ارسال به دیگران پرینت

ترفند

چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

با کد زیر میتوانید موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنید.

چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

با یک ترفند کاربردی می‌توانید گوشی گم شده خود را برای همیشه غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن گوشی خود مراحل زیر را انجام دهید اما باید بدانید که اگر گوشی همراهتان را  پیدا کنید، دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید چراکه دیگر کارایی ندارد.

برای این کار باید ابتدا کد IMEI گوشی خود را پیدا کنید. پیدا کردن این کد بدین صورت است که  کلیدهای "ستاره مربع صفر شش مربع "  (#06#*) را به ترتیب و بدون فاصله وارد کرده تا یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش تلفن همراهتان ظاهر می شود. این شماره، کد IMEI و مختص دستگاه شما است.

این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. در زمان گمشدن یا دزدیده شدن گوشی، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آن‌ها بدهید. پشتیبان شبکه قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند.

گفتنی است؛ حتی اگر سارقان SIM کارت را عوض کرده باشند، تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید شخصی که آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد.

 کد زیر را در موبایل خود وارد کنید

*#06#

ستاره مربع صفر شش مربع

یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود

 این شماره سریال مختص دستگاه شما است این شماره را یادداشت کنید 

 هنگامیکه موبایل شما دزدیده میشود، شما می‌توانید با پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید پس از اطمینان مالکیت موبایل شما آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند !

 حتی اگر دزد گوشی SIM کارت را عوض کرده باشند تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد.

 

8752276_463

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه