ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | برف و باران | وزش باد | کاهش دما | آلودگی هوا

آسمان صاف همراه با وزش باد در استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری به همراه وزش باد خواهد بود.

آسمان صاف همراه با وزش باد در استان تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در تمامی ساعت‌ها  همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه) در بعضی ساعت‌ها در ارتفاعات افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با کولاک برف و امروز در پاره ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از روز سه شنبه (۱۹ بهمن ماه) تا پنج شنبه (۲۱ بهمن ماه) با استمرار جوی نسبتا پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها در نواحی پرتردد و صنعتی پیش‌بینی می‌شود و از ظهر پنجشنبه (۲۱ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج آسمانی ابری و از اوایل شب در نیمه جنوبی استان بارش پراکنده باران در نیمه شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با مه گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

امروز تا فردا (۱۷ تا ۱۸ بهمن‌ماه) کاهش نسبی دما و روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه) افزایش نسبی شما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۹ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه (۱۹بهمن‌ماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه