خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

انتخابی تیم ملی کاراته:

کسب سه مدال توسط کاراته کاران استان مرکزی در انتخابی تیم ملی

مرکزی مسابقات روز دوم انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور با مشخص شدن نفرات برتر کومیته اوزان منفی ۷۵، منفی ۸۴ و مثبت ۸۴ کیلوگرم به پایان رسید.

کسب سه مدال توسط کاراته کاران استان مرکزی در انتخابی تیم ملی

 روز پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان، جام یادآوره سردار شهید سید محمد حجازی با برگزاری مسابقات کومیته اوزان‌ منفی ۷۵ ، منفی ۸۴ و مثبت ۸۴ کیلوگرم آقایان در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌ کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار شد.
در مسابقات کومیته وزن منفی ۷۵ کیلوگرم علیرضا حیدری از استان مرکزی به همراه علی رحیمی از استان اصفهان مشترکا سوم شدند و سامان عدالتی از استان البرز و الیاس محمد زاده از استان گیلان در رده های اول و دوم ایستادند.

در کومیته وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم هم مجید نیکوهمت از استان مرکزی با شکست برابر محمود نعمتی از استان قم نایب قهرمان شد و سامان حیدری از استان کرمانشاه و علیرضا اکبری از استان زنجان سوم شدند.

همچنین در بخش دختران و در کومیته وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم، ستایش صالحی از استان مرکزی و هنگامه جعفری از استان اصفهان به مقام سوم دست یافتند و شیما آل سعدی از استان فارس و آیدا خوشبختی از استان مازندران اول و دوم شدند.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه