ارسال به دیگران پرینت

کره شمالی :

فرار یک فرد ناشناس از کره جنوبی به کره شمالی | سئول: مرد فراری پیشتر از همان کشور به کره جنوبی آمده بود

مقام‌های سئول اعلام کردند مردی که دیروز از مرز دو کره به سمت شمال فرار کرد، به نظر پیشتر به صورت غیرقانونی از کره شمالی به کره جنوبی آمده بود. یک مقام سئول گفت که ارتش هنوز در فرایند تایید شناسایی این فرد است و مشخص نیست که آیا این فرد هنوز زنده است یا خیر.

فرار یک فرد ناشناس از کره جنوبی به کره شمالی | سئول: مرد فراری پیشتر از همان کشور به کره جنوبی آمده بود

 مقام های سئول اعلام کردند مردی که دیروز از مرز دو کره به سمت شمال فرار کرد، به نظر پیشتر به صورت غیرقانونی از کره شمالی به کره جنوبی آمده بود.

به گزارش شبکه تی‌بی‌اس سئول، وزارت دفاع کره جنوبی اعلان داشت: فرد ناشناسی که روز یکشنبه از قسمت شرقی مرز بین دو کره عبور کرد، ظاهرا یک شخص فراری از کره شمالی است که بیش از یک سال گذشته به جنوب آمده بود.

یک مرد شهروند کره شمالی در اوایل نوامبر ۲۰۲۰ پس از گذر کردن از قسمت شرقی منطقه غیر نظامی توسط نیروهای کره جنوبی دستگیر شد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع کره جنوبی، این مرد شبیه فردی بود که در روز سال نو میلادی ساعاتی قبل از عبور از مرز به سمت شمال تصاویرش توسط دوربین مداربسته گرفته شد.

یک مقام سئول گفت که ارتش هنوز در فرایند تایید شناسایی این فرد است و مشخص نیست که آیا این فرد هنوز زنده است یا خیر.

او از زمان فرارش به کره جنوبی به عنوان نظافتچی کار می کرد و گفته می شود در زمانی که در جنوب زندگی می کرد مشکلات مالی داشت.

بو سونگ چان سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی روز دوشنبه گفت: ما دیروز به کره شمالی برای محافظت از شهروندانمان اطلاعیه فرستادیم و هیچ پاسخی از سوی کره شمالی دریافت نشد.

وی افزود: "هیچ تحرک غیرعادی از سوی ارتش کره شمالی" در رابطه با حادثه روز یکشنبه وجود نداشت.

 
 
 
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه