ارسال به دیگران پرینت

وزیر ورزش: «نام‌گذاری کاروان به‌نام سردار سلیمانی» و «حفظ حجاب» از ارزش‌های کاروان ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۰ بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تقدیم مدال به شهدا، ادای احترام به خانواده شهید بابایی، نام‌گذاری کاروان ایران به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حفظ حجاب از ارزش های کاروان پاراالمپیک ۲۰۲۰ بود که از آنها پاسداری می‌کنیم.

  وزیر ورزش: «نام‌گذاری کاروان به‌نام سردار سلیمانی» و «حفظ حجاب» از ارزش‌های کاروان ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۰ بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تقدیم مدال به شهدا، ادای احترام به خانواده شهید بابایی، نام‌گذاری کاروان ایران به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حفظ حجاب از ارزش های کاروان پاراالمپیک ۲۰۲۰ بود که از آنها پاسداری می‌کنیم. سیدحمید سجادی گفت: قدردان دستاورد کمیته ملی پاراالمپیک در توکیو هستم زیرا مقام معظم رهبری از نتایج به دست آمده و ارزش های رعایت شده در این رقابت ها خوشحال بودند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: تقدیم مدال به شهدا، ادای احترام به خانواده شهید بابایی، نام‌گذاری کاروان ایران به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حفظ حجاب از ارزش های کاروان پاراالمپیک ۲۰۲۰ بود که از آنها پاسداری می‌کنیم.

سیدحمید سجادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیران و پیشکسوتان ورزش استان کرمان افزود: پاسدار ارزش ها، رخدادها و مدال های رنگارنگ کاروان جانبازان و معلولان ایران در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم.

وی اظهار داشت: مربیان خوب ما با صبوری ورزشکاران را تعلیم می دهند و با توجه به تمام تلاش‌ها، اکنون به این نقطه رسیده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قدردان دستاورد کمیته ملی پاراالمپیک در توکیو هستم زیرا مقام معظم رهبری از نتایج به دست آمده و ارزش های رعایت شده در این رقابت ها خوشحال بودند.

وی با اشاره به اهداف ورزش معلولان کشور تصریح کرد: یک کنوانسیون جهانی در دنیا وجود دارد که حقوق مدنی را برای معلولان و جانبازان تعریف کرده و معلولان بر این اساس، حق زیستن و ورزش دارند.

سجادی یادآور شد: یکی از بندهای کنوانسیون می گوید معلولان در هر جامعه‌ای باید بتوانند ورزش کنند لذا به امکاناتی نیاز دارند که برای آنان تامین می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین یکی از ارزش های مدال آوران پارالمپیکی ما تمرین کردن متفاوت آنان است و یکی از دشواری های کار جانبازان و معلولان این است که هر زمان و هر تمرینی را نمی‌توانند، انجام دهند اما باید عضلات خود را تقویت کنند تا به سطح مدال آوری در میادین بین المللی برسند.

وی ادامه داد: یکی از فلسفه های ورزش جانبازان و معلولان عامل تجدید پیوستگی های اجتماعی است، معلولان به خاطر ورزش می آیند در شرایطی که قسمتی از توانمندی آنان از بین رفته و مابقی باید تقویت شود ضمن آنکه ورزش اعتماد بنفس، هماهنگی اندام بدن را برای آنان به دنبال دارد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: چند فدراسیون از جمله ناشنوایان، نابینایان بیماران خاص و کمیته ملی پاراالمپیک در ورزش جانبازان و معلولان کشور فعال هستند و گلزنی ورزشکار نابینا به دروازه بان بینا شکوه و عظمت ورزش جانبازان و معلولان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افتخار آفرینی المپیکی ها و پاراالمپیکی ها گفت: کاروان ایران در شرایط کرونا در المپیک اتفاقات مهمی را رقم زد.

سجادی بیان داشت: کاروان ایران با وجود تلاش های بسیاری به مسابقات اعزام شد و مدال های ارزشمندی هم به دست آمد که به کمیته ملی المپیک تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به پروژه ها، وضعیت مدیریتی هیات ها و آنچه در کرمان نیاز به کمک داشت در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و نتایج آن به این استان اعلام می شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رسیدگی به زورخانه بین‌المللی شهید لنگری زاده کرمان به صورت جدی انجام می‌شود و نیازهای آن را براورد می‌کنیم و با حمایت‌ها، از این حالت عبور کرده و بهینه تر می‌شود.

وی ادامه داد: کشتی پهلوانی چهار هزار سال در ایران قدمت دارد و ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی تنها یک ورزش نیستند، یک آیین و میراث فرهنگی ارزشمند وسط آن قرار دارد که به دست ما رسیده و بایستی حفظ شود.

در این آیین با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان از تمبر قهرمانان پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با همکاری اداره‌کل پست استان کرمان در محل زورخانه بین المللی شهید لنگری‌زاده کرمان رونمایی شد.

نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه