ارسال به دیگران پرینت

راهنمای خرید مسکن در شهرستان

وام مسکن زوجهای شهرستانی را خانه‌دار می‌کند؟

زوج یزدی، شیرازی، اهوازی و مشهدی با خرید اوراق تسهیلات مسکن توانایی صاحبخانه شدن در مرکز و جنوب شهر را دارند

وام مسکن زوجهای شهرستانی را خانه‌دار می‌کند؟

مبلغ وام مسکن در مراکز استان‌ها برای زوج‌ها به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد. این رقم شامل ۳۲۰ میلیون تومان وام مسکن و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات جعاله می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید با این پول در مرکز هر استان امکان خرید چه خانه‌هایی وجود دارد، بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد، زوج شهرستانی در شیراز، مشهد، اهواز و یزد با ۴۰۰ میلیون تومان گزینه‌های زیادی در مرکز و جنوب شهر خواهند داشت. خانه‌هایی که برخلاف تصور لزوما سن زیادی ندارند و به امکاناتی مثل پارکینگ، انباری و آسانسور مجهز هستند.

راهنمای خرید مسکن برای زوج مشهدی

سقف وام قابل پرداخت خرید مسکن به زوج مشهدی ۴۰۰ میلیون تومان است. در این شهر یک آپارتمان ۱۰۰ متری با عمر بنای سه سال به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در شمال شرق مشهد و محدوده سیس‌آباد قرار دارد. در قاسم‌آباد –شهرک غرب- آپارتمان ۶۸ متری با عمر بنای دو سال و دو اتاق خواب و قیمت ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

واحدی که طبقه چهارم ساختمان قرار دارد و آسانسور دارد. در گلبهار که حدود ۴۰ دقیقه تا مشهد فاصله دارد، واحد ۹۰ متری با دو اتاق خواب فروخته می‌شود. پنج سال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و با امکاناتی مثل آسانسور، پارکینگ و انباری ۳۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

راهنمای خرید مسکن در مشهد

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

سیس‌آباد

۱۰۰ متر

سه سال

۳۸۵ میلیون تومان

قاسم‌آباد

۶۸ متر

دو سال

۴۰۰ میلیون تومان

گلبهار

۹۰ متر

پنج سال

۳۶۰ میلیون تومان

راهنمای خرید مسکن برای زوج شیرازی

شیرازی‌ها با کمک وام مسکن و دریافت وام جعاله در مرکز شهر گزینه‌های زیادی دارند. در قدوسی شرقی واحد ۴۸ متری با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. قدوسی شرقی در مرکز شیراز قرار دارد و این خانه نوساز بدون انباری و پارکینگ است. یک خانه ۱۷۰ متری دیگر در فسا شیراز دقیقا ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

۲۵ سال از عمر بنا این یکی می‌گذرد و دارای انباری، پارکینگ و بالکن است. در محله بنی‌هاشم آپارتمان ۵۰ متری با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما بدون امکاناتی مثل پارکینگ و انباری است. در رکن‌آباد یکی از آپارتمان‌های طرح مسکن مهر شیراز را ۳۷۵ میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند. واحدی که ۶۰ متر است و طبقه اول قرار دارد.

راهنمای خرید مسکن در شیراز

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

قدوسی شرقی

۴۸ متر

نوساز

۳۶۰ میلیون تومان

فسا

۱۷۰ متر

۲۵ سال

۴۰۰ میلیون تومان

بنی‌هاشم

۵۰ متر

چهار سال

۳۵۵ میلیون تومان

رکن آباد

۶۰ متر

سه سال

۳۷۵ میلیون تومان

راهنمای خرید مسکن برای زوج اصفهانی

زوج اصفهانی با خرید وام مسکن و دریافت وام جعاله می‌توانند سراغ محله‌هایی مثل فولادشهر، مبارکه، ردان و ... بروند. محله‌هایی که یا اطراف شهر قرار دارند یا فاصله آن‌ها با مرکز اصفهان حدود نیم ساعت است. واحد ۹۰ متری در فولادشهر اصفهان ۳۷۵ میلیون تومان آگهی شده است.

چهار سال از عمر بنای این واحد می‌گذرد و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. در مبارکه یک واحد ۸۵ متری با دو اتاق خواب ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. سه سال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و طبقه سوم واقع شده است و آسانسور، پارکینگ و انباری جزو امکانات این واحد به شمار می‌رود. در جنوب شرق اصفهان و در محدوده ردان واحد ۹۷ متری را ۳۳۰ میلیون تومان می‌فروشند. این واحد دارای دو اتاق خواب است و طبقه اول آپارتمان قرار دارد.

راهنمای خرید مسکن در اصفهان

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

فولادشهر

۹۰ متر

چهار

۳۷۵ میلیون تومان

مبارکه

۸۵ متر

سه سال

۳۵۰ میلیون تومان

ردان

۹۷ متر

۱۰ سال

۳۳۰ میلیون تومان

راهنمای خرید مسکن برای زوج تبریزی

زوج تبریزی با خرید وام مسکن و دریافت وام جعاله باید در شهر‌های کوچکی مثل سردرود، کرکج و سهند دنبال خانه باشند. در سردرود که حدود ۱۵ دقیقه با تبریز فاصله دارد، خانه‌ای ۷۰ متری با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این خانه ۱۰ سال پیش ساخته شده و انباری و دو اتاق خواب دارد.

در کرکج یکی دیگر از مناطق نزدیک به تبریز است، خانه ۵۰ متری را با ۴۰۰ میلیون تومان می‌فروشند که ۱۵ سال از عمر بنا آن می‌گذرد. در شهر جدید سهند آپارتمان ۷۲ متری را ۳۹۵ میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند. پنج سال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و انباری و پارکینگ ندارد. در ایده‌لو که یکی از محله‌های حاشیه‌ای تبریز به شمار می‌رود، آپارتمان ۶۰ متری را با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌اند.

راهنمای خرید مسکن در تبریز

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

سردرود

۷۰ متر

۱۰ سال

۴۰۰ میلیون تومان

کرکج

۵۰ متر

۱۵ سال

۴۰۰ میلیون تومان

سهند

۷۲ متر

پنج سال

۳۹۵ میلیون تومان

ایده لو

۶۰ متر

چهار سال

۳۵۰ میلیون تومان

راهنمای خرید مسکن برای زوج اهوازی

وام مسکن و وام جعاله برای زوج اهوازی امکان خرید خانه‌های مرکز و جنوب شهر را فراهم می‌کند. مثلا در منطقه کانتکس خانه ۱۰۰ متری و نوساز را ۳۵۵ میلیون تومان می‌فروشند. خانه‌ای که هم انباری دارد هم پارکینگ. در جنوب شهر و در منطقه اسلام‌آباد یک خانه ۸۵ متری ۳۸۵ میلیون تومان آگهی شده است.

شش سال از عمر بنا این خانه می‌گذرد و دارای پارکینگ است. در خیابان گلشاد که یکی دیگر از بخش‌های جنوبی اهواز است، یک آپارتمان ۷۰ متری با عمر بنا پنج سال به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که طبقه اول قرار گرفته است. یک زوج اهوازی می‌توانند در کوی رمضان که جنوب شرق شهر واقع شده، آپارتمان تکخوابه و ۶۵ متری را با قیمت ۳۸۰ میلیون تومان خریداری کنند. آپارتمانی که سال ۹۴ ساخته شده و انباری دارد.

راهنمای خرید مسکن در اهواز

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

کانتکس

۱۰۰ متر

پنج سال

۳۵۵ میلیون تومان

اسلام آباد

۸۵ متر

شش سال

۳۸۵ میلیون تومان

گلشاد

۷۰ متر

پنج سال

۳۸۰ میلیون تومان

کوی رمضان

۶۵ متر

شش سال

۳۸۰ میلیون تومان

راهنمای خرید مسکن برای زوج یزدی

زوج یزدی با خرید وام مسکن و دریافت وام جعالهدر محله‌های مرکزی و جنوبی انتخاب‌های زیادی دارند. آپارتمان ۷۵ متری نوساز در یزد با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در شهرک اندیشه قرار دارد. شهرک اندیشه یزد را باید یکی از مناطق جنوب غربی این شهر بدانیم.

با ۳۵۰ میلیون تومان امکان خرید آپارتمان ۵۰ متری در مرکز شهر وجود دارد. در طبقه همکف یک ساختمان چنین واحدی دیده می‌شود و دو سال از عمر بنا آن می‌گذرد. حوالی میدان سوم خرداد یزد واقع در جنوب غرب شهر آپارتمان ۴۵ متری با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد که یک اتاق خواب دارد و ۱۷ سال از عمر بنا آن می‌گذرد.

آزادشهر در غرب یزد قرار دارد و زوج یزدی می‌توانند با تسهیلات وام مسکن و وام جعاله که در مجموع به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد، آپارتمان ۴۵ متری را با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کند. واحدی که طبقه اول است و ۱۹ سال پیش ساخته شده است.

راهنمای خرید مسکن در یزد

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

شهرک اندیشه

۷۵ متر

نوساز

۴۰۰ میلیون تومان

امام شهر

۵۰ متر

دو سال

۳۵۰ میلیون تومان

میدان سوم خرداد

۴۵ متر

۱۷ سال

۴۰۰ میلیون تومان

آزادشهر

۴۵ متر

۱۹ سال

۴۰۰ میلیون تومان

 

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نویسنده این مقاله یک احمق تمام عیار است من بعنوان یک مشاور املاک با سابقه این را عرض میکنم کاش بجای مقاله نویسی میرفت چوپانی میکرد

    • مازیار ارسالی در

      دروغگو . این دروغ هات نمک روی زخم هست. و این کار عاقبت خوبی نداره توبه کن.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه