ارسال به دیگران پرینت

پرتاب میله آهنی به سر بازیکن | فوتبال

حادثه باورنکردنی؛ پرتاب میله آهنی به سر بازیکن و نیمه‌کاره ماندن بازی + ویدئو

یک اتفاق تلخ و باورنکردنی در دیدار دو تیم سویا و بتیس باعث نیمه کاره ماندن این مسابقه جام حذفی اسپانیا شد.

حادثه باورنکردنی؛ پرتاب میله آهنی به سر بازیکن و نیمه‌کاره ماندن بازی + ویدئو

دیدار دو تیم سویا و بتیس در جام حذفی اسپانیا با یک جنجال بزرگ همراه شد و نیمه کاره ماند.

این بازی که به دربی سویل مشهور است در ورزشگاه بنیتو ویامارین به میزبانی بتیس انجام شد. در دقیقه ۳۵ سویا توسط گومز به گل رسید. چهار دقیقه بعد تیم میزبان با گل نبیل فکیر بازی را به تساوی کشاند.

اما به بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی، در حالی که بازیکنن بتیس در نقطه کرنر مشغول شادی گل بودند، یک جسم عجیب که شبیه میله آهنی بود به سمت زمین پرتاب شد و به شکل خطرناکی به سر جوان جوردن بازیکن تیم سویا برخورد کرد. این هافبک اسپانیایی در اثر برخورد این میله آهنی  نقش بر زمین شد. در پی این اتفاق، پزشکان دو تیم بلافاصله به زمین آمدند تا به بازیکن آسیب دیده کمک کنند. خوشبختانه جوردن توانست بعد از معالجات اولیه از زمین بلند شود.

این ماجرا باعث شد بازیکنان تیم سویا با هدایت جولن لوپتگی سرمربی تیم، زمین را ترک کنند. بازیکنان بتیس اما در حالی که سرگردان بودند در زمین ماندند به این امید که بازی ادامه پیدا کند. بعد از توقفی پنجاه دقیقه‌ای با حضور داور و بازیکنان تیم بتس در زمین، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت این بازی را نیمه‌کاره تمام کند. این فدراسیون با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق این بازی خبر داد و اقدام مجرمانه ای که درون زمین اتفاق افتاد را محکوم کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی تکرار می‌شود یا نتیجه آن به سود سویا اعلام خواهد شد.

 
 

 

حجم ویدیو: 1.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11
منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه