ارسال به دیگران پرینت

بازار ارز و طلا

آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

بازار ارز و طلا روز یکشنبه 28 آذر 1400 شاهد افتادن قیمت سکه و قیمت طلا در سرازیری بود. قیمت دلار متشکل نیز امروز اندکی رشد کرد.

آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

 بازار ارز و طلا روز یکشنبه 28 آذر 1400 شاهد افتادن قیمت سکه و قیمت طلا در سرازیری بود. قیمت دلار متشکل نیز امروز اندکی رشد کرد.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی

صرافی ملی هم  قیمت دلار و قیمت یورو  را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار  و هشتصد و پنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار  وچهارصد و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۱۹۸ (سی  هزار وصد و نود و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۸۰۸ (سی  هزار وهشتصد و هشت تومان) است.

 
 

افت و خیز قیمت درهم  

قیمت درهم در ابتدای معاملات نقدی بازار ارز 40 تومان افت کرد و بر روی 8 هزار و 160 تومان قرار گرفت. قیمت درهم در ادامه روند بازار توانست  اندکی رشد کند  و خود را به مرز 8 هزار 200 تومان برساند.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 118 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا در سرازیری 

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز  بر خلاف رشد قیمت دلار پیش رفت. قیمت طلا  و قیمت سکه در این چند روز اخیر در سرازیری قرار گرفته است . این فلز زرد رنگ امروز  9 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به 1 میلیون و 281 هزار و 800 تومان رسید. قیمت سکه نیز امروز 65 هزار تومان پایین رفت و تا  مرز حساس  13 میلیون تومان  عقب نشینی کرد. قیمت سکه امروز 13 میلیون و 50 هزار تومان بود.  در شرایط کنونی نگاه کاهشی های بازار به کانال 13 میلیونی و مهم تر محدوده مقاومتی 12 میلیون و 800 هزار تومانی است. در صورتی که محدوده های یاد شده شکسته شوند، سرعت نزول در بازار سکه بیشتر خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه