ارسال به دیگران پرینت

گفتگوی مهم لاریجانی و بشار اسد درباره ترور سردار سلیمانی، جلسه رهبر انقلاب برای انتخاب جانشین حاج قاسم و شرایط سوریه

‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در ایران و منطقه به وجود آورد، گفت: این اقدام تروریستی، چهره واقعی آمریکا را آشکارتر کرد.

گفتگوی مهم لاریجانی و بشار اسد درباره ترور سردار سلیمانی، جلسه رهبر انقلاب برای انتخاب جانشین حاج قاسم و شرایط سوریه

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و همکاری با سوریه به عنوان یکی از محورهای مهم مقاومت وضمن تشکر از بشار اسد به خاطر تسلیت محبت آمیز در زمان شهادت سردار سلیمانی و حضور مسئولان کشور سوریه در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی،  گفت: به شما بابت استقامت در این سال‌ها تبریک می گویم، به خصوص که بحمدالله شرایط بسیار تغییر کرده و پیروزی‌های اخیر شما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سوریه مسیر تکامل را طی می‌کند، افزود: امروز موضع بسیاری از کشورهای منطقه که حرف‌های بی‌حساب می‌زدند، تغییر کرده است و این اتفاق جز با مقاومت در سوریه ایجاد نشد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوایند؛

* رئیس جمهور سوریه به عنوان یکی از رهبران هوشمند منطقه شناخته می‌شود، از جمله مسائلی که باعث شد در حرف‌ها و مواضع آمریکا تغییر ایجاد شود، ارتقای جایگاه مقاومت است که ترور سردار سلیمانی هم یکی از علامت‌های آن بود. 

* در روز شهادت سردار سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جلسه‌ای تشکیل دادند و جانشین ایشان را انتخاب کردند که پیام آن استمرار جریان مقاومت و مصمم‌تر شدن آن بود. شهادت سردار سلیمانی، تحول مهمی را در داخل ایران و منطقه به وجود آورد، این اقدام تروریستی، چهره واقعی آمریکا را آشکار تر کرد.

در ادامه این دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه خطاب به لاریجانی گفت: در ایام جنگ دیداری با یکدیگر و در خصوص مسائل راهبردی، گفتگوهایی داشتیم. مواضع شما همواره واضح و روشن بوده است که دائماً آن را از رسانه‌ها پیگیری می‌کنیم.

اهم اظهارات بشار اسد را بخوانید؛

* برای تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها به شما تبریک عرض می‌کنم، پیروزی‌هایی که به صورت مشترک داشتیم از عوامل ترس و هراس در دل آمریکا و غربی ها و به خصوص دوگانگی و شکافی است که امروز در دولت آمریکا شاهد هستیم.

* از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای نسبت به ملت و دولت سوریه صورت گرفته است، تشکر می کنم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه