ارسال به دیگران پرینت

در سفر رئیس جمهور به روسیه اتفاق افتاد

آدامس جویدن پوتین در دیدار با رئیسی!+ویدئو

سفر اخیر رئیسی به روسیه در حالی انجام شد که دیدار رئیس دولت سیزدهم با رئیس جمهور این کشور حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.

آدامس جویدن پوتین در دیدار با رئیسی!+ویدئو

سفر اخیر رئیسی به روسیه در حالی انجام شد که دیدار رئیس دولت سیزدهم با رئیس جمهور این کشور حواشی متفاوتی را به دنبال داشت. در جدیدترین مورد آن، ویدئویی از دیدار وی با پوتین منتشر شد که در آن رئیس جمهور روسیه بر خلاف پروتکل دیپلماتیک در حال جویدن آدامس است.

 

 

دیدار رئیسی و پوتین

تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه +فیلم

خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی هفت دقیقه‌ای به تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه پرداخت. در این ویدیو با استناد به حرکات بدن پوتین می‌گوید او در حین گفتگو با رئیسی دچار استرس بوده است، به همین دلیل کراوات خود را دو بار منظم کرده است.

تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه +فیلم
 

خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی هفت دقیقه‌ای به تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه پرداخت. در این ویدیو با استناد به حرکات بدن پوتین می‌گوید او در حین گفتگو با رئیسی دچار استرس بوده است، به همین دلیل کراوات خود را دو بار منظم کرده است.

خبرگزاری فارس با انتشار ویدیویی هفت دقیقه ای به تحلیل دیدار رئیسی و پوتین و زبان بدن رئیس جمهوری روسیه پرداخت.

 

فارس در این ویدیو با استناد به حرکات بدن پوتین می گوید او در حین گفتگو با رئیسی دچار استرس بوده است، به همین دلیل کراوات خود را دو بار منظم کرده است.

 

ویدیوی فارس در زیر می آید:

 

منبع : خبرگزاری دانشجو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آدامس ضد ویروس بوده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه