ارسال به دیگران پرینت

استاندار سیستان و بلوچستان:

منازل چهار محله کنارک درگیر آبگرفتگی جدی است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه منازل چهار محله کنارک درگیر آبگرفتگی جدی است، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم و تخلیه آب از منازل و معابر است.


منازل چهار محله کنارک درگیر آبگرفتگی جدی است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه منازل چهار محله کنارک درگیر آبگرفتگی جدی است، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم و تخلیه آب از منازل و معابر است.

حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: به دنبال بارندگی‌های شدید روزهای اخیر در شهرهای جنوبی استان به ویژه شهر کنارک و آبگرفتگی شدید برخی از محله‌های شهر کنارک، بازدید و حضور میدانی را در دستور کار قرار دادیم تا در محله‌های دچار آبگرفتگی و خسارت از نزدیک میزان خسارت‌ها و نوع آبگرفتگی این محله ها را مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر بخشی از محله‌های شهر کنارک دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند که اکیپ‌های مختلف آب و فاضلاب و شهرداری کنارک و همچنین تجهیزات سایر دستگاه‌ها از مرکز استان و کشور به جنوب استان منتقل شده و در حال تخلیه آب از منازل و معابر شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه حجم بارندگی از شب گذشته تاکنون بسیار زیاد بوده و در حال حاضر چهار محله در سطح شهر کنارک درگیر آبگرفتگی جدی است، گفت: برای مردم این محله‌ها که منازل آنها دچار آبگرفتگی است شرایط اسکان موقت فراهم شده است.

مدرس خیابانی تاکید کرد: گروه‌های جهادی، شهرداری، پرسنل امدادی و نیروهای ستاد بحران و حتی شهرداری برخی شهرها مثل مشهد پای کار آمده‌اند تا به وسیله پمپ کفکش آب را از منازل مردم خارج کنند اما حجم آب بسیار زیاد است و تجهیزات فعلی پاسخگو نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در بسیاری از نقاط روستایی منطقه با قطعی برق و مسدود شدن محورهای مواصلاتی مواجه هستیم که همکاران ما در تلاش هستند این مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: اولویت ما حفظ جان مردم و تخلیه آب از منازل و معابر است و نیازهای اولیه مردم سیل‌زده از جمله پتو و مواد غذایی تا حدی تامین شده و کسری آن توسط دولت و گروه‌های جهادی و خیرین در حال تامین است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه