ارسال به دیگران پرینت

زمان بازگشایی دانشگاهها

زمان بازگشایی دانشگاهها مشخص شد

سخنگوی وزارت علوم از بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از بهمن ماه سال جاری خبر داد.

زمان بازگشایی دانشگاهها مشخص شد

سخنگوی وزارت علوم از بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از بهمن ماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا آهنچیان گفت: ستاد از سرگیری آموزش حضوری تاکید بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه‌ها از نیم سال دوم ۱۴۰۰_۱۴۰۱ دارد.

او می‌گوید که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد دانشجویان در دانشگاه‌ها حضور دارند و بر اساس مصوبه امروز ستاد بنا شد از بهمن ۱۴۰۰ آموزش دانشگاه‌ها با همکاری و هماهنگی استانداران در ۳۱ استان کشور حضوری شود.

سخنگوی وزارت علوم تاکید کرد: حضوری شدن آموزش‌های ۱۰۰ درصدی در تمام استان‌های کشور به جلسات مشترک بین دانشگاه‌های استانی و استانداری‌ها بستگی دارد.

آهنچیان درباره دریافت کارت واکسن از دانشجویان برای حضور در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویانی می‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند که حتما واکسینه شده باشند.

در مصوبه قرار گاه عملیاتی که در ۱۴ دی برگزار شد وزارت بهداشت دستور داده که دانشجویان در زمان ورود به دانشگاه حتما کارت واکسن در اختیار خود داشته باشند.

سخنگوی وزارت علوم می‌افزاید: تاکید ستاد از سرگیری آموزش‌های حضوری این است که تمام دانشجویان به ویژه مقطع کارشناسی حتما در دانشگاه به صورت حضوری از ترم بهمن آموزش بییند، اما از آن جایی که نسبت دانشجویان کارشناسی به نسبت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های کشور یکسان نیست خود دانشگاه ها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

حضوری | بازگشایی دانشگاه ها | کلاس های حضوری | وزارت علوم | بهمن ۱۴۰۰

آهنچیان: آموزش حضوری در دانشگاه‌ها از بهمن ۱۴۰۰

سخنگوی وزارت علوم: کلاس و آموزش نیمسال آینده بهمن ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا حضوری می‌شود.

آهنچیان: آموزش حضوری در دانشگاه‌ها از بهمن ۱۴۰۰
 

محمدرضا آهنچیان افزود: وزارت علوم مکلف به انجام این کار در دانشگاه‌های کل کشور است و این مصوبه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید اجرا شود.

آهنچیان تاکید کرد: در چهارشنبه ۲۲ دی جلسه مشترکی با حضور روسای دانشگاه‌ها و وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و مصوبه ستاد به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

 

سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی درباره شیوع کرونا در برخی از استان‌ها و نحوه آموزش در دانشگاه‌ها گفت: استان‌هایی که با پیک جدید کرونا مواجه شوند باید با هماهنگی و تصمیم ستاد‌های استانی و استانداری تصمیم گیری در باره بازگشایی آموزش حضوری را اتخاذ کنند.

وی در ادامه در باره نحوه امتحانات دانشجویان گفت: با توجه به اینکه نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان در هر دانشگاه از قبل اعلام شده بود بنابراین هر دانشگاه با توجه به تعداد دانشجویان بومی و غیر بومی و تصمیمات خود امتحانات را برگزار می‌کند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر با فشار برخی ها که از این وضعیت نونی می خورند نظرتون برنگردد. خوب است. فرزند بنده در رشته مهندسی فنی دانشگاه خواجه نصیر که ورودی سال 1399 است هنوز ساختمان دانشگاه را ندیده است.

    • Saheb ارسالی در

      ترم قبل هم همینو گفتید خدا کنه به حرف هایی که میزنید عمل کنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه