ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی افراد از روی نوع پیشانی

شخصیت شناسی افراد از روی نوع پیشانی

هر فردی روی این سیاره، متفاوت است، حتی با اینکه افراد بسیاری وجود دارند که شبیه هم به نظر می رسند. برخی ویژگی های چهره مشابهی دارند، بقیه دست های یکسانی دارند و برخی دیگر نیز نوع پیشانی یکسانی دارند.

شما هیچ چیز عجیبی در داشتن نوع پیشانی مشابه پیدا نمی کنید چون افراد زیادی این طور هستند اما آیا وقتی به شما بگوییم که سایز پیشانی یک نفر بخشی از شخصیت او را نشان می دهد، این حقیقت تغییر می کند؟

حالا دیگر تعجب نخواهید کرد که چرا شما و برخی افراد (با نوع پیشانی شما) اینقدر شبیه هم هستید. در اینجا تمام انواع پیشانی ها و معنای پنهان آنها را بیان می کنیم!

نوع شماره 1: پیشانی عریض یا پهن

بسیاری از مردم با پیشانی پهن به خصوص زنان، پیشانی شان را دوست ندارند. آن، پیشانی پنج انگشتی نیز نامیده می شود چون خیلی بزرگ است. این نوع پیشانی، بخش بزرگی از صورت فرد را در بر می گیرد.

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند آن را زیر چتری هایشان پنهان کنند اما وقتی باید به آنچه که دارید افتخار کنید، چرا این کار را انجام دهید!

پیشانی پهن، نشانه ای از هوش بالاست. افرادی با این نوع پیشانی، بسیار خبره هستند.

آنها قادرند هر کاری که به آنها محول می شود را نه تنها به موقع بلکه بسیار زودتر از مهلت مقرر به پایان برسانند. آنها به توضیح زیادی نیاز ندارند. آنها همچنین حس ششم دارند و قادرند بسیار زودتر از سایر مردم احساس کنند که چیزی قرار است اتفاق بیفتد.

نوع شماره 2: پیشانی باریک

پس از آنکه ما شخصیت افراد با پیشانی پهن را توصیف کردیم، منطقی است که توجه مان را به سایز پیشانی که درست در مقابل پیشانی پهن قرار دارد، معطوف سازیم؛ پیشانی باریک.

اگر افراد با پیشانی پهن، بسیار باهوش هستند، این افراد با پیشانی باریک را خنگ و احمق نمی کند. اصلا!

بلکه یکی از آشکارترین ویژگی های شخصیتی آنها این است که این افراد، بسیار عاطفی هستند. آنها در اکثر اوقات به قلب هایشان گوش می کنند و فراموش می کنند که از ذهن منطقی شان استفاده کنند.

این افراد، اغلب گوشه گیر هستند. این طور نیست که آنها احساس تنهایی کنند بلکه جمعیت و شلوغی را دوست ندارند و از بودن در مرکز توجه اجتناب می کنند.

نوع شماره 3: پیشانی مستقیم

همانطور که می توانید در تصویری که در ابتدا آورده ایم ببینید، این نوع پیشانی به دلیل خط رویش موی مستقیمی که این افراد دارند، مستقیم نامیده می شود و از آنجایی که شکل آن مستقیم است، چه ویژگی شخصیتی بهتر از روراست بودن!

افرادی با این نوع پیشانی، آنقدر سخت گیر هستند که فقط به خاطر اینکه قوانین این چنین نمی گویند، شادی و نیازهای خودشان را نادیده می گیرند.

این افراد همچنین بسیار ملایم و متعهد هستند. اگر آنها قلب شان را به کسی بدهند، برای همیشه است. البته این بدان معنا نیست که این افراد با شریک هایشان بهم نمی زنند، بلکه بدین معناست که آنها برای همیشه، لحظاتی که با عزیزانشان داشتند را گرامی می دارند و جایگاه ویژه ای برای آنها در قلب شان نگه خواهند داشت.

به همین دلیل کمی سخت است که کاری کنید چنین فردی عاشقتان شود. شما فقط باید واقعا سزاوار آن باشید.

نوع شماره 4: پیشانی منحنی

از آنجا که یک پیشانی مستقیم وجود دارند، باید یک پیشانی منحنی هم باشد و همانطور که می توانید در تصویر ببینید، پیشانی منحنی دارای خط رویش موی منحنی است.

این افراد آن قدر پر جنب و جوش و مثبت هستند که وقتی وارد جایی می شوند، آنجا را پر از شور و نشاط می کنند.

همه افرادی که در اطراف آنها هستند، می خواهند یک تاثیر مثبت رویشان بگذارند؛ حتی به طور ناخوداگاه. این افراد مانند یک آهنربا برای احساسات مثبت و لحظات شاد هستند.

آنها گاهی اوقات رنج می برند چون افرادی هستند که به محبوبیت آنها در میان سایر افراد حسادت می کنند و سعی می کنند از آنها پیشی بگیرند، با اینکه این، کار سختی است.

نوع شماره 5: پیشانی M شکل

این نوع پیشانی شبیه حرف M است، چون بخش میانی خط رویش موی آن بیرون زده و 2 قوس تشکیل می دهد. اگر این، نوع پیشانی شماست پس احتمالا تعجب نخواهید کرد که مطلع شوید آن، نشانه ای از تخیل زنده است و این به معنای واقعا زنده است.

این افراد همیشه در ابرها هستند (در یک دنیای فانتزی زندگی می کنند) و به ندرت به زمین می آیند چون به نظرشان کمی خسته کننده است.

وقتی چیزهای جالب بسیاری هستند که می توانند در ذهن یک نفر اتفاق بیفتند، چرا آنها باید به واقعیت برگردند؟ اغلب این افراد، کاملا هنری هستند. آنها اغلب بازیگر، هنرمند یا نویسنده می شوند.

نوع شماره 6: پیشانی فوجی شکل (فوجی: اسم یک کوه)

پیشانی این افراد کمی شبیه قله کوه است و به همین دلیل، اینگونه نامیده می شود. اگر چنین پیشانی دارید، خوش شانس هستید چون نه تنها یک نوع رایج است بلکه همچنین نشان می دهد که شما یک فرد آرام و مهربان هستید.

شما بسیار خوش مشرب بوده و در کار کردن با سایر افراد، مشکل ندارید. نمی خواهید رهبر باشید اما وقتی لازم است عقیده تان را به اشتراک بگذارید، آن را با اطمینان انجام می دهید. شما می دانید که چه چیزی می خواهید و چطور باید به آن برسید.

نوع شماره 7: پیشانی نوک تیز

افرادی با چنین پیشانی می توانند فقط با یک کلمه توصیه شوند و آن “خیره سر” است. آنها هر کاری انجام می دهند تا اوضاع به نفع شان پیش برود.

گاهی اوقات این کار را نه به این خاطر که به آن نیاز دارند بلکه به این علت که می خواهند خواسته هایشان برآورده شود، انجام می دهند. آنها اغلب در مکالمات روزمره شان نیش دار صحبت می کنند؛ از جمله مکالمات شان با افراد مافوق آنها.

شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی از روی کف دست

کف دستان شما به کدام شکل است ؟ از روی شکل کف دست می توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد.

تست شخصیت شناسی از روی کف دست
 

شکل کف دست شما مستطیل است

 

 

شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید.

 

برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید ، شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید. شما همواره

 

شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید ، شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید.

 

 

شکل کف دست شما مدور و گرد است

 

اگر کف دست شما گرد است یعنی شما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت میبرید.دوست دارید همواره با افراد جدید ملاقات کنید و با آنها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید. شما دوست دارید به

دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران به خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید. شما همیشه روشنفکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک به دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهیا یکنواخت و

 

تکراری زود خسته میشوید.

 

 

شکل کف دست شما مثلثی است

 

 

اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید ، شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید.مانند : صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و …شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته

 

ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید ، شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند.

 

شکل کف دست شما مربع است

 

 

اگر کف دست شما به شکل مربع میباشد پس شما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت میبرید و بیشتر وقتتان را نیز در هوای آزاد سپری میکنید. معمولا دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک میباشید. برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان

پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است.شما مایل نیستید تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید میتوانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید.شما به احتمال

بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد.

 

اگر گوشی همراه خود را فقط با یک دست نگه می دارید | اگر از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از شست دست دیگر برای کار کردن روی صفحه گوشی استفاده می کنید

شخصیت شناسی | نحوه موبایل دست گرفتن از شما چه می گوید؟

نحوه دست گرفتن گوشی موبایل های هوشمند توسط افراد می تواند چیزهای بسیار زیادی را در رابطه با شخصیت انسان بگوید.

شخصیت شناسی |  نحوه موبایل دست گرفتن از شما چه می گوید؟
 

مدل هایی که گوشی هوشمند خود را در دست می گیرد ، می تواند درباره شخصیت شما چیزهای زیادی بگوید.

پیش بینی شده است که تا سال 2020 تقریبا 3 میلیارد کاربر گوشی های هوشمند در سراسر جهان وجود خواهد داشت که این واقعیت نه تنها نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی است، بلکه از نظر روانشناختی نیز حائز اهمیت می باشد و چیزهایی را از صفات ما بیان می کند که شاید هرگز انتظار آن را نداریم.

 

1. اگر گوشی همراه خود را فقط با یک دست نگه می دارید :

اگر شما جزء افرادی هستید که با استفاده از یک دست تایپ می کنید و با اسکرول صفحات اخبار و غیره را بالا و پایین می برید، فرد بسیار با اعتماد به نفسی هستید و همیشه آماده ریسک پذیری هستید اما همیشه عاقلانه تصمیم می گیرید و برای رسیدن به نتایج مطلوب به دیگران کمک خواهید کرد، اما با این حال در زمینه روابط احساسی کاملا برعکس هستید و ترجیح می دهید که قبل از تصمیم گیری برای شروع رابطه به اندازه کافی زمان داشته باشید تا متوجه شوید که آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارید یا خیر و همین امر ممکن است باعث شود که بعضی از افراد شما را به عنوان فردی منزوی ببینند.

 

2. اگر از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از شست دست دیگر برای کار کردن روی صفحه گوشی استفاده می کنید :

این روش نگه داشتن گوشی نشان دهنده عقل و خرد شماست ، شما فردی معقول ، باهوش و محتاط هستید و قبل از انجام هر کاری ابتدا چندین قدم و مرحله جلوتر را در نظیر می گیرید و حساب می کنید و معمولاً تمایل دارید تا درباره هر رخدادی استدلال داشته باشید و این اخلاق تقلب کردن را برای شما سخت خواهد کرد

 
 

با این وجود در زمینه مسائل عاطفی و عشقی به سختی می توان شما را عاقل در نظر گرفت ، چرا که در این باره تصمیمات سریع و غیرمنطقی می گیرید و ممکن است گاهی اوقات این اخلاق به روابطی که در آن هستید هم آسیب برساند و متاسفانه وقتی عاشق می شوید طرف مقابلتان را به شدت قضاوت می کنید.

 

3. اگر از هر دو دست تان برای نگه داشتن و کار کردن با گوشی استفاده می کنید :

استفاده از هر دو دست برای نگه داشتن گوشی همراه ، نشان دهنده علاقه شما به سرعت است.

شما فردی سریع ،کارآمد و آماده به تصمیم گیری های فوری هستید و همچنین می توانید به راحتی و سریعا با محیط در حال تغییر سازگار شوید و در شرایط جدید به طور موثر عمل کنید.

 

اما وقتی صحبت عشق به میان آید ، این کارآمد بودن شما به خوبی عمل خواهد کرد و دقیقا برعکس می شوید و به دلیل قاطعیتی که دارید نمی توانید به شخصی که دوستش دارید نزدیک شوید و این موضوع می تواند شریک زندگی تان را بترساند.

4. اگر از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از انگشت اشاره دست دیگر برای کار با صفحه استفاده می کنید :

این روش نگه داشتن تلفن همراه نشان دهنده خلاقیت شما است ، این گونه که معمولاً یک سری ایده های عالی دارید که سعی می کنید در زندگیتان پیاده سازی کنید و اغلب هم به خوبی از پس آن ها برخواهید آمد و دوست دارید در مواقع تصمیم گیری تنها باشید تا به راحتی فکر هایتان را جمع بندی کنید و یک شاهکار خلق کنید که همگان را متحیر کند و آثارتان نیز بیشتر اوقات موفقیت های بزرگی را در پی دارد .

 

در روابط عاشقانه اما خلاقیت شما به خجالت تبدیل می شود که غالباً مانع به وجود آمدن پیوند های جدید و مستحکم خواهد شد و با این تفاسیر وقتی شخصی شما را بهتر بشناسد قطعاً از شخصیت تان شگفت زده خواهد شد و باعث به وجود آمدن رابطه ای لذت بخش می شود.

 

تست روانشناسی:

اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید چیست؟

ویژگی های شخصیتی هر فردی را از روی خیلی چیزها می توان تشخیص داد. به عنوان مثال از روی عادت های فردی یا از روی زبان بدن. حتی از روی رنگ لباس و علاقمندی ها نیز می توان فرد را شخصیت شناسی کرد.

اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید چیست؟
 

ویژگی های شخصیتی هر فردی را از روی خیلی چیزها می توان تشخیص داد. به عنوان مثال از روی عادت های فردی یا از روی زبان بدن. حتی از روی رنگ لباس و علاقمندی ها نیز می توان فرد را شخصیت شناسی کرد.

زیر کتری را خاموش می کنم

 

اگر کتری را انتخاب کردید به این معنی است که فردی احساساتی و آتشی مزاج هستید. خیلی سریع و بدون شک و تردید تصمیم گیری می کنید و هیچ چیزی نمی تواند شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد. از یکنواختی خیلی زود خسته می شوید. دوست دارید همیشه احساس امنیت کنید و از غافلگیری خوشتان نمی آید. دوست دارید برنامه مشخصی را دنبال کنید که هیچ تغییر ناگهانی در آن وجود نداشته باشد.

 

جواب تلفن را می دهم

 

انتخاب تلفن یعنی شما فرد متمرکز و دیپلماتیکی هستید. فرد قانونمندی هستید و نمی توانید اشتباهات دیگران را به راحتی بپذیرید. شما یک فرد فعال هستید که می توانید در یک زمان چند کار را با هم انجام دهید.

 

به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید. تصمیم های مفیدی می گیرید و دوست دارید مرکز توجه باشید.

بچه را آرام می کنم

 

اگر ابتدا آرام کردن بچه را انتخاب کردید فرد آرامی هستید. آماده کمک به دیگران هستید و برای دیگران فداکاری می کنید. شما فرد خانواده دوستی هستید و روابط آدم ها را تحسین می کنید. از تنهایی می ترسید و همیشه دوست دارید شخصی را نزدیک خودتان داشته باشید. برای شما کنار خانواده بودن لذت بخش تر از رفتن به مکان های شلوغ و پر سر و صداست.

تست روانشناسی: اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید چیست؟

 

جلوی خرابکاری سگ را می گیرم

اگر جلوی خرابکاری سگ را بگیرید از آن دسته آدم هایی هستید که تحمل کثیفی و به هم ریختگی را ندارید. برای شما مهم است که همه چیز تحت کنترل باشد. تا زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان باشد آرام نمی شوید. به موقعیت های اجتماعی توجه زیادی نشان می دهید. پاسخ هر سوالی را می دانید و می دانید باید در هر شرایطی چه عکس العملی نشان دهید.

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • امیر ارسالی در

      باسلام درمورد تیپ شخصی افراد خیلی ممنون با تشکر و سپاس فراوان

    • ایسان ارسالی در

      خیلی چرت بود

      • ناشناس ارسالی در

        موافقم

    • محمدمعین ارسالی در

      مسخره ها

    • ناشناس ارسالی در

      چرند و چرت

    • یکی ارسالی در

      چه غلتا

    • Sh ارسالی در

      کف من مربع درست گفته

      • سوین ارسالی در

        منم دستم حالت مربعی شکل داره

    • کلعلی ارسالی در

      چ زیبا میبود

    • محمدی ارسالی در

      خیلی خوب بود

    • ریحان ارسالی در

      عالی کاملا درست بود همه چیز با خصوصیات من میخوند
      پیشونیم ✅
      گرفتن گوشیم ✅
      کف دست مربع ✅
      خاموش کردن کتری✅

      • .... ارسالی در

        دومورد آخر منم هستم😁

    • mbi ارسالی در

      برا من همش اوکی و درست بود ✨

    • ناشناس ارسالی در

      چرته

    • عاشق روانشناسی ارسالی در

      من به این چیزا اعتقاد دارم عالی بود فقط اولی که راجب پیشونی بود خیلی خوشم نیومد

    • جلال ارسالی در

      سلام برای معرفی پیشانی ها از کلمه فارسی استفاده میکردید

    • آشنا ارسالی در

      پیش بینی تیپ شخصیتی اش، بر اساس مدل رویش مو برای من و دوستم، درست بود.
      البته مدل رویش موی من ترکیبی بود
      یعنی دوتا حالت رو همزمان داشت.
      و به تبع اون دوتا ویژگی رو هم همزمان داشتم.
      ممنون.

    • مهرعلی ارسالی در

      هیچ کدام هیچ معنایی ندارد

    • آیلین جیرسرایی ارسالی در

      با سلام خدمت شما عزیزان خیلی خیلی این تست خوبه من خیلی خیلی دوست دارم ممنونم از همکاران و کسایی که در این زمینه کار داشته اند ممنونم

    • M ارسالی در

      خوب بود

    • ... ارسالی در

      واقعا عالی بود راست گفت فقط من از غافلگیری خوشم میاد 😂😐

    • مجهول ارسالی در

      درست بود تقریباً
      پیشونی❌✔️
      نحوه گرفتن موبایل در دست✔️
      کف دست✔️❌
      تلفن رو جواب میدم✔️
      دلیل این آخری اینه که : سگه که هرکاری دلش می خواد بکنه آخرش یه وسیله ی سالم می خرم سگه هم ضرره اصلاً سگ نمی خرم(حرام هم هست)_کتری رو هم میتونم بعدا خاموش کنم چیزی نمیشه_بچه هم که می تونم بعداً آرومش کنم ولی اگه گوشی رو جواب ندم طرف می‌ره پشت سرش رو هم نگاه نمی کنه. ممکنه کارش واجب باشه.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه