ارسال به دیگران پرینت

شهردار تبریز:

جانباختگان کرونا در تبریز توسط شهرداری دفن می‌شوند

شهردار تبریز در خصوص نحوه‌ی تدفین متوفیان کرونایی در تبریز، گفت:: طبق توافق با ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، مقرر شده متوفیان در بیمارستان تیمم داده شوند و فقط دفن آن‌ها توسط شهرداری انجام شود.

جانباختگان کرونا در تبریز توسط شهرداری دفن می‌شوند

ایرج شهین باهر عصر سه شنبه در جلسه فوق العاده‌ی شورای شهر تبریز، با بیان این‌که بحث گندزدایی از اوایل درگیری با بیماری کرونا در محل‌های پر تردد شهر آغاز شده است، اظهار کرد: در راستای ضدعفونی معابر شهری از دستگاه‌های نظامی به ویژه بسیج درخواست کمک کردیم و انصافا نیروهای نظامی و بسیجی شب و روز در امر ضدعفونی پای کار هستند.

وی افزود: ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های مسافربری و کنترل مسافران ورودی به شهر تبریز در ترمینال بزرگ، حمل و نقل شهری، مترو و اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

شهین باهر ادامه داد: همچنین گند زدایی و ضدعفونی تاکسی‌های شهری در مراکز ثابت و سیار مختلف سطح شهر انجام می‌شود.

وی از راه اندازی تونل‌های ضدعفونی در معابر عمومی شهر خبر داد و گفت: این تونل‌ها با توجه به تردد برخی از شهروندان در فضای عمومی ایجاد شده و تعدادشان در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

شهردار تبریز افزود: خرید ماسک و مواد ضد عفونی برای کارگران خدمات شهری و همچنین ضدعفونی باکس‌های زباله، به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ضدعفونی کردن بسیاری از ادارات دولتی، مراکز ترک اعتیاد، اماکن ورزشی، میادین و مناطق حاشیه نشین از جمله فعالیت‌های شهرداری در این رابطه است.

شهین باهر گفت: آگاهی بخشی در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ و توزیع نشریه و بروشورهای تبلیغاتی در سطح شهر نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به اعمال کاهش ساعت کاری در سایر ادارات طی هفته گذشته، افزود: شهرداری همچنان با همان ساعت قبلی و در بیشتر موارد بیش از ساعات اداری در راستای جلوگیری از ازدحام، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه