ارسال به دیگران پرینت

نوید محمدزاده در جشنواره فجر | سیمرغ نوید محمدزاده

نوید محمدزاده پدرش را در آغوش کشید!

عکسی صمیمی از نوید محمدزاده در کنار پدرش منتشر شده است.

نوید محمدزاده پدرش را در آغوش کشید!

در این عکس نوید محمدزاده در کنار پدرش نشسته و دستش را بر گردن او انداخته است.

نوید محمدزاده پدرش را در آغوش کشیده است.

صحبت‌های جنجالی نوید محمدزاده در جشنواره فجر

«نوید محمدزاده این روزها سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. قطعاً او خوب می‌داند که با حرف‌هایی که روی سن اختتامیه زده، خیلی‌ها را ناراحت کرده است.

روزنامه تماشاگران امروز نوشت: «پارسال حرف نزدم، امسال حرف می‌زنم. خیلی خوشحالم. امسال سومین سیمرغ‌ام است، اگر از آن پشت سیمرغ «عصبانی نیستم» را به من بدهند.

شیطنت‌هایی بعد از اعلام نامزدها کردند که مادرم به من زنگ زد، گفت: اشکال نداره امسال جایزه نمی‌گیری. این هیأت داوران عقبه سینما هستند باید به نظر آن‌ها احترام بذاریم. کمترین کار برای علی و وحید جلیلوند گرفتن این سیمرغ است.

حالا حالاها دوست دارم بیایم بالا و سیمرغ بگیرم. در ضمن یادتان باشد دیوار این خانه از طلاست. » این حرف‌های نوید محمدزاده بود؛ بازیگری که برای دریافت سیمرغ نقش مکمل مرد، روی سن اختتامیه جشنواره سی‌وپنجم رفته بود.

او که روزگاری نه چندان دور در جشنواره سی‌ودوم حقش خورده شده بود و به زعم همه منتقدان و اهالی سینما، جایزه‌ای که حقش بود را روی سن جشنواره عوض کرده بودند و آن را به رضا عطاران داده بودند.

دومین سیمرغ نوید

حالا نوید محمدزاده بعد از گرفتن دومین سیمرغ، با شادی از عقبه سینمایی هیأت داوران می‌گوید و کنایه‌ای هم به کارگردان جوان فیلم «ماجرای نیمروز» می‌زند.

محمدحسین مهدویان دو روز قبل و پس از اعلام اسامی کاندیداها، با ذکر یک تمثیل از این گفته بود که حرف حق حتی اگر روی دیوار طویله نوشته شود، در همه جا انتشار خواهد یافت.

نوید محمدزاده در پاسخ او بود که از دیوارهای طلای جشنواره‌ای گفت که امسال از همیشه ضعیف‌تر برگزار شد و حاشیه‌هایش از همه ادوار گذشته بیشتر و فجیع‌تر بود.

حاشیه‌هایی که همه هم‌صنف‌های نوید محمدزاده به آن اذعان دارند و برخی‌شان با صدای بلند از آن‌ها گلایه کردند و برخی هم که صدایی برای اعتراض و انتقاد بلند نکردند، حداقل زبان به تعریف و تمجید نگشودند.

 

فرشته حسینی در کنار مادرش+ عکس

عکس با نمکی از فرشته حسینی در آغوش مادرش منتشر شده است.

فرشته حسینی در کنار مادرش+ عکس
 
 
فرشته حسینی با نوید محمدزاده در سریال قورباغه هم بازی بودند و بعد از آن ازدواج کردند. فرشته حسینی اخیرا به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. فرشته حسینی در فیلم شکستن هم زمان بیست استخوان نقش دختری را بازی می کند که مادرش مریض است و نیاز به جراحی دارد اما به علت فقر مالی نمی توانند این پول را برای جراحی مادرش جور کنند.فرشته حسینی از یک خانواده افغان است که در ایران متولد و بزرگ شده است.فرشته حسینی در کودکی در یک خیاط خانه کار می کرده و به خانواده اش کمک مالی می کرده است.
فرشته حسینی زمانی که نی نی بود بانمک بود.
منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس جان ارسالی در

      این نوید محمد زاده هم خوب جولون میده با دستمزدهای میلیاردی که می گیره ...

    • اوارا ارسالی در

      هر بژی کاک نوید باهوزی کوردستان

    • ناشناس ارسالی در

      این فرشته حسینی چیه آخه هر روز ازش مطلب مینویسن با دومتر قد

    • س ارسالی در

      سلام مگه نوید محمد زاده کیه که به آغوش کشیدن پدرش بشه تیتر خبری شما؟
      این کار رو خیلی از بچه ها دیگه انجام میدم

      شأن خبر گذاری رو تا این حد پایین نیارید خدایی

      • فرهاد ارسالی در

        نوید محمدزاده جیگر سینمای ایرانه ۹۰درصد مردم هوادارنویدن لطفا حسودانه وبی منطق رفتار نکنید اونایی که میگن نوید کیه واقعا نمیدونن کیه دست خودشون نیست باید بهشون فهموند

    • ح ر ارسالی در

      به من و شما چه
      یعنی نباید می کشید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه