ارسال به دیگران پرینت

گالاکتو-الیگوساکاریدهای پری بیوتیک

مصرف این مکمل باعث می شود قند و شکر کمتری مصرف کنید

مصرف قند و شکر بیش از حد یکی از مهم ترین تهدید ها برای سلامتی و همچنین یکی از عوامل اصلی افزایش وزن و چاقی است. با مصرف یک مکمل خاص می توان تمایل برای مصرف قند را کاهش داد.

 مصرف این مکمل باعث می شود قند و شکر کمتری مصرف کنید

 مصرف قند و شکر و به طور کلی شیرینیجات تاثیر منفی بسیاری بر روی سلامتی دارد. مصرف بیش از حد قند می‌تواند بر خلق و خوی شما تأثیر بگذارد، تأثیر منفی بر پوست شما بگذارد و حتی شما را در معرض خطر بیشتری برای مرگ بر اثر برخی بیماری‌ها قرار دهد.

شواهد جدید نشان می دهد که مصرف برخی از مکمل ها می تواند تمایل مصرف شما برای مصرف شکر را کاهش دهد. به طور خاص، محققان دریافتند که مکمل گالاکتو-الیگوساکاریدهای پری بیوتیک (GOS) می تواند به میزان قابل توجهی مصرف قند در زنان را کاهش دهد.

 

در این مطالعه که در ژورنال Nutrients منتشر شد، محققان دانشگاه ساری در گیلدفورد انگلستان، گروهی متشکل از 50 زن جوان بین سنین 18 تا 25 سال را در مدت چهار هفته بررسی کردند که نیمی از آنها روزانه مکمل GOS دریافت می کردند.

مصرف قند
مصرف قند

محققان این مطالعه بر این باورند که مصرف این مکمل بیشترین تاثیر خود را از طریق کاهش اضطراب گذاشته و در نتیجه باعث می شود تا مصرف قند ناشی از اضطراب کاهش یابد.

پیش از این نیز تحقیقات مشابهی انجام شده بود که نشان داد مصرف این مکمل در کاهش میزان استرس و اضطراب تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

اگر تمایلی برای مصرف مکمل ها ندارید همیشه می توانید از راه های دیگر کاهش تمایل به مصرف قند از جمله پخت غذا در خانه، مصرف میزان کافی آب و اجتناب از مصرف گوشت های فرآوری شده استفاده کنید.

منبع : وبسایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه