ارسال به دیگران پرینت

پایان دوره ۲۰ ساله پولادگر؛

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو صبح امروز چهارشنبه در محل سالن فارسی آکادمی المپیک تکواندو برگزار شد. در ابتدای جلسه حسین حسین زاده و محمد جمشیدی از حضور در انتخابات انصراف دادند و سیروس رضایی هم به نفع پولادگر انصراف داد تا طبق پیش بینی‌ها رقابت بین هادی ساعی و محمد پولادگر باشد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو صبح امروز چهارشنبه در محل سالن فارسی آکادمی المپیک تکواندو برگزار شد. در ابتدای جلسه حسین حسین زاده و محمد جمشیدی از حضور در انتخابات انصراف دادند و سیروس رضایی هم به نفع پولادگر انصراف داد تا طبق پیش بینی‌ها رقابت بین هادی ساعی و محمد پولادگر باشد.

پس از صحبت‌های پولادگر و هادی ساعی رأی‌گیری آغاز شد. در جریان رأی‌گیری ساعی به حضور دبیر مجمع کنار صندوق اخذ رأی اعتراض کرد که با نظر رئیس مجمع وی کنار رفت.

در پایان این رأی‌گیری هادی ساعی با اخذ ۲۹ رأی به عنوان رئیس فدراسیون جدید فدراسیون تکواندو انتخاب شد. در این رأی‌گیری پولادگر ۲۷ رأی را به خود اختصاص داد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید ارسالی در

      درود
      حیف شد پولادگر بسیار دلنشین وهمدرد مردم بود
      شما سابقه کاری این اقا که بچه شهرری هست ببینید یک کار برای بچه های شهرری نکرد حیف از ما مردم به ادمهای اعتماد میکنبم که همرنگ خون ما نیستند

    • ناشناس ارسالی در

      تکواندو را خدا آزاد کرد

    • ناشناس ارسالی در

      تکواندو را خدا آزاد کرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه