ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران | جام جهانی ۲۰۲۲ |دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ در محاصره خبرنگاران : نزدیک قطر هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ماموریت‌مان را به درستی انجام دادیم و حالا در نزدیکی گرفتن بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

دراگان اسکوچیچ  در محاصره خبرنگاران : نزدیک قطر هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ماموریت‌مان را به درستی انجام دادیم و حالا در نزدیکی گرفتن بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از برگزاری دو بازی حساس مقابل لبنان و سوریه که به دو برد انجامید، به تهران بازگشت.

دراگان اسکوچیچ در محاصره خبرنگاران واکنش کوتاهی به دو پیروزی اخیر و تثبیت صدرنشینی تیم ملی داشت و گفت: همه چیز بسیار خوب بود. با این دو برد حالا نزدیک به گرفتن بلیت قطر هستیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان هم‌اکنون با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A در دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و شاگردان اسکوچیچ بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و بهترین تفاضل گل را دارند و در صورت پیروزی در یک مسابقه از چهار دیدار باقیمانده خود می‌توانند مجوز حضور در جام جهانی سال بعد را به دست بیاورند.

اسکوچیچ با وجود نتایج خوبی که گرفته، همچنان انتقادهایی را به دنبال خود می‌بیند. با این وجود وی در این گفت‌وگوی بسیار کوتاه سعی کرد آرامش خود را حفظ کند و با رویی باز به آنان جواب بدهد. تردیدی وجود ندارد که سرمربی تیم ملی گفتنی‌های زیادی دارد اما تاکنون سیاست سکوت را اتخاذ کرده‌است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه