ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت بر لزوم ایجاد عدالت فرهنگی تاکید دارد

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت سیزدهم همه تلاش خود را بر تحقق عدالت فرهنگی در کشور متمرکز کرده است.

دولت بر لزوم ایجاد عدالت فرهنگی تاکید دارد

محمود شالویی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید برا ینکه عدالت و توزیع عادلانه امکانات، امری مسلم است، گفت: دولت سیزدهم همه تلاش خود را بر تحقق عدالت فرهنگی در کشور متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی باید فرهنگ ناب را به بهترین وجه به مخاطبان ارائه دهند، افزود: مشکل ما در حوزه فرهنگ بحث ساختمان و از این دست مسائل نیست، بلکه ما باید به فکر انسان سازی باشیم، چون در این صورت است که همه چیز حل می شود.

شالویی ادامه داد: اگر بتوانیم استوانه های فرهنگی خود را مستحکم کنیم یعنی همان راه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب که بر گرفته از نگاه دینی و معنوی است را طی کنیم، دیگر از کسی هراس نخواهیم داشت.

دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید بتوانیم فرهنگ مبتنی بر آموزه های دینی و وحیانی را ارائه بدهیم، گفت: کار فرهنگ سازی فقط منحصر به مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه همه باید در این راستا نقش آفرینی کنند.

شالویی با بیان اینکه دولت بر لزوم ایجاد عدالت فرهنگی تاکید دارد و تقسیم عادلانه امکانات کشور نقاط مختلف باید اجرایی شود، افزود: در سفر ریاست جمهوری به زنجان اتفاقات خوبی برای حوزه فرهنگی افتاد و این اتفاقات در طول دولت ادامه خواهد داشت و لازم است تا ما هم فرهنگ را خوب معرفی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم امید دادن به مردم، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب همواره از آینده روشن می گویند و همیشه به مردم امید می دهند.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کار حوزه فرهنگ، سنگین و دشوار است، افزود: باید به حوزه فرهنگ توجه ویژه صورت بگیرد و رفع چالش های این حوزه در اولویت قرار گیرد.

شالویی با بیان اینکه دشمن نمی تواند ما را استحاله کند ولی ضرر و زیانش را می رساند، گفت: ما یک عزتی داریم که در دنیا کسی هیچ وقت جرأت نمی کند به ما چپ نگاه کند چون می دانند ما چه پیشینه ای داریم.

وی همچنین از اجرای طرح بنای یاد بود شیخ شهاب الدین سهروردی در زنجان خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده این بنای یاد بود به زودی اجرایی می شود.

در این مراسم از خدمات محمد ربیع احمدخانی قدردانی و امرالله حسنی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه