ارسال به دیگران پرینت

قاتل سریالی دختران فراری در تهران | صحنه های وحشتناک

لحظه بازداشت قاتل سریالی دختران فراری در تهران| نجات ۲ دختر در خانه قاتل + ویدئو

بازداشت قاتل سریالی دختران فراری در تهران

لحظه بازداشت قاتل سریالی دختران فراری در تهران| نجات ۲ دختر در خانه قاتل + ویدئو

- برادر و خواهری را در این پرونده بازداشت کردیم، در مرحله نخست با ظن اینکه این افراد دختران را اغفال می‌‌کنند، به موضوع وارد شدیم و مأموران پس از ورود به منزل متوجه صحت موضوع شدند.

- خواهر پس از اغفال دختران، آنها را به منزل خودشان می‌برد سپس اموال آنها را سرقت می‌کردند و برادر دختران را مورد تعرض قرار می‌داد.

 

- این متهمان در یک مورد یکی از دختران را به قتل رسانده بودند و جسد وی مدت‌ها در این منزل بود همچنین یک دختر خانم را به صورت عریان در یک کمد محبوس کرده بودند و به نظر می‌رسد موارد دیگری در این پرونده درباره اغفال دختران وجود داشته باشد. 

 

پرونده شبیه داستان‌ قتل‌های زنجیره‌ای است. به غایت مخوف و ترسناک. ماجرای اغفال دختران فراری، زندانی کردن‌شان، حبس چندماهه و در نهایت قتل. در روزهایی که سالگرد پیدا کردن جسد شیما صباگردی از خانه بهلول (پیرمردی که او را به‌خانه کشاند و کشت) است، حالا یک خبر مخوف دیگر از زندانی کردن دختران و قتل‌شان از راه می‌رسد.

 

شب دوشنبه پانزدهم آذرماه، گزارش یک سرقت یا فروش موادمخدر در یک خانه حوالی خیابان قزوین، خیابان خرمشهر در جریان طرح رعد به پلیس اعلام می‌شود. وقتی ماموران زنگ واحد طبقه دوم را می‌زنند کسی در را باز نمی‌کند و ماموران مجبور می‌شوند قفل در را شکسته و وارد خانه شوند که با صحنه‌ای عجیب مواجه می‌شوند.

در خانه، با دو دختر با وضعیتی غیرقابل وصف مواجه ‌شدند. یکی از آن‌ها داخل کمد دیواری محبوس بوده و دست و پایش را با جوراب بسته بودند و دیگری نیز دست و پا بسته در هال خانه بود. اما نکته عجیب ماجرا این بود که بوی تعفن عجیبی داخل خانه می‌آمد و ماموران متوجه می‌شوند پشت در اتاق خواب یک کیسه پلاستیک مشکی وجود دارد که بوی تعفن از داخل کیسه است.

 

 

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه