ترکم و خجالت کشیدم

    • ناشناس ارسالی در

      برادری که مامور شهرداری هستی اگر کسی پارتی این آقای معلول بود او هم می تونست درآمد ماهانه داشته باشد تو که خودت را از اون ارجح می دونی نمی تونستی توهین کنی هم به شخصیت او وهم بوجود او بعد از دیدن این فیلم کلاهت را پیش خود خدای خود قاضی کن ببین کارت درست است اگر این آقا از خونت دزدی می کرد درست بود

    • نررنمااا ارسالی در

      خاک تو سرت رشوه بگیر خدا یه روز نصیبت کنه دس فروش شی

    • مهدی ارسالی در

      بی ناموس

    • مهدی ارسالی در

      اونی که لگد زد خیلی کثافته بی شرف بی همه چیز و...

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی کار خوبی کردی اگر این دست فروشها جلو ش را نگیر کل خیابانها میبند برو راسته کوجه برو روبری بانک ملی ادم نمیتونه عبور کنه خیلی دلت میسوزد براش حقوق بده چرا با عقل صحبت نمیکنید مگه قراره افراد معلول هر کاری بکنند اگر انطور باشد فردا در وسط خیابان لحاف میاندازد

    • شهروندخجالت زده تبریزی از کار اشتباه مامور شهرداری ارسالی در

      مامورشهرداری که این کامنتارو تو گوشیت میبینی
      آیا به یاد نمیاری روزی رو که خودت خیابونارو جارو میکشیدی؟!
      تو همونی نبودی که تو زباله های ما دنبال یه چیز قابل استفاده میگشتی؟!
      با پارتیو رشوه رسیدی به اینجا غلدری میکنی!

      وای بر ما که تو شهری زندگی میکنیم که تو توش
      نفس میکشی
      خدا جای حق نشته
      نفرین به شرفت

    • طاها ارسالی در

      باسلام کار این مامور درست نبودمیتونست با مهربانی اورا از سدمعبرکردن دور کند

    • کرد ارسالی در

      شهرداری استخدام دارد هرچی ارازل واوباش استخدام می‌شود آدم درست حسابی نداره میگی نه بروببین همشون مثل سگ هارند درشهر ما طرف دزد وچاقوکش وگردن کلفت استخدام شدن میگی نه برو سوپیشینه طرف رو بنگر

    • همیار مظلومان ارسالی در

      آه اون مرد دامنش رو میگیره
      بترسید از آه کسی که جز خدا یاوری ندارد
      امام علی ع
      فقط میتونم بگم خدا به داد آخرتش برسه

    • م ارسالی در

      پدر سگ عوضی انقدر حرام خور که نمیفهمه مردم چه میکشه .دیوانه خدا ازت نگذره باید آدم بشه

    • زهرا ارسالی در

      واقعا متاسفم برای ایران زمینم دم از مردانگی میزنند ولی در عمل کردن مث حیوان میمانند برای این مامور شهرداری هم متاسفم اون به انسانیت لگد زد اون به تمام انسانهای معلول لگد زد اون به همه دستفروشان مملکتمون لگد زد اون بااین کارش ثابت کرد ک پول حروم وجودش را فراگرفته و هار شده
      لعنت به همه انسانهای بیشرف ظالم

    • ناشناس ارسالی در

      اتان لعنت

    • اکبر ارسالی در

      خیلی کاربدی‌‌ کرده نهایت بی ناموسیروکرد بایدزندگی‌‌ اینجورآدمهانابودکردتاخودش هم طاقت دستفورشی‌ هم نداشته باشه تابفهمه چی به چیه خواهشم این است ازدولت‌‌ برخورد جدی بکنه اشک همه رو درآورده این بی ناموس

    • یار مظلومین ارسالی در

      جناب شهردار قانون مدار منطقه دریاب مظلومین را و بترس
      از آه مظلوم که روزی که دامنتان را بگیرد

    • نیما ارسالی در

      بیناموس حرومزاده کثافت اشغال عوضی🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 خدا لعنتتون کنه که یک مظلوم رو اینجوری اذیت میکنید

    • عرشیا ارسالی در

      بیشرف حقوق خور اگه دستم میفتادی خدا میدونه باهات چیکار میکردم درسته 13سال دارم ولی غیرتم مثل یه مرد هست مثل تو بی ناموس بی لیاقت نیستم

    • ناشناس ارسالی در

      سید ترک احمدی پس خودت هم جزو همین کفتارها هستی که همین حرف رو میزنی، انشاالله روزی میرسه که این فقیر بیچاره ها و معلول ها جای شماها میشینن و شماها هم گدایی میکنین و اونوقت اونا میان شماها رو لگد مال میکنن.

    • ناشناس ارسالی در

      باید با این جور بی شرف ها به شدت برخورد بشه

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی الاغ جو زیادی بخوره، جفتک میاندازه. خاصیتشه

    • سمیه ارسالی در

      خیلی کاره ناشایستی کرده تو قانون اصلا هیچکس حق نداره به کسی دس بزنه وظیفه اون مامور شهرداری هشدار بود نه لگد زدن

    • ناشناس ارسالی در

      من فکر کردم خره داره پاهاش و ازپشت به مردم بلند می‌کنه

    • ناشاس ازاورمیه ارسالی در

      بی شرف به خدا اگر دستم برایت می رسید تکه بزرگت گوشعت بوداگر اخراج نکنند شهردار هم مثل تو بی شرف است مگر ارث پدرت خورده

    • ناشناس ارسالی در

      سگ پیر تا دیدم کارت خلیی ناراحت شدم

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سر خودمون پدر جان خدا سر خودتو پسرات بیاره

    • ناشناس ارسالی در

      آقای معمور شهرداری همینا انقلاب کردن که تو الان داری بهش لگد میزنی وای بر تو

    • ل ارسالی در

      بی شرف به فرض که معلول نیست نون حلال سر سفرش میذازه جای هیچ کس رو هم اشغال نکرده اگه بره مواد فروش شه جوان خود تو بیشرف یا جوان های دیگه رو بدبخت کنه خوبه

    • Mohammadamin ارسالی در

      اخه بیشرف زورت رسیده به یه بدبخت
      بیابه من بزن دوتاشوبزنی پاتومیشکونم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه