ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | پرسپولیس | تمرین

عینک عجیب حامد لک در تمرینات پرسپولیس

داود فنایی امروز تمرینات ویژه‌ای برای دروازه‌بانان طراحی کرده بود. گلرهای تیم باید با استفاده از یک عینک مخصوص توپ‌های مختلف را مهار می‌کردند.

 عینک عجیب حامد لک در تمرینات پرسپولیس

حامد لک با عینکی عجیب در تمرینات پرسپولیس/عکس

حامد لک با عینکی عجیب در تمرینات پرسپولیس/عکس

حامد لک با عینکی عجیب در تمرینات پرسپولیس/عکس

 

چه کسی رقیب لک در تیم پرسپولیس می شود؟

در نقل و انتقالات زمستانی، کدام دروازه‌بان، رقیب حامد لک در پرسپولیس خواهد شد؟

چه کسی رقیب لک در تیم پرسپولیس می شود؟
 

با توجه به اینکه احتمال جدایی بوژیدار رادوشوویچ از تیم پرسپولیس، بسیار بالاست و او احتمالا جدیدترین شاکی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، یحیی گل‌محمدی و همکارانش به دنبال جذب یک گلر جدید برای تیمشان هستند تا بتوانند انگیزه حامد لک – که هنوز نتوانسته تبدیل به دروازه‌بان مطمئن فصل قبل شود – را بیشتر کنند.

طی چند وقت گذشته از دو دروازه‌بان سرشناس به عنوان گزینه‌های پرسپولیس نام برده شده است. پیام نیازمند که در حال حاضر در لیگ پرتغال حضور دارد و رشید مظاهری که به جز بازی با ذوب آهن، دیگر شانسی برای بازی در استقلال پیدا نکرده است.

 

در شرایطی که پیش از این یحیی گل‌محمدی مذاکره با نیازمند را تکذیب کرده بود، اخبار غیررسمی درباره تماس یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس با این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده بود منتهی روزنامه گل در شماره امروزش مدعی شده که نیازمند برنامه‌ای برای جدایی از پورتیموننزه ندارد به خصوص آنکه گفته می‌شود احتمال جدایی دروازه‌بان اصلی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، نیازمند تبدیل به گلر اصلی تیمش خواهد شد.

 

از طرف دیگر خیلی بعید است که استقلال حاضر شود در صورت موافقت با جدایی مظاهری، رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر کند و باید دید نهایتا کدام دروازه‌بان، در نقل و انتقالات زمستانی به مدافع عنوان قهرمانی لیگ اضافه خواهد شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه