ارسال به دیگران پرینت

سرکه | مو | مراقبت

فواید سرکه برای مراقبت از مو!

دستور العمل‌های طبیعی از سرکه سیب برای مراقبت از مو وجود دارد که مشکلات رایج آن را درمان کرده و سلامت آن را ارتقا می‌دهد.

فواید سرکه برای مراقبت از مو!

 سرکه سیب حاوی خواص ضد میکروبی، ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی است که به پاکسازی پوست سر و تار‌های مو کمک می‌کند و همچنین در تقویت آن موثر است. برای رسیدن به این هدف، در این گزارش دستورالعمل‌های طبیعی از سرکه سیب برای مو را مرور می‌کنیم.

دستور العمل‌های طبیعی سرکه سیب برای مراقبت از مو

ترکیب رزماری و سرکه سیب: ۳ قاشق غذاخوری سرکه سیب و پنج قطره اسانس رزماری به آن اضافه کنید، سپس مو‌ها را به شامپو آغشته کنید و حالت دهید. بعد یک فنجان از این مخلوط را روی مو‌ها بگذارید و ۳۰ دقیقه به آن زمان دهید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.

ترکیب روغن زیتون و سرکه سیب: روغن زیتون به مرطوب شدن مو‌ها کمک می‌کند، بنابراین مخلوط کردن آن با سرکه سیب به مرطوب شدن مو‌های خشک کمک می‌کند. بهتر است هفته‌ای یکبار از این دستور برای داشتن مو‌هایی نرم و قوی با مخلوط کردن یک چهارم فنجان روغن زیتون با ۱ قاشق غذاخوری سیب استفاده کنید. سرکه و روغن زیتون را از ریشه روی مو‌ها بگذارید و  ۱۵ دقیقه به آن زمان دهید، سپس مو‌ها را با شامپو بشویید.

ماست یونانی و سرکه سیب: مخلوط عسل، ماست یونانی و سرکه سیب به مرطوب کردن و لطافت مو‌ها کمک می‌کند، با مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری عسل با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب و اضافه کردن یک فنجان ماست یونانی، مواد را هم زده و از ریشه روی مو‌ها قرار دهید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس مو‌ها را با شامپو و نرم کننده بشویید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه