ارسال به دیگران پرینت

درگیری منجر به قتل در ساری

نزاع مرگبار در ساری/ قاتل دستگیر شد؟

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در ساری خبر داد.

نزاع مرگبار در ساری/ قاتل دستگیر شد؟

سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بلوار کشاورز مرکز استان به محل وقوع جرم عزیمت کردند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد، ۲ جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از افراد حاضر در محل درگیری برای وساطت و حل و فصل دعوا بین این دو جوان وارد شد که در این میان مورد اصابت ضربات چاقو یکی از طرفین دعوا قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با حضور به موقع پلیس و پیگیری های صورت گرفته، قاتل درکمتر از یک ساعت دستگیر شد.

ساداتی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به بروز برخی شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ارتباط آن  با یکی از هیئت های مذهبی شهرستان ساری، ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: وقوع این درگیری هیچگونه ارتباطی با هیئت مذهبی نداشته و صرفاً به خاطر اختلافات شخصی بین دو جوان بوده است.

خانه وحشت | قتل

دختران خانه وحشت بدون قید و شرط آزاد شدند!

همزمان با آزادی دو دختر، پدران آن‌ها در دادسرا حاضر شدند، اما در حالی که پدر یکی از آن‌ها دخترش را تحویل گرفته و به خانه بازگرداند پدر دختر دیگر از تحویل وی بنا به دلایلی خودداری کرد و دختر جوان روانه بهزیستی شد.

دختران خانه وحشت بدون قید و شرط آزاد شدند!
 

دو دختر جوانی که در خانه وحشت پیدا شده بودند پس از یک ماه تحقیق و بازجویی به دستور بازپرس پرونده آزاد شدند.

به گزارش ایران، این دو دختر جوان از شامگاه ۱۵ آذر و همزمان با ورود مأموران کلانتری به خانه‌ای در خیابان قزوین تهران به همراه صاحبخانه به نام سعید و خواهرش دستگیر شده بودند.

 

از آنجا که جسد یک زن ن در این خانه پیدا شده بود تحقیقات برای شناسایی عامل قتل آغاز شد. در حالی که این دو دختر و خواهر متهم مدعی بودند زن جوان به دست سعید به قتل رسیده، اما سعید همچنان منکر قتل است و دو دختر جوان را عامل قتل معرفی کرده بود.

 

با این حال پس از یک ماه تحقیق و بازجویی صبح چهارشنبه گذشته بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت این دو دختر را که یکی از آن‌ها ۳ سال و دیگری ۸ ماه در خانه سعید محبوس بودند بلاقید آزاد کرد.

 

همزمان با آزادی دو دختر، پدران آن‌ها در دادسرا حاضر شدند، اما در حالی که پدر یکی از آن‌ها دخترش را تحویل گرفته و به خانه بازگرداند پدر دختر دیگر از تحویل وی بنا به دلایلی خودداری کرد و دختر جوان روانه بهزیستی شد.

 

همچنین از آنجایی که یکی از این دختران با هدف سفر به ترکیه از خانه‌اش فرار کرده، اما در دام سعید گرفتار شده و ۸ ماه در خانه وی بود قاضی پرونده با احتمال اینکه شاید وی پس از آزادی دوباره قصد خروج از کشور را داشته باشد وی را ممنوع الخروج کرد.

مسعود افرازه، وکیل دادگستری که داوطلبانه وکالت این دو دختر را به عهده گرفته است، گفت: با آزادی موکلینم، قرار شد از سعید به اتهام تجاور به عنف، تهدید، ضرب و جرح عمدی، فحاشی، غصب عنوان و حبس غیرقانونی شکایت کنم تا غیر از پرونده قتل به این اتهامات وی رسیدگی شود.

 

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه