ارسال به دیگران پرینت

خانواده:

بزرگترین نقطه ضعف مردان در زندگی + راه حل

وقتی در زندگی زناشویی شناخت حاکم باشد، زن و شوهرها می توانند از این شناخت در جهت بهبود زندگی استفاده کنند. با ما همراه باشید تا بزرگترین نقاط آقایان را خدمتتان عرض کنیم.

بزرگترین نقطه ضعف مردان در زندگی + راه حل

وقتی می گویند زنان از ونوس آمده اند و مردها از مریخ، واقعا راست می گویند. دنیای زن ها و مردها، حتی اگر در یک خانه به دنیا آمده و در کنار هم بزرگ شده باشند، آنقدر متفاوت است که می تواند حرف ساده ای که میان شان رد و بدل می شود را تبدیل به جرقه ای برای شعله ور کردن یک آتش کند. حالا حساب کنید زیر یک سقف با مردی از خانواده دیگر، فرهنگ دیگر و حتی شهر یا کشوری دیگر زندگی می کنید!

طبیعی است که در چنین شرایطی، حرف های تان تا مدت ها نصفه و نیمه یا اشتباه درک شوند و همسرتان هر چیز به ظاهر ساده و بی اهمیتی را به دلیلی برای آغاز کردن یک جنگ تبدیل کند اما نگران نباشید! اگر از همین روز برای خاموش کردن آتشی که می تواند میان مریخی ها و ونوسی ها راه بیفتد، تلاش کنید، می توانید آرامش را به خانه مشترک تان برگردانید.همیشه از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث می شود به همسرتان احساس بـی کـفـایتی دست دهد، خودداری کنید. وقتی به رفتارها و واکنش های همسرتان خوب دقت کنید، می توانید این الفاظ را شناسایی کنید و در طول روزها، هر وقت ناخواسته از آنها استفاده کردید، مچ خود را بگیرید تا به خودآگاهی بیشتری برسید.

نقاط ضعف مردان

بزرگترین نقطه ضعف مردان در زندگی + راه حل

رابطه زناشویی محیطی برای تعامل مناسب زن و مرد می باشد. زن و مردی که حالا همسر یکدیگر هستند و باید برای تجربه یک زندگی شاد و پایدار تلاش کنند.اما می خواهیم در مورد نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی صحبت کنیم.اشتباه نکنید همانطور که گفتیم قرار نیست هیچ مردی را آزار دهیم یا از این نقطه ضعف ها به عنوان راهی برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.بلکه باید این موضوع را بدانید که خیلی مواقع دانستن نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی میتواند به بهتر شدن رابطه کمک کند.پس همراه ما باشید.

 

انتقاد از مردان

مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آنها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کار های خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

توهین و تمسخر مرد

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آنها را به شوخی مورد تمسخر قرار داد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند.

قدرت بدنی مردان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه با مردهای دیگر

مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتا رفتار اشتباهی مرتکب می شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا با این کار تمام فداکاری ها وزحمات مرد مورد علاقه یتان را زیر سوال می برید و با این کار احتمالا عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.

 

زندگی زناشویی

قوانین قهر کردن در رابطه زناشویی

قوانین قهر کردن در رابطه زناشویی که هر دو طرف موظف به رعایت آن هستند

قوانین قهر کردن در رابطه زناشویی
 

قوانین قهر کردن در رابطه زناشویی که هر دو طرف موظف به رعایت آن هستند

برای داشتن یک زندگی شاد، نیازی نیست که کارهای عجیب و غریب و پرهزینه‌ای انجام دهید. شما صرفا نیاز دارید در هنگام بروز مشکلات، چند قانون خاص را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی از مراحل سخت بگذرید و شاد باشید. در ادامه قوانین قهر کردن در رابطه زناشویی را می‌خوانید.

 

1

 

زمانی که به دلیل بحث و مشاجره با شریک زندگی خود قهر می‌کنید و یا از دست او ناراحت می‌شوید، حق ندارید به هیچ وجه به خانواده‌های هم توهین کنید.

 

2

 

وقتی درباره موضوع جدیدی به مشکل خورده‌اید، حق ندارید مسائل و مشکلات کهنه و قدیمی را در بحث‌های خود مطرح کنید. در زمان بحث فقط راجع به همان موضوع خاص صحبت کنید و حاشیه نروید.

3

 

شام و ناهار نپختن و غذا نخوردن ممنوع

 هیچ وقت زمانی که با هم قهر هستید، حق ندارید وعده‌های غذایی خود را نادیده بگیرید و باید حتما مانند همه اعضای عادی خانواده سر غذا حاضر باشید.

 

4

به یاد داشته باشید تحت هر شرایطی سلام و خداحافظی و احترام به یکدیگر واجب است و هیچ وقت نباید آن را نادیده بگیرید.

 

5

در زندگی زناشویی هیچ کس حق ندارد جای خواب خود را عوض کند و جدا از یکدیگر بخوابد. تخت خواب شما به عنوان یک حریم خارج از اختلافات است که باید در هر صورت به آن احترام بگذارید.

 

6

 

بین خودتان شرط کنید که در زمان ناراحتی و قهر، هر کسی برای آشتی کردن و عذرخواهی کردن از طرف مقابل خود پیش قدم شود، طرف دیگر وظیفه دارد برای جبران یک هدیه مناسب برای او تهیه کند

7

به یاد داشته باشید که هیچ وقت نباید در بحث و مشاجره درباره یک موضوع مشخص، مشکلات و اشتباهات طرف مقابل خود را تعمیم بدهید. 

هیچ وقت از کلمه «همیشه» در بحث‌ها استفاده نکنید. برای مثال هرگز نگویید: «تو همیشه … اشتباه را تکرار می‌کنی»، چون این موضوع دعوا را به اوج خود می‌رساند.

 

8

زمانی که از کسی ناراحت هستید، نباید یک طرفه این ناراحتی را مطرح کنید. شما باید به طرف مقابلتان نیز فرصت صحبت کردن و توضیح درباره موضوع پیش آمده را بدهید. با هم قرار بگذارید که هر کسی 5 دقیقه صحبت کند و بعد طرف دیگر 5 دقیقه فرصت پاسخگویی و مطرح کردن دیدگاه خودش را نیز داشته باشد.

9

 

اگر زمانی موقع بحث کردن، صحبت‌های شما طولانی شد و به نتیجه گیری نرسید یا اگر احساس کردید شرایط روحی شما برای شرکت کردن در بحث مناسب نیست، از ادامه دادن بحث خودداری کنید.

10

شما نباید هیچ وقت در زندگی خط قرمزهای یکدیگر را زیر پا بگذارید. فراموش نکنید که احترام، شرط اول یک رابطه موفق است.

مترجم:لیلا میرزاخان

 

منبع : افکارنیور
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه