ارسال به دیگران پرینت

فقط من را به پورتو یا بنفیکا می‌دهند

بوشهر - پرتغال ؛ این ستاره هم به ایران برنمی‌گردد

محمد محبی به دلیل ابتلا به کرونا در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال و در مصاف با بوآویشتا در ترکیب تیمش قرار نگرفت. در حالی که او روند خوبی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش داشت.

بوشهر - پرتغال ؛ این ستاره هم به ایران برنمی‌گردد

محمد محبی به دلیل ابتلا به کرونا در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال و در مصاف با بوآویشتا در ترکیب تیمش قرار نگرفت. در حالی که او روند خوبی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش داشت. 

درخشش در بازی های اخیر سانتاکلارا و هم چنین درخواست باشگاه های ایرانی برای در اختیار گرفتن این بازیکن بهانه ای شد که دقایقی با وینگر سابق تیم سپاهان همکلام شویم. به اتفاق این گفتگو را می خوانیم: 

*دوباره بدشناسی؛ اینبار کرونا به جای مصدومیت! 

ترجیح می دهم این اتفاق را همانند مصدومیت از ناحیه کمر به فال نیک بگیرم. خدا رو شکر حالم خوب است در حالی که می شد به خاطر ابتلا به کرونا شرایط ایده آلی نداشته باشم. انشاالله به زودی تست مجدد می دهم به تمرینات تیم بر می گردم. 

*خب خیلی سختی کشیدی که بار دیگر به ترکیب تیم راه پیدا کردی؛ اما به کرونا مبتلا شدی و در بازی با بوآویشتا در ترکیب تیم قرار نگرفتی... 

بازیکنی که راهی یک تیم خارجی می شود زمان می برد خود را با شرایط جدید وفق دهد. به خصوص که من ابتدای فصل در تمرینات تیم حاضر نبودم و از سویی تا می آمدم خواسته های مربی را بر آورده کنم سرمربی باشگاه تغییر می کرد. مربی ای که هم اکنون تیم را هدایت می کند سومین مربی سانتاکلارا در جریان فصل است. خوشبختانه من در بازی با پورتو نمایش خوبی داشتم و تیم هم 3-1 برنده شد و بعد از این بازی تصور می کردم به ترکیب تیم راه پیدا کردم. اما متاسفانه بعد از این بازی در تمرینات مصدوم شدم و این آسیب دیدگی از ناحیه کمر بود. اما بعد از رفع آسیب دیدگی خوب تمرین کردم و خوشبختانه در بازی با مورینسی در حضور 14 دقیقه ای در زمین یک گل زدم. ضمن اینکه کاپیتان حریف به خاطر خطایی که روی من کرد کارت زرد دوم گرفت. 

*بعد از این بازی در بازی با بنفیکا دقایق بیشتری بازی کردی اما اینبار موفق نشدی گل بزنی آنهم در نیمه نهایی لیگ کاپ؛ در حالی که اگر گل می زدی بازتاب خوبی برایت داشت! 

بله همین طور است. اما من زمانی وارد میدان شدم که تیم ده نفره شده بود. ضمن اینکه بنفیکا تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال به حساب می آید. اگر بازیکن ما اخراج نمی شد شانس داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم. موقعیت خوبی برای من مهیا نشد که گل بزنم. با این حال تجربه خوبی بود. 

*در خبرها آمده بود که باشگاه های ایرانی در نامه نگاری با باشگاه سانتاکلارا می خواستند تو را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بگیرند. آیا این موضوع صحت داشت؟

بله. در این باره مدیر عامل باشگاه با من صحبت کرد. او گفت به شرطی رضایتنامه تو را صادر می کنم که اسپورتینگ – پورتو یا بنفیکا درخواست بدهند. این نگاه من را خیلی خوشحال کرد. ضمن اینکه این فصل شرایط سختی را تجربه کردم و شخصا هم به بازگشت به ایران فکر نمی کنم. این بازگشت به عقب است در حالی که من به سانتاکلارا آمدم که راهی تیم های بزرگ تر شوم. اگر قرار بود دوباره به تیم های ایرانی بر گردم اصلا سپاهان را ترک نمی کردم؛ باشگاهی که در فوتبال ایران حرفه ای است و همواره در لیگ برتر یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می رود. 

*تو  در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 همراه تیم ملی بودی اما در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی غایب بودی! حرفی در این زمینه داری؟ 

به کادر فنی تیم ملی و در راس آن آقای اسکوچیچ تبریک می گویم. هم چنین همبازیان خوبم در تیم ملی. به عنوان یک ایرانی از صمیم قلب خوشحال شدم. خوشبختانه با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم و امیدوارم این روند ادامه یابد. یعنی در دو بازی باقی مانده پیروز شویم. در سانتاکلارا سرمربی و هم چنین همبازیانم به من به خاطر صعود ایران تبریک گفتند. احساس غرور کردم. سرمربی به من گفت به زودی تو را در تیم ملی می بینم. منم گفتم حتما. تلاش خواهم کرد که دوباره به تیم ملی برگردم.  اگر احساس خود را صادقانه بگویم در کنار خوشحالی به خاطر صعود تیم ملی از اینکه در اردوی تیم ملی نیستم، ناراحتم. این از نیمکت نشینی هم برای من دردناک تر است. اما به نگاه سرمربی تیم ملی احترام می گذارم. من به اردوی تیم ملی راه پیدا کردم و بازی کردم. اگر الان در اردوی تیم ملی حضور ندارم و بازی نمی کنم حتما به خاطر ایرادی است که در من وجود دارد. شک ندارم با تکرار بازی خوب در برابر مورینسی در بازی های هفته آتی بار دیگر به تیم ملی برخواهم گشت. خوشبختانه الان شرایط ایده آلی دارم و بعد از کرونا شک نکنید به درخشش خود در لیگ برتر پرتغال ادامه خواهم داد.

*حرف دیگری باقی نمانده؟ 

از باشگاه های ایرانی که به خاطر جذب من به باشگاه های سانتاکلارا نامه زدند تشکر می کنم. بازی در این تیم ها برای من افتخار بود اما هدف من این است که از سانتاکلارا به یک تیم بزرگ تر در لیگ برتر پرتغال راه یابم و دوست دارم در ادامه روند حضور در یک تیم بزرگ تر در خارج از پرتغال را تجربه کنم.

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه