ارسال به دیگران پرینت

قیمت دلاردر بازار آزاد

اعلام کف قیمتی دلار

قیمت دلار برای چندمین روز متوالی نوسانی بسیار محدود را در بازار آزاد تجربه کرده اما در صرافی‌های بانکی بی تغییر مانده است.

اعلام کف قیمتی دلار

قیمت دلار برای چندمین روز متوالی نوسانی بسیار محدود را در بازار آزاد تجربه کرده اما در صرافی‌های بانکی بی تغییر مانده است.

دیروز قیمت دلار در دومین روز هفته در صرافی‌های بانکی در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۷ هزار و۴۰۱ تومان ارسید.نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۶ هزار و ۸۵۸تومان گزارش شد. کف مقاومتی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برابر با ۲۷هزار تومان اعلام شده است.به این ترتیب کف مقاومتی ۲۷هزار تومان و سقف مقاومتی ۲۷ هزار   و هشتصد تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش ، قیمت فروش هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۳۰ و ۴۷۴ تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۲۹ هزار و ۸۷۱ تومان گزارش شد.

 در بازار آزاد اما قیمت دلار بین ۲۹ هزار و  تا ٢٩ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد.

 

 

قیمت سکه و طلا | سکه و طلا

آیا طلا قیمت بالاتری را خواهد شکست؟

یک کارشناس بازار مسکن درباره تاثیر مذاکرات وین بر بخش مسکن گفت: اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد با کاهش نرخ ارز و ثبات قیمت خانه‌های کوچک و ارزان مواجه می‌شویم و قیمت واحدهای لوکس و گران، کاهش می یابند.

آیا طلا قیمت بالاتری را خواهد شکست؟
 

شون لاسک، از مدیران شرکت "والش تردینگ" در این باره به کیتکونیوز گفت: از نقطه نظر فصلی تقاضا برای طلای فیزیکی کمک بزرگی برای بالا بردن قیمتها از اواسط دسامبر تا روز ولنتاین است. ظرف شش تا هشت هفته آینده طلا و نقره می توانند رونق پیدا کنند.

با شیوع واریانت جدید، سیاستهای پولی تسهیلی به قوت خود باقی می مانند. اگرچه بانک مرکزی آمریکا سیگنال رسمی درباره افزایش نرخهای بهره در سال آینده مخابره کرده است اما ابهامات فراوانی در خصوص احیای اقتصادی جهانی و همچنین تنشهای ژئوپلیتیکی وجود دارد. به همین دلیل طلا در محدوده ۱۷۸۰ تا ۱۸۰۰ دلار می ماند. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا روز پنج شنبه با ۹ دلار و ۵۰ سنت معادل ۰.۵ درصد افزایش، در ۱۸۱۱ دلار و ۷۰ سنت بسته شد.

 

تعدیل سریع‌تر تدابیر محرک مالی از سوی بانک مرکزی آمریکا و احتمال سه دور افزایش نرخهای بهره در سال ۲۰۲۲ همگی تاثیر خود را در قیمتها گذاشته‌اند و این به معنای آن است که هر گونه نگرانی جدیدی که این دورنما را تغییر دهد، برای طلا مثبت خواهد بود.

 

به گفته شوک لاسک، روند حرکت قیمت طلا در سال آینده صعودی خواهد بود. به نظر می رسد واریانت جدید کووید ۱۹ می تواند باعث شود بانک مرکزی آمریکا روند تعدیل محرکهای مالی و افزایش نرخها ار متوقف کند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه