ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی اورژانس کشور :

تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز - خرمشهر ۱۰ قربانی گرفت

در تصادف زنجیره‌ای چند خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون در جاده اهواز - خرمشهر تاکنون ۱۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز - خرمشهر ۱۰ قربانی گرفت

سخنگوی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن ۲۴ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز_ خرمشهر خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزاکوچک) در ساعت ۷:۱۰ صبح امروز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این تصادف برای ۶ دستگاه خودرو اتفاق افتاده است. در نهایت در این حادثه متاسفانه ۱۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و ۳ نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند. حال سه نفر از مصدومان اعزامی نیز وخیم گزارش شده است.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور تاکنون متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تکمیلی/ تعداد کشته ها: ۹ نفر 

صداوسیما نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن ۹ نفر در تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو در محور اهواز-خرمشهر خبر داد.

عارف اصل شرهانی گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز-خرمشهر در ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز-خرمشهر ۹ قربانی گرفت

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۵دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند، افزود: دراین سانحه ۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

اصل شرهانی با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه با آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار داشت: خودروی رانا در آتش سوخت.

تکمیلی/

رئیس پلیس راه خوزستان به شبکه خبر گفت: در تصادف محور خرمشهر _ اهواز تا الان ۱۰ نفر فوت کردند.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه