ارسال به دیگران پرینت

کلیپ رقص گروهی زنان

ماجرای رقص گروهی از زنان در یکی از مراسم های شهرداری تهران

کلیپ رقص گروهی زنان مربوط مراسم متعلق به شهرداری تهران نیست.

ماجرای رقص گروهی از زنان در یکی از مراسم های شهرداری تهران

کلیپ رقص گروهی زنان مربوط مراسم متعلق به شهرداری تهران نیست.

رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره ماجرای رقص گروهی از زنان در یکی از مراسم های شهرداری تهران اظهار داشت: این مراسم متعلق به شهرداری تهران و یا سایر سازمان‌ها و شرکت های مرتبط نیست.

ماجرای رقص گروهی زنان در شهرداری تهران

وی افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به یک مدرسه دخترانه است که یکی از سالن‌های ورزشی مرتبط با شهرداری را به عنوان برگزاری برنامه فرهنگی اجاره کرده‌اند.

سیفی با بیان اینکه فیلم بدون اجازه و اطلاع مدیران مدرسه مذکور منتشر شده است، خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌های مغایر با هنجارها و ارزش‌های فرهنگی جامعه به هیچ وجه مورد تایید شهرداری تهران نیست. 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خ ارسالی در

      نباید شاد باشن باید ناراحت وافسرده باشن عزاداری کنن

      • ناشناس ارسالی در

        شادی فرق می کنه با اینکه یک عده زن بیان شوهراهاتون رو از راه بدر کنن دلیل این همه هوسرانی مردان جامعه ی ما همین هست بد حجابی زنان متاسفم برای زنانی که مدافع بی حجابی و بیچاره کردن خودشون تو زندگیشون هستن بی حجابی در جامعه زندگی ها داغون کرده خود زن ها دارن تیشه به ریشه ی زن ها می زنن آقایون که بدشون نمیاد هر روز یک رنگ می بینن و لذت می برن .چرا باید خانمی از جنس خودمون بهمون خیانت کنه .به اسم شادی دارن زن هارو به لجن می کشن و خانواده رو نابود می کنن

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سر وزیر مربوطه اگر اصول گرا باشه عیبی نداره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه