ارسال به دیگران پرینت

حازم قاسم :

واکنش حماس به حملات صهیونیستی علیه سوریه و شهرک‌سازی‌ها در جولان اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تنها مقاومت می‌تواند سد راه ادامه جنایات و حملات دشمن صهیونیستی علیه سوریه شود.

واکنش حماس به حملات صهیونیستی علیه سوریه و شهرک‌سازی‌ها در جولان اشغالی

حازم قاسم سخنگوی حماس در گفت‌وگو با "قدس پرس" حمله بامداد امروز دشمن صهیونیستی به بندر لاذقیه در سوریه را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه و جنایتکارانه خواند.

قاسم تاکید کرد که این حمله اقدامی در راستای ادامه تجاوزات دشمن علیه امت و بیانگر رفتار چپاول‌گرانه اشغالگران علیه منابع و اراضی امت است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی اشاره کرد که تنها راه مقابله با تجاوزات بی‌وقفه و تکراری دشمن صهیونیستی، مقاومت از راه‌های مختلف است و این جنایات مستلزم یکپارچه‌سازی توانمندی‌های امت و مقاومت برای پایان داده به عربده‌کشی و تجاوزات دشمن و جلوگیری از رسیدن این رژیم به اهداف خود است.

سخنگوی حماس همچنین اظهار کرد: موافقت دولت اسرائیل با طرح‌های شهرک‌سازی گسترده برای دو چندان کردن شهرک‌نشین‌ها در جولان اشغالی خصومتی جدید از جانب اسرائیل و اقدامی جدید علیه سرزمین و حقوق عربی است.

قاسم افزود: این شهرک‌ها دشمنی علیه ملت و سرزمین فلسطین است، طرح‌های شهرک سازی بار دیگر بر رویکرد عربده کشی اشغالگران می‌افزاید و سیاست توسعه طلبانه آن را افزایش می‌دهد و نقض قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی است.

این سخنگو همچنین گفت، شعار شهرک سازی دولت اشغالگر هرگز موفق نخواهد شد حقایق تاریخی و هویت عربی اراضی را تغییر دهد حقوق امت ما ثابت است و این شهرک‌سازی غریب در اراضی عربی خاتمه خواهد یافت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک مسلمان ارسالی در

      حماسیهاحرف زدنشان بیش ازعملشان است@!.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه