ارسال به دیگران پرینت

سعید شرف:

ماجرای مرگ ۲ کارتن خواب در تهران چه بود؟

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره فوت ۲ کارتن خواب بر اثر سرما توضیحاتی ارائه کرد.

 ماجرای مرگ ۲ کارتن خواب در تهران چه بود؟

سعید شرف دوست معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها و انعکاس موضوع در جلسه شورای شهر مبنی بر اینکه در چند شب گذشته ۲ کارتن خواب بر اثر سرما در تهران فوت شدند، گفت: بررسی‌های ما نشان داد که یکی از این فوتی‌ها پیرزنی بوده که به دلیل مشکلات ریوی توسط مددکار اجتماعی شهرداری به بیمارستان بهارلو منتقل شد و بعد از عمل ریه و یک سری اقدامات اولیه اورژانسی این فرد، ترخیص می‌شود.

وی ادامه داد: فرآیند درمان این مددجو نیاز به زمان بیشتری داشت، اما چون روند درمانش کامل نشده بود حدود ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در محدوده ترمینال جنوب، وی فوت کرد و گواهی فوتش نیز توسط اورژانس تایید شده است.

    ۱۱ درصد جمعیت بافت فرسوده تهران در منطقه ۱۷ ساکن هستند/ ۲۶ درصد مساحت منطقه ۱۷ بافت فرسوده است

    پذیرش معتادان متجاهر از ۱۰دی ماه در ۶ مرکز

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: در واقع کل زمانی که این مددجو از بیمارستان ترخیص شده و فوت کرد، چندساعت بیشتر نبود و اصلا شب را در محل حضور نداشته ضمن اینکه امروز استعلام گواهی پزشکی قانونی این مددجو را دریافت و منتشر خواهیم کرد.

خرید گردوی پرچرب و امساله کردستان (900 گرمی) از باسلام ۱۳٪

خرید گردوی پرچرب و امساله کردستان (900 گرمی) از باسلام

شرف دوست همچنین درباره خبر اعلام شده مبنی بر فوت یک نفر دیگر در محدوده شوش نیز گفت: استعلامات ما از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف تا این لحظه نشان نمی‌دهد که در سه تا چهار روز گذشته فوتی داشته ایم، اما همچنان در حال بررسی هستیم.

مرگ کارتن خواب

وی با بیان اینکه عکسی هم که در این باره منتشر شده، حاکی از ویترینی بودن آن است، توضیح داد: احتمال دارد از روی شیطنت این کار انجام شده چرا که نیرو‌های اورژانس تهران در فصل سرما حتما کاپشن‌های مخصوص اورژانس به تن دارند، اما پرسنل اورژانسی که در این عکس وجود دارند، پیراهن به تن دارند؛ این نشان می‌دهد که عکس برای این فصل نیست و برای گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: حتی نمی‌توان گفت که مددجویی که در آن تصویر وجود دارد فوت شده است یا خیر.

 

کارتن خوابی در اطراف ساختمان تئاتر شهر

اینک با انتشار تصاویری از خوابیدن کارتن خواب‌ها در اطراف این ساختمان زیبا که ثبت ملی هم شده است، بار دیگر، تعیین حریم تئاتر شهر، مورد توجه قرار گرفته است.

کارتن خوابی در اطراف ساختمان تئاتر شهر
 

تصاویری از حضور کارتن خواب‌ها در اطراف ساختمان تئاتر شهر، بار دیگر صدای مسئولین و متولیان این مجموعه را درآورده است.

 

 

به گزارش خبرآنلاین، تاکنون بارها جلساتی تحت عنوان «تعیین حریم محوطه مجموعه تئاتر شهر» با حضور مدیران ارشاد و شهرداری برگزار شده که سرانجامی نداشته است.

 

 

 

اینک با انتشار تصاویری از خوابیدن کارتن خواب‌ها در اطراف این ساختمان زیبا که ثبت ملی هم شده است، بار دیگر، تعیین حریم تئاتر شهر، مورد توجه قرار گرفته است. 

 

 

موضوع تعیین حریم برای مجموعه تئاتر شهر سال‌های متمادی‌ است که از سوی برخی هنرمندان به‌عنوان یک مطالبه مطرح می‌شود و آن‌ها که پیگیر این موضوع هستند معتقدند به واسطه همسایگی این مجموعه با پارک دانشجو و چهاراره ولیعصر پای هر آن‌چه در خانه این همسایگان می‌گذرد به محوطه تئاتر شهر باز می‌شود.

 

 

آخرین اخبار در مورد این موضوع به ۲۲ شهریور و سپس ۴ آبان برمی‌گردد. ۲۲ شهریور بود که قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد جلسه‌ای با موضوع تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر در وزارت میراث فرهنگی برگزار و طی آن حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود. او چهارم آبان نیز اعلام کرد درخواست جلسه با شهردار تهران را ارائه داده‌ و منتظر است تا در جلسه‌ای با حضور او درباره اجرایی شدن حریم مجموعه تئاتر شهر گفت‌وگو کند.

 

کارتن خوابی در اطراف ساختمان تئاتر شهر

کارتن خوابی در اطراف ساختمان تئاتر شهر

کارتن خوابی در اطراف ساختمان تئاتر شهر

منبع : افکارنیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یکی از آنها پیر بود اگرتو خونه هم بود میکرد اون یکی هم دروغه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه