ارسال به دیگران پرینت

واکنش گل‌محمدی به حذف پرسپولیس از آسیا

گل‌محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حذف از آسیا گفت: برای ما که یک گروه پرتلاش هستیم، به عنوان تیم اول ایران و سید یک مسابقات که سابقه ۲ فینال آسیا را در کارنامه دارد، واقعا شوکه کننده بود و پذیرش آن برایم بسیار سخت است‌. همه ما از این مسائل ناراحت هستیم. برخی افراد که با تصمیم ‌گیری‌های خود زمینه ساز این افتضاح تاریخی شدند، باید پاسخگو باشند. ۱۰ روز برای استیناف وقت داده‌اند، امیدواریم، اما نمی‌دانم واقعا چه در پیش خواهد بود.


گل‌محمدی: زمینه سازان افتضاح تاریخی حذف از آسیا پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پذیرش حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا برایش سخت است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها شما را می‌بینم. روزهای خوب زیادی در این شهر داشتیم، از استقبال گرم هواداران پرسپولیس در مشهد هم ممنونم. امیدوارم در این روزها که خیلی بحث بیماری کرونا داغ است و همه باید مواظب سلامتی خود باشند، هواداران رعایت کنند و بازی را هم از تلویزیون تماشا کنند چون راضی نیستیم یک تار مو از سر هواداران کم شود و اتفاق بدی رخ دهد.

وی افزود: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم، امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که ۳ امتیاز را کسب کنیم. ۹۰ دقیقه پرفشار در پیش است و می‌دانیم که حریف با فوتبال خوب و بابرنامه‌ که در هفته‌های اخیر ارائه کرده، خطرناک است و باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم.

وی تصریح کرد: شهرخودرو با توجه به وضعیتش انتحاری بازی می‌کند، راحت و آسوده بازی خواهند کرد و بازی راحتی در پیش نداریم. امیدوارم بازیکنانم با تمرکز بالا این ۳ امتیاز را کسب کنند. هدف ما کسب پیروزی است ولی راحت به دست نمی‌آید و نیاز به تلاش فراوانی است. باید بیشتر از بازی قبل بدویم و بجنگیم. امیدوارم در نهایت بازی خوبی در پیش باشد.

وی در خصوص حذف از آسیا گفت: برای ما که یک گروه پرتلاش هستیم، به عنوان تیم اول ایران و سید یک مسابقات که سابقه ۲ فینال آسیا را در کارنامه دارد، واقعا شوکه کننده بود و پذیرش آن برایم بسیار سخت است‌. همه ما از این مسائل ناراحت هستیم. برخی افراد که با تصمیم ‌گیری‌های خود زمینه ساز این افتضاح تاریخی شدند، باید پاسخگو باشند. ۱۰ روز برای استیناف وقت داده‌اند، امیدواریم، اما نمی‌دانم واقعا چه در پیش خواهد بود. این یک افتضاح تاریخی است، اگر این اتفاق برای فوتبال ایران رخ دهد واقعا دردناک است و جواب میلیون‌ها هوادار را چه کسانی باید بدهند؟ اصلا چطور می‌خواهند جواب پس بدهند؟

گل‌محمدی در خصوص نقل و انتقالات و شایعه بازگشت بیرانوند حاضر به پاسخگویی نشد.

او در خصوص مصدومانش گفت: رادو را که در اختیار نداریم. وحدت، شجاعی، عالیشاه و شریفی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تاثیر خبر حذف از آسیا گفت: درگیر یک لیگ پرفشار هستیم و نباید این مساله روی تیم تاثیرگذار باشد. واقعا زحمت کشیدیم تا به عنوان یک تیم مطرح در آسیا باشیم، قهرمان لیگ شدیم تا در جای بزرگ‌تری به میدان برویم و توانایی خودمان را نشان دهیم.

وی در خصوص طلب شهرخودرو گفت: آخرین ورژن تیم مشهد نمی‌دانم پدیده است یا شهرخودرو. توافقی صورت گرفته و دو سوم مبلغ هنوز پرداخت نشده و مسوولان پدیده حق دارند که ناراحت باشند. واقعا تا آنجا که می‌توانستم با مدیران عاملی که در این مدت در پرسپولیس کار کرده‌اند صحبت کردم. نمی دانم جرا این مساله حل نشد؟ من به نوبه خودم شرمنده‌ام.

گل‌محمدی در خصوص وضعیت فوتبال ایران گفت: آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده کلان در ورزش هستند، باید ببینیم اولویتشان ورزش و فوتبال هست که با این وضعیت دست و پنجه نرم می‌کنیم؟ وقتی زیرساخت‌ها درست نباشد، وقتی برای آینده کاری نکرده باشیم، آخر این مسیر به همین جاها ختم می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد قابل پیش‌بینی است. ۱۰ سال قبل هم می‌شد پیش‌بینی کرد چون در این بازه هیچ کاری صورت نگرفته، وقتی ورزش حرفه‌ای و قهرمانی برای هیچکس اولویت نیست، نتیجه همین می‌شود. اولویت در مملکت ما چیزهای دیگر است‌.

سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال مشهد، فوتبالی پویاست و مملو از استعداد است. امکانات بدی هم ندارد. متاسفانه در مشهد هم اتفاقات خوبی نیافتاده و برای فوتبال هم برنامه ریزی نشده است. در فوتبال ما امری طبیعی است و متاسفانه بالا و پایین زیاد دارد. در خیلی از استان‌ها ثباتی نیست. آن ساختاری که باید برای فوتبال ما وجود داشته باشد، متاسفانه وجود ندارد و تصمیم گیری به عهده افراد مختلف می‌افتد چون ثبات نیست. در نهایت این اتفاق تلخ رخ می‌دهد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه