ارسال به دیگران پرینت

انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر:

تست کرونای مهدی طارمی منفی شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شد، می‌تواند در بازی با عراق حاضر شود.

تست کرونای مهدی طارمی منفی شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شد، می‌تواند در بازی با عراق حاضر شود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در حالی از ساعت ۱۸ امروز برگزار می‌شود که شیوع دوباره ویروس کرونا باعث ایجاد تغییراتی در لیست بازیکنان تیم ملی شد.

حاشیه این دیدار به شرح زیر است:

* مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که ساعت ۳:۴۵ بامداد امروز وارد هتل محل اقامت تیم ملی ایران شد، پاسخ منفی تست کرونای خود را دریافت کرد تا بتواند این تیم را در جدال با عراق همراهی کند.

* ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دیدار به مسئولان اجرایی هر دو تیم برای عدم رعایت مسائل بهداشتی در اردوهای هر یک از دو تیم هشدار دادند و اعلام کردند در صورت عدم رعایت آن، با اخراج از اردو روبرو می‌شوند.

* خبرنگاران عراقی صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال، کارت بازی‌های خود را دریافت کردند. تعداد این خبرنگاران و عکاسان حدود ۱۵ نفر است.

* دراگان اسکوچیچ صبح امروز با نشاط در بین بازیکنان تیم ملی ایران حاضر شد تا با توجه به حاشیه‌های کرونایی به وجود آمده، روحیه آنها را افزایش داده و بخواهد که تمرکز خود را روی بازی امروز با عراق بگذارند.

* نحوه بلیت‌فروشی دیدار امروز ایران و عراق باعث سرگردانی عده زیادی از طرفداران فوتبال شد. آنها صبح امروز با حضور در مقابل ورزشگاه آزادی پیگیر این موضوع شدند که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شد هیچ‌گونه بلیت‌فروشی به صورت کاغذی انجام نمی‌شود و بلیت‌ها صرفاً از طریق سامانه به فروش رسیده است.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه