ارسال به دیگران پرینت

دروازه بان مطرح ایران

تصویری متفاوت از همسربیرانوند در اروپا

همسر علیرضا بیرانوند که به تازگی با همسرش در اروپا به سر می برد تصویری را از خود در ماشین کاملا بی حجاب منتشر کرد.

تصویری متفاوت از همسربیرانوند در  اروپا

همسر علیرضا بیرانوند که به تازگی با همسرش در اروپا به سر می برد تصویری را از خود در ماشین کاملا بی حجاب منتشر کرد.

اکرم همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان مطرح ایرانی که مدتی است در اروپا حضور دارند در اینستاگرامش تصویری را از خود با چهره جدیدی که کاملا حجاب را کنار گذاشته است منتشر کرد.

 "همسر بیرانوند" پایش به اروپا نرسیده کشف حجاب کرد

 

علیرضا بیرانوند فرزند مرتضی، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم‌آباد مرکز استان لرستان است.

علیرضا بیرانوند در خانواده‌ای پرجمعیت رشد کرد، خانواده‌ای که از نظر مالی زیر طبقه متوسط محسوب می‌شد و علیرضا بیرانوند به همین دلیل مجبور به ترک تحصیل شد تا کار کند و کمک خرج خانواده باشد.

به همین دلیل علیرضا بیرانوند مجبور بود تمرین فوتبالش را از پدر مخفی کند و یک بار که پدرش متوجه شد از ترس عصبانیت چند روز به خانه نرفت!

 
 

علیرضا بیرانوند متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد.

 

 

رونمایی از بازیگر نقش علیرضا بیرانوند + عکس

فیلم سینمایی «بیرو» روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

رونمایی از بازیگر نقش علیرضا بیرانوند + عکس
 

فیلم سینمایی «بیرو» سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی و به تهیه کنندگی مجید برزگر روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

فیلم سینمایی «بیرو» هم اکنون در مرحله فنی پس از تولید و ساخت موسیقی قرار دارد تا برای نمایش و رقابت در بخش مسابقه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 

بازیگری که نقش علیرضا بیرانوند را بازی می‌کند / عکس

 

حسین بیرانوند، رضا داوود نژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سهیل قنادان، سیاوش چراغی پور، مهدی زمین پرداز، ستایش تارانی، سارا والیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی زاده، وحید نفر، حامد نساج، علیرضا جلیلی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه