ارسال به دیگران پرینت

سلامتی

این غذا ها آرام آرام شما را می‌ کشند

چیزی که می خورید تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی شما دارد. برخی از غذا ها مانند یک قاتل مخفی بوده و به آرامی باعث مرگ شما می شوند.

این غذا ها آرام آرام شما را می‌ کشند

چیزی که می خورید تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی شما دارد. برخی از غذا ها مانند یک قاتل مخفی بوده و به آرامی باعث مرگ شما می شوند.

۱. رب گوجه فرنگی کنسرو شده: رب گوجه فرنگی کنسرو شده یک قاتل مخفی است؛ چرا که منبعی پنهان از قند بوده و هرگز به ذهن‌تان هم خطور نمی‌ کند باعث چاقی، دیابت، بیماری قلبی و حتی پوسیدگی دندانها شود.

۲. نوشابه‌ی گازدار: نوشابه‌ های گازدار یکی از بدترین دشمنان شما هستند. این نوشابه‌ ها می‌ توانند روی همه چیز اثر بد بگذارند، از پوست و قند خون‌تان گرفته تا هورمون‌ ها و خلق و خوی شما می تواند به دلیل نوشابه های گازدار دچار آثار منفی شود.

۳. قند: بسیاری از متخصصان تغذیه قند را به خطرناکی سم می دانند. مصرف قند های مصنوعی با افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا بهدیابت مربوط است.این ماده همچنین باعث افزایش التهاب شده و باکتری های مفید روده را کاهش می دهد. قند همچنین تاثیر منفی بر روی مغز می گذارد.

۴. گوشت‌های آماده: گوشت‌ های آماده یا فرآوری شده پُر از نیترات و سدیم و نگهدارنده و افزودنی‌اند. تمام این مواد می‌ توانند ریسک ابتلا به سرطان، بیماری قلبی، دیابت و حتی مشکلات رفتاری و اختلال‌های یادگیری در کودکان را افزایش بدهند.

۵. روغن‌های گیاهی: تنها روغن زیتون، روغن نارگیل و یا روغن آووکادو انتخاب‌های سالمی‌اند و بسیاری دیگر از روغن های گیاهی مانند روغن ذرت در دمای بالا می تواند به ترکیباتی تبدیل شده که سلامت انسان را به خطر می اندازد.

۶. مارگارین: مارگارین، نوع بسیار بی‌ کیفیت کره است که از روغن‌های گیاهی هیدروژنه تهیه شده و غیر طبیعی‌ تر از آن است که فکر کنید. چربی‌های ترانس موجود در مارگارین می‌ تواند به قلب و رگهای‌تان آسیب بزنند و سطح کلسترول‌ تان را افزایش دهد.

 

 
منبع : وبسایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه