ارسال به دیگران پرینت

هادی ساعی استعفا داد| استعفای هادی ساعی به دلیل مسائل فنی

هادی ساعی استعفا داد. استعفای هادی ساعی به دلیل مسائل فنی بیان شده است. هادی ساعی به دلیل برخی از مسائل فنی از مدیر فنی و مشکلاتی که با اعضای کادر فنی تیم ملی داشت از سمت خود استعفا کرد.

هادی ساعی استعفا داد| استعفای هادی ساعی به دلیل مسائل فنی

هادی ساعی استعفا داد. استعفای هادی ساعی به دلیل مسائل فنی بیان شده است. هادی ساعی به دلیل برخی از مسائل فنی از مدیر فنی و مشکلاتی که با اعضای کادر فنی تیم ملی داشت از سمت خود استعفا کرد.

پیش از این  نیز علی محمد بسحاق مربی سابق تیم ملی تکواندو از تیم ملی کنار گذاشته شده بود.

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص خبر استعفایش از سمت کادر فنی تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: مدت دو ماه است سر تمرین تیم ملی تکواندو بزرگسالان نرفته‌ام. دعوا و مشکلی با کادر فنی تیم ملی، فدراسیون تکواندو و هیچ کس ندارم. کادر فنی تیم ملی با من هماهنگ نبود و من هم  آبرویم را از سر راه نیاوردم که همکاری‌ام را ادامه دهم. برهمین اساس تشخیص دادم نمی‌توانم دیگر با تیم ملی تکواندو همکاری داشته باشم ولی آنها اصرار داشتند با من کار کنند. 

وی افزود: برای موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش رو دعا می‌کنم. هر کاری هم از دستم بربیاید برای موفقیت تیم ملی تکواندوی ایران انجام می‌دهم و دوست ندارم فدارسیون و کادر تیم ملی تکواندو لطمه بخورد. 

مدیر فنی سابق تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: در این مدتی که با تیم ملی همکاری ندارم چند بار با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جلسه داشتیم و یکدیگر را دیدیم. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه