ارسال به دیگران پرینت

تولد | موقعیت‌های شادی آور | تولدت مبارک

نحوه گفتن “تولدت مبارک” به 25 زبان مختلف دنیا

جشن گرفتن روز تولد یکی از بهترین موقعیت‌های شادی آور است. درست است که آداب و رسوم و سنت‌های جشن در سراسر جهان متفاوت است، اما جشن تولد یکی از موارد مشترک در همه نقاط جهان است.

نحوه گفتن “تولدت مبارک” به 25 زبان مختلف دنیا

جشن گرفتن روز تولد یکی از بهترین موقعیت‌های شادی آور است. درست است که آداب و رسوم و سنت‌های جشن در سراسر جهان متفاوت است، اما جشن تولد یکی از موارد مشترک در همه نقاط جهان است.

در همه نقاط جهان افراد در روز تولد عزیزان یا دوستانشان با گفتن “تولدت مبارک” به آن ها تبریک می‌گویند. شاید برایتان جالب باشد که یاد بگیرید “تولدت مبارک” در زبان‌های مختلف چگونه ادا می‌شود.

در این مطلب جذاب به نحوه گفتن “تولدت مبارک” به 25 زبان مختلف دنیا می پردازیم و معنای فرهنگی پشت آن را نیز با هم مرور می‌کنیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

تولدت مبارک به زبان اسپانیایی: Feliz Cumpleaños

این عبارت به صورت “Happy Completed Years” ترجمه می شود. در فرهنگ اسپانیایی روز تولد هر فرد، روزی بزرگ در زندگی او محسوب می‌شود و آن ها با جشن گرفتن آن اهمیت این روز بزرگ و فرخنده را نشان می‌دهند.

در مکزیک ، آنها آهنگ تولد منحصر به فرد خود، یعنی Las Mañanitas را می خوانند. در اسپانیا رسم تولد به این صورت است که فردی که روز تولدش است به جای فوت کردن شمع‌های روی کیک، باید اولین تکه کیک را بدون استفاده از چنگال یا دست بخورد.

معمولا یکی از اعضای خانواده کیک را به صورت فرد متولد می کوبد و سپس همه با هم می خوانند “Mordida! Mordida!”

تولدت مبارک به زبان فرانسوی: Bon Anniversaire

در فرانسه مردم در روز تولد برای هم یک “Good Birthday!” آرزو می‌کنند، به عبارتی یک تولد خوب و شاد را برای هم آرزو می کنند. مهمانی های تولد در فرانسه بسیار شبیه به مهمانی های کشورهای انگلیسی زبان است. آنها با یک مهمانی بزرگ، کیک و هدیه جشن می گیرند و Joyeux Anniversaire را می خوانند.

تفاوت عمده این است که دانش آموزان چهارشنبه ها تعطیل هستند و شنبه ها به مدرسه می روند، بنابراین بیشتر جشن های تولد در روز چهارشنبه هنگامی که همه بچه ها از مدرسه می آیند برگزار می شود. یکشنبه روز تعطیل مختص خانواده است و معمولا در این روز جشن تولدی ترتیب نمی دهند.

تولدت مبارک به ایتالیایی: Buon Compleanno

نکته قابل توجه در مورد تولدها در ایتالیا این است که آنها ترجیح می دهند در خانه بمانند! غذا و کیک ها اغلب خانگی است. اما وقتی هجدهمین سالگرد تولد شما باشد، این جشن در بیرون از خانه برگذار می شود.

از دیدن یک جشن تولد ایتالیایی با صدها مهمان تعجب نکنید، این جشن قطعا جشن هجدهمین سال تولد یک شخص ایتالیایی است.

تولدت مبارک به آلمانی: Alles Gute zum Geburtstag

این عبارت به عنوان “آرزوی بهترین ها در روز تولد” ترجمه می شود. جشن گرفتن روز تولد و مهمانی های تولد در آلمان در سال 1200 میلادی آغاز شد و به عنوان ” kinderfeste” شناخته می شوند.

آلمانی ها معتقدند که اگر زودتر به کسی که تولدش است تبریک بگویند بدیمن است و فرد بد شانسی می آورد.

آلمانی ها بر اساس سن خود جشن های سرگرم کننده زیادی دارند. به عنوان مثال اگر جشن 16 سالگی باشد، همه، سر و کله فرد متولد را با آرد می پوشانند و اگر تولد 18 سالگی باشد، روی سرش تخم مرغ می شکنند.

تولدت مبارک به ژاپنی: お誕生日おめでとうございます

در ژاپن مردم جشنی به نام Shichi-Go-San دارند که به معنی 3-5-7 است. به اعتقاد ژاپنی ها این ها اعداد شانس هستند و اگر در سال تولد فردی یکی از این اعداد شانس باشد، در 15 نوامبر به زیارتگاه شینتو می روند.

در 15 نوامبر به معبد Shinto می روند و برای سلامتی و قدرت دعا می کنند. همه کودکان در سه سالگی، پسران در پنج سالگی و دختران در هفت سالگی به این معبد می روند.

تولدت مبارک به کره ای: 생일 축하 (Saeng-il Chugha)

در کره، 100 روز پس از اینکه نوزادی متولد شود، اولین تولد او را جشن می گیرند! والدین با یک جشن کوچک زندگی کودک خود را جشن می گیرند. اگر کودک مریض باشد، والدین آن روز را جشن نمی گیرند تا از بدشانسی برای فرزندشان جلوگیری کنند.

همچنین در این روز به خصوص به تمام دوستان و آشنایان کیک برنج می فرستند چون تقسیم کیک برنج در بین دیگران، برای کودک آن ها عمر طولانی به ارمغان می آورد. در نهایت، به Samshin Halmoni، روح مادربزرگ غذاهایی مثل برنج پیش کش می کنند تا حافظ و نگه دار فرزند آن ها باشد.

تولدت مبارک به زبان چینی: 生日 快乐 (Shēngrì Kuàilè)

در چین، جشن تولد بیشتر زمانی برگزار می شود که شما خیلی جوان یا بزرگتر از 50 سال باشید. در چین اعتقاد بر این است که در جشن تولد، رشته های نودل را بدون شکستن یا قطع شدن می خورند و این کار را به خوش شانسی و طول عمر بیشتر نسبت می دهند.

در چین بعضی از افراد حتی تا 60 سالگی صبر می کنند تا اولین تولد خود را جشن بگیرند. برخی از تابوها در مورد سنین خاص نیز وجود دارد، بنابراین مردان چهلمین سالگرد تولد خود را جشن نمی گیرند و زنان 30، 33 یا 66 سالگی را جشن نمی گیرند.

تولدت مبارک به زبان کانتونی: 生日快樂 (Sang Yat Fai Lok)

مراقب هدایای تولد باشید! هرگز یک ساعت یا یک جفت کفش را هدیه ندهید، زیرا به نظر آن ها این هدایا بدشانسی می‌آورد. نکته قابل توجه دیگر اینکه در فرهنگ کانتونی هدایا باید مخصوصاً برای یک فرد مسن در کاغذهای قرمز یا طلایی بسته بندی شوند.

تولدت مبارک به زبان روسی: С днем рождения (S Dnem Rozhdeniya)

در آداب تولد روسیه، گوش پسر یا دختری که تولدش است، به تعداد سال های زندگی اش کشیده می شود. آن ها به کودک می گویند «بزرگ شو! نودل نباش!» بنابراین کودک سالم و قوی رشد می کند.

آن ها در جشن تولدهایشان آهنگ تولد نمی خوانند اما اگر کسی از یک حادثه ناگوار مثل تصادف جان سالم به در برده باشد، آن روز را به عنوان تولد دومش جشن می گیرند.

تولدت مبارک به پرتغالی: Feliz Aniversário

جشن های تولد در پرتغال شباهت زیادی به جشن های کشورهای انگلیسی زبان دارد. اما تولد در برزیل مانند روسیه شامل کشیدن گوش های فرد متولد برای به دست آوردن خوش شانسی است.

آنها همچنین خانه های خود را با گل های کاغذی رنگ روشن و بنرهایی برای جشن ها تزئین می کنند.

تولدت مبارک به هلندی: Gefeliciteerd Met Je Verjaardag

جشن تولد در هلند یک رویداد بزرگ و مهم تلقی می شود. جالب است بدانید که هلندی ها تقویمی تحت عنوان تقویم تولد دارند.

این تقویم تولد همه افراد و عزیزان شان را به آنها یادآوری می کند زیرا فراموش کردن تولد یکی از عزیزان برای آن ها توهینی بزرگ محسوب می شود. جشن گرفتن تولد 500 سالگی، بزرگ ترین و بهترین جشن تولد برای هر فرد محسوب می شود.

تولدت مبارک به زبان آفریقایی: Veels Geluk Met Jou Verjaarsdag

در آفریقای جنوبی، بیست و یکمین سالگرد تولد مهمترین سالروز تولد است. پدر و مادرها معمولاً در این جشن به فرزندان خود یک کلید ساخته شده از طلا، نقره یا آلومینیوم می دهند که این نمادی از رسیدن به آینده و تمام اتفاقات پیش رو است.

تولدت مبارک به زبان لهستانی: Wszystkiego Najlepszego Z Okazji Urodzin

لهستانی ها در جشن های تولدشان یک آهنگ مخصوص به خود را پخش می کنند و با آن شادی می کنند.

به علاوه در لهستان رسم است که جشن تولد جداگانه ای برای تولد می گیرند، که به آن imieniny می گویند. این جشن یک روز بعد از جشن نامگذاری فرد صورت می گیرد.

تولدت مبارک به زبان سوئدی: Grattis På Födelsedagen

سوئدی ها عاشق جشن تولد هستند و اغلب تولد را با آوردن صبحانه و هدیه در رختخواب و بیدار کردن شخص متولد شروع می کنند.

آنها در جشن تولدهایشان آهنگ تولد مخصوص به خودشان، یعنی “ja، ma du leva” را می خوانند. آنها به طور سنتی با کیک پوشیده شده با مارسیپان سبز جشن می گیرند و هدایا با رنگ های پرچم سوئد یعنی آبی و طلایی بسته بندی می شوند.

تولدت مبارک به زبان دانمارکی: Tillykke Med Fødselsdagen

عبارت بالا به معنی “آرزوهای خوب برای تو در جشن تولدت” است. آنها عشق زیادی به پرچم خود دارند و قرار دادن یک میله پرچم مینیاتوری را کنار کیک تولد ضروری می دانند.

دانمارکی ها در روز تولدشان با آهنگ دارنمارکی مخصوص تولد جشن می گیرند و شادی می کنند.

تولدت مبارک به زبان نروژی: Gratulerer Med Dagen

در نروژ معمولا سالگرد تولدهای رند مانند 20، 30، 40 و … بیشتر از سایرین به رسمیت شناخته می‌شود و معمولا این جشن تولدها پر شورتر برگذار می شود.

نروژی ها معمولا در جشن تولدهایشان “Hurra for deg som fyller ditt år” (هورا برای تو که این سال را هم پر کردی و پشت سر گذاشتی) می خوانند و یک مهمانی بزرگ برگزار می کنند. برای کودکان نیز جشن تولدشان به این صورت است که کودک متولد در جلو کلاس می رقصد در حالی که بقیه آهنگ تولد نروژی را برایش می خوانند.

تولدت مبارک به زبان فنلاندی: Hyvää Syntymäpäivää

در فنلاند هر روز از سال به یک نام اختصاص داده شده است و فنلاندی ها علاوه بر جشن گرفتن روز تولد، روزی که به نام شما اختصاص دارد را هم جشن می گیرند.

تولدت مبارک به زبان تاگالوگ: Maliforniaang Kaarawan

از آنجا که بخش عمده ای از مردم فیلیپین کاتولیک هستند، تولدها اغلب با مراسم مَس (Mass) شروع می شوند. هفتمین سالگرد تولد به عنوان سنی که بچه ها اولین قدم ها را برای رسیدن به بزرگسالی برمی دارند، برگزار می شود.

این سن سنی است که بچه ها بیشتر به خاطر عملکردشان پاسخگو هستند و مدرسه ابتدایی را شروع می کنند.

فیلیپینی ها هجدهمین سالگرد تولد یک دختر را با 18 گل، 18 شمع و 18 جعبه هدیه جشن می گیرند.

تولدت مبارک به زبان هندی: की शुभकामनाएं

در بسیاری از مناطق هند، جشن تولد با روش غربی و هندو برگزار می شود. تولد معمولاً با دعا و نیایش در معبد و مالیدن مخلوطی از خمیر برنج و زردچوبه روی پیشانی فرد متولد آغاز می شود و سپس با سنت های غربی بیشتری مانند آهنگ تولدت مبارک و برش کیک دنبال می شود.

تولدت مبارک به زبان بنگالی: শুভ জন্মদিন

جشن گرفتن به مناسبت روز تولد، خیلی مرسوم نیست. اما وقتی نوزادی متولد می شود، این اتفاق فرخنده را با پخش کردن شیرینی در میان خانواده و دوستانش جشن می گیرند. آنها همچنین جشن کوچکی برای مراسم نامگذاری نوزاد برگزار می کنند.

تولدت مبارک به زبان تامیلی: வாழ்த்துக்கள்

در سریلانکا، نوزادان اولین تولد خود را در 31 روزگی جشن می گیرند و از پدر و مادر خود هدیه ویژه دریافت می کنند. معمولاً این هدیه نوعی خوش شانسی برای او به شمار می رود که کودک تا آخر عمر با خود نگه می دارد.

رفتن به یک معبد و انجام کارهای خوب برای جذب کارمای خوب در روز تولد نیز یک سنت معمول است.

تولدت مبارک به زبان عربی: عید مولد سعید

جشن گرفتن روز تولد در کشورهای عربی زبان امری رایج نیست. اما بیشتر جشن ها مانند جشن هایی است که در فرهنگ غربی برگزار می شود.

در مصر، برخی از مردم تولد نوزاد را با فرو بردن کودک در رودخانه نیل جشن می گیرند، مراسمی که از زمان فرعونیان مرسوم بوده است. در هفتمین روز پس از تولد، آنها جشنی را برگزار می کنند که subu نامیده می شود.

متن پیامک و اس ام اس تبریک تولد

متن پیامک و اس ام اس تبریک تولد

تولد هر فرد مهم ترین و بهترین روز زندگی اش است. با این پیامک ها و متن های زیبا این روز را به کسانی که دوستشان دارید تبریک بگویید.

متن پیامک و اس ام اس تبریک تولد
 

تولد هر فرد مهم ترین و بهترین روز زندگی اش است. با این پیامک ها و متن های زیبا این روز را به کسانی که دوستشان دارید تبریک بگویید.

متن پیامک و اس ام اس تبریک تولد برای افراد دوست داشتنی و محبوبتان

بدون شک روز تولد هر فردی یکی از بزرگترین اتفاق زندگی اش به شمار می رود روزی که پا به جهان هستی گذاشته است و در هر شرایطی که زندگی میکند این روز را به عنوان رسالت خود ارزشمند تلقی می کند، تبریک این روز عزیز برای فردی که تولدش است بسیار خوشحال کننده می باشد برای اثبات عشق و علاقه خود در این روز ناب ترین پیامک ها و متن ها را برای عزیزانتان نثار کنید. بخش سرگرمی نمناک با گردآوری بهترین و به روز ترین پیامک ها شما را در تبریک روز تولد عزیزان و دوستانتان همراهی میکند.

 
 

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

 

 

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

 

واسه من اینم یه جور بهونه ست که بگم چقدر برات میمیرم

همه دنیام تولدت مبارک

 

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

 

آرزو می کنم روز تولدت

مثل طعم کیک خامه ای شیرین باشه

 

و سال جدید زندگیت

سرشار از شادی و اتفاقات خوب برات باشه

 

روز میلادت مبارک عزیزترینم

 

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

امـــروز تولـــد توستـــ و بهترین زمانـے که خدا !

میخواستــ مرا با هدیه اــے

 

شاد کند آرــــے درستــــــــــ استــــ

این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولـــے مهم این استـــــــــ

که از آن دل من بوده……..

 

تولــدت مبــــــــــارکــــ

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه . . .

آخه تو تنها گل باغچه قلب منی . . . گل من تولدت مبارک !

 اس ام اس تولد دوست

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

تولد_تو ”تولد_من است!

چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم…

پس تولدمان_مبارک …

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

روز تولدت بهانه ای شد

تا بهترین شاد باش هایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد دوست عزیزم میلادت تولد خوبیهاست

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تولدت مبارک باشد

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

تولدت مبارک . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

به سال ها بعد فکر می کنم

به زیبایی سپیدی موهایمان!!

میدانستی؟!

پیر شدن کنار تو چقدر می چسبد!؟

اینکه دستانم بلرزند

پاهایم توان راه رفتن نداشته باشند

و کنارت بنشینم و بی اختیار

سنگینیِ سرم را روی شانه هایت

رها کنم!!

خوابم ببرد

و رویای آن روزی را ببینم

که برای اولین بار گفته ام

"دوستت دارم"

و تو خندیدی.. .

تولدت مبارک همسرم

 اس ام اس تولد همسر

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد

گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

تولدت مبارک . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه

که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

آخرش یک نفر از راه میرسد ک بودنش جبران تمام نبودن هاست جبران تمام بی انصافی هاست و شکستن ها

یکی ک با جادوی حضورش دنیای تو را متحول میکند جوری تو را میبیند ک هیچ کس ندیده

جوری تو را می شنود ک هیچ کس نشنیده

و جوری روح خسته ی تو را از عشق و محبت اشباح میکند

که با وجود او دیگر نه آرزویی میماند برای نرسیدن ن حسرت و اندوهی برای خوردن

بعضی آدمها خود معجزه اند انگار آمدند ک تا تو مزه خوشبختی را بچشی

امدند تا تو دلیل ارامشو لبخند تو باشند امدند ک زندگی کنند

عشق من تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

اگر می توانستم هر چیزی که دوست دارم

در روز تولدت به تـو هدیه بدهم

به تـو قدرت آن را می دادم

که بتوانی خودت را از چشم دیگران ببینی

تولدت مبارک نازنین

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک . . .

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

من در قلبم جایگاه ویژه ای برایت دارم - و هر روز که در کنار هم می گذرانیم کمی بزرگتر می شود. تولدت مبارک عشقم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

امروز چند شنبه است؟

چندم کدام ماه از کدام سال است؟

امروز من چند ساله ام؟

چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه

امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .

پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

 تبریک تولد عشق

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت

تولدت مبارک دوست خوبم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

زمین در انتظار تولد یک برگ ،

من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .

تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

همه واسه تولد عزیزانشون هدیه میدن،

من هیچی به فکرم نرسید چی بهت بدم،

مرغ عشقمو که خیلی دوسش دارم روز تولدت آزاد کردم.

یه دونه خودم،

تولدت مبارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

تولدت مبارک

جملات زیبای تولد

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک عزیزدلم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

بهترین دوست یعنی

کسی که وقتی کنارشی می تونی خودت باشی

کسی که می تونی از هر دری باهاش صحبت کنی

کسی که حتّی اگه کار اشتباهی ازت سربزنه

بازم مثل همون قدیم دوستت داره

کسی که تاریخ تولدت رو فراموش می کنه

و برات هدیه تولد نمی خره

تـو همـه ویژگی های بهترین دوست رو داری

میلادت مبارک بهترین

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

رفیــــق

یکــ سال دیگه گذشتــــــــــــ و

کلـــــــے خاطــــــره با هم ساختیم

به امیــــد ساختـــن شادــےو خاطـــــره هاــے بعدــے

تولـدت مبـــارک

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک دوست گلم

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

 

سال جدید زندگی تـو از راه میرسد

و چالش های جدیدی سر راه تـو قرار خواهد داد

اما هرگز اجازه نده لبخند از روی لب هایت گم شود

و به زندگی از دریچه مثبت نگاه کن

تا در نهایت هـمه اتفاقات

پایان خوبی برای تـو داشته باشد

تولدت مبارک بهترین دوست مـن

 

اس ام اس زیبای تبریک تولد به خواهر

شعر ، پیامک و متن پراحساس تبریک تولد خواهر

در ادامه گلچینی از جدیدترین و زیباترین شعرها، پیامک، اس ام اس و متن های پر احساس برای تبریک تولد خواهرتان را مشاهده می نمایید.

شعر ، پیامک و متن پراحساس تبریک تولد خواهر
 

در ادامه گلچینی از جدیدترین و زیباترین شعرها، پیامک، اس ام اس و متن های پر احساس برای تبریک تولد خواهرتان را مشاهده می نمایید.

اس ام اس زیبای تبریک تولد به خواهر

خواهر داشتن یعنی یک نعمت، نعمتی که آرامش هرکسی را به دنبال دارد اما نداشتن آن یعنی کمبودی در زندگی.خواهر ها سنگ صبور هستند. خواهر که داشته باشی دیگر غصه تنهایی را نمی خوری ،همیشه یک همدم برای درد دلهایت وجود دارد که تو را بیش از هر کسی می تواند آرام کند. این موجود عزیز و دوست داشتنی همیشه بدون منت در کنارت است و حسی آرامش بخش در وجودت ایجاد می کند.
 
چنانچه به روز تولد خواهر عزیزتان نزدیک هستید پیشنهاد می کنید با پیام های تبریک زیبا و احساسی که در این مطلب از بخش سرگرمی نمناک گردآوری کرده ایم این روز بزرگ و به یادماندنی را به او تبریک بگویید.

پیام های زیبای و پر احساس تبریک تولد خواهر

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
تولدت مبارک گل پونه،
گل عزیز من یکی یه دونه
همه ترانه هام پیشکش چشمات،
دلم میخواد فقط از تو بخونه
عزیزترینم تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
آدمایی که خواهر دارن خیلی خوشبختن
چون بهشت و تو همین دنیام تجربه می کنن
تولدت مبارک خواهرم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
امروز خورشید شادمانه‌ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
تا دور و برم گوهر خواهر دارم
بر عشق پر از معجزه باورم دارم
خواهر گل نوبر برادر باشد
صد شکر که من هم گل نوبر دارم
تولدت مبارک عزیز دل داداشی
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک خواهرم
تبریک تولد خواهر
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب ؛برای همیشه
خواهر یعنی:مهربون بودن
خواهر یعنی:درد دل خوب گوش دادن
خواهر یعنی:تو هر شرایطی کنارت بودن
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﻫﺮ
ﭘﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ
تولدت مبارک آبجی عزیز
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر بهتر از گُلم
از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
در کنار هم
و یا کیلومترها دور از هم…
خواهرها
با قلب هاشون به هم متصل اند
 تولدت مبارک خواهری من
تبریک تولد خواهر
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر نازنینم
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه ی قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر؛
داستانش با بقیه فرق دارد!
موجودیست که بوی مارد می دهد!
مثل پدر کوه می شود و پشتت می ایستد
می توانی روی رفاقتش تا آخر دنیا حساب کنی…
تولدت مبارک خواهر گلم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
گل غنچه کرد و غنچه شکفت
و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد
میلادت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر یکی از بزرگ ترین نعمت ها در زندگی هر فردی است.خواهر یعنی کسیکه وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه …خواهرجونم تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
ای بهترین خواهر کهکشان ها
ستاره ها را برای آمدنت گلچین کرده بودم وقتی آمدی
خورشید نگاهت دیگرستاره ای برایم نگذاشت
اما من از بس دوستت دارم با عشق قلبم را تقدیمت می کنم
تولدت مبارک
Sister's birthday
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
خواهرم تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
امروز بهترین روز زندگیمه
روزیه که خدا یه فرشته مهربونشو بهمون هدیه داد
کاش زمان وایسه و امروز تموم نشه هیچ وقت
بهترین لحظه هام کنار تو بودن
از خدا می خوام سال های دیگه این روزو کنار هم جشن بگیریم
تولدت مبارک خواهر عزیزم و فرشته زندگیم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
این هدیه آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای خواهر ناز تولدت مبارک
قلبم تقدیم به مهربانی چشمانت
میلادت مبارک بهترینم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر یعنی یه تکیه گاه همیشگی…
خواهر یعنی کسیکه همیشه پشتته حتی اگر اشتباه کرده باشی…
خواهر یعنی اشکاتو غریبه پاک نمی کنه…
خواهر یعنی…
اصلا چرا این همه ی حاشیــه میــرم؟؟
از نظر من خواهر یعنی یـه کلـمه…
نفــس
هر وقت تونستی بدون نفــس کشیــدن زندگــی کنـی،
میــتونـی بــدون خواهـــرم زندگــی کنــی!
تولدت مبارک تکیه گاهم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهری
میخوام یه حرف مهم برات بگم
تبریک تبریک هزاران تبریک
می خواستی چی بگم روز تولدت!؟
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
شادباش برای آرامش بخش ترین فرشته آسمانی
که از عرش به فرش گام نهاد
خواهر جونم تولدت مبارک
تبریک تولد خواهر
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر لطیف تر از گلم
امروز روزی است که تو بدنیا آمدی
همان روز زیبایی که خداوند مهربانم
با تمام عظمتش به زمین لبخند زد
و بهار رابه یمن حضورت به ما بخشید
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
بهترین موزیک زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم، سال روز شکفتنت
آبجی جون سالگرد زمینی شدنت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
آبجی نانازی من
رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست که بگم چقدر برات می میرم
همه ی دنیام تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
میگن خدا به هرکی خواسته
حال بده گفته بذار یه
خواهر بهش بدم
خواهری عاشقتم
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر یعنی عشق
خواهر یعنی میدونی یکی هست
که همیشه پایه همه دیوونگیات هست
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
آدم که خواهر نداشته باشه انگار:
ماکارونی ته دیگ نداره
ته چین گوشت نداره
کباب نون داغ نداره
قرمه سبزی بو نداره
املت تخم مرغ نداره
پیتزا پنیر نداره
واالللااا…
انگار میری میدون جنگ هیچ سلاحی همرات نداری
« یعنی خواهر نداری انگار هیچی نداری»
به سلامتیه همه ی خواهرا
خواهر جونم تفلدت مبالک
پیام تبریک تولد خواهر
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
ای نازترین خواهر دنیا
ای زیباترین ترانه هستی
بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سرکرده خوبی ها میلادت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
ماه ترین خواهر دنیا
حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا برات آرزوی موفقیت دارم
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر خوبم
زبان همه ی ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن تو
در روز تولدت سر بر زمین سائیده
و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خودرا بجا آورده
و برایت سال های سال عمر باعزت و برکت خواستاریم
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
خواهر مهربانم
امروز روز میلاد توست
و من در تب در کنار تو بودن می سوزم
من نیستم و تو
بی من این روز را جشن خواهی گرفت
و چه بی من ها و بی تو ها
این روزها بر ما می گذرد...
اما مهم این است که
هرجا باشی و هرجا باشم
روز تولد تو در خاطرم می ماند
تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت
تو رو تا آسمون برد
خواهری تولدت مبارک
_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_
ای بهترین خواهر کهکشان ها
ستاره ها را برای آمدنت گلچین کرده بودم وقتی آمدی
خورشید نگاهت دیگر ستاره ای برایم نگذاشت
اما من از بس دوستت دارم با عشق قلبم را تقدیمت می کنم
تولدت مبارک

 

منبع : آلامتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یاشار ارسالی در

      فارسیش چی میشه؟ تولد مبارک که عربیه؟؟!!

    • .... ارسالی در

      به زبان فارسی چی میشه 😅 راستی به زبان عربی نزاشتی 😑

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه