ارسال به دیگران پرینت

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی:

تشریح حوادث مربوط به حوادث ۸۸

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد زیرا یکی از موضوعاتی که با تحریف بیان می شود اینکه راه حل مشکل را بیرون از کشور نشان می‌دهند درصورتی که راه حل در درون کشور است.

تشریح حوادث مربوط به حوادث ۸۸

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد زیرا یکی از موضوعاتی که با تحریف بیان می شود اینکه راه حل مشکل را بیرون از کشور نشان می‌دهند درصورتی که راه حل در درون کشور است.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد زیرا یکی از موضوعاتی که با تحریف بیان می شود اینکه راه حل مشکل را بیرون از کشور نشان می‌دهند درصورتی که راه حل در درون کشور است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل مسجد جامع بم بیان کرد: دشمن دنبال ایجاد ناامیدی در مردم بوده و اینکه نشان دهد کشور به بن بست رسیده است.

نماینده مردم شهرستان های بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در مجلس افزود: همچنین بدبین کردن مردم به یکدیگر، مسئولان و دستگاه ها و نیز بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی و نادیده گرفتن انبوه خدماتی که در این مملکت انجام شده است از دیگر اهداف دشمن است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد: اگر افراد نفوذی را از دستگاه های جامعه پاک کنیم بخش عظیمی از مشکلات کشور حل می شود.

نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: ۹ دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی انقلاب اسلامی ایران بود و یک پیروزی بزرگ در مقابل یک فتنه بزرگ به شمار می رود.

وی بیان کرد: نقش بصیرت مردم در ۹ دی زمانی مشخص می شود که ما گستردگی و پیچیدگی فتنه را بدانیم زیرا این فتنه ابعاد بسیار ظریف و دقیقی دارد.

غضنفرآبادی اظهارداشت: فتنه را در بستر انتخابات طراحی کردند و یک نقشه از پیش طراحی شده ای بود که فرمول آن باید در ایران پیاده می شد؛ این فرمول با عنوان انقلاب رنگین در برخی دیگر کشورها نیز پیاده شده و نتیجه داده بود.

به گفته وی فرمول انقلاب های رنگی در بستر انتخابات گذاشته می شود چون مردم در این زمان احساساتشان بالا می رود بنابراین بهترین زمان انتخابات است.

غضنفرآبادی در ادامه با تشریح حوادث مربوط به حوادث ۸۸ اظهارداشت: خطرناکی فتنه زمانی است که برخی افراد شاخص یا خواص، بی بصیرت باشند که بسیار وحشتناک است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: زمانی که فتنه گران به خیمه عزای حسین حمله کردند و آتش زدند مردم فهمیدند این افراد یزیدی و ضد قرآن هستند و به دروغ شعار حقوق بشر را سرمی‌دهند و سردمدار این ها آمریکاست.

رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: دشمن دست از فتنه برنمی دارد و اینکه فکر کنیم فتنه ای در سال ۸۸ بوده و تمام شده؛ درست نیست زیرا فتنه ادامه دارد و دشمن دنبال انتقام است زیرا ملت ایران با انقلاب اسلامی استکبار جهانی را تحقیر کرد.

غضنفرآبادی گفت: دشمن برای کانون خانواده در ایران برنامه دارد لذا باید مراقبت کنیم.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه