ارسال به دیگران پرینت

عکس بسیار صمیمی فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی و نوید محمدزاده دوباره در کنار هم!

فرشته حسینی امروز پنجشنبه 18 آذر 1400 عکسی صمیمی بغل نوید محمدزاده بعد از مدتها منتشر کرد.

 فرشته حسینی و نوید محمدزاده دوباره در کنار هم!

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود عکسی بسیار صمیمی در ایران منتشر کردند.

آشتی عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی سوژه شد.

مهر ماه امسال فرشته حسینی هنگام خروج از ایران عکسی با پاسپورتش در هواپیما به اشتراک گذاشت.

برخی تصور کردند این بازیگر افغانستانی به کشورش بازگشته است. اما او برای بازی در یک فیلم به صربستان رفته بود.

28 تیر امسال بود که نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام از ازدواج خود با فرشته حسینی خبر داد.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ششم اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ در شهر تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر افغانستانی تبار است که در ایران مشغول به فعالیت هنری است.

حسینی بازیگری جلوی دوربین را اولین بار با فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی که او نیز افغانستانی تبار است، تجربه کرد و در نخستین نقش آفرینی خود در سینما، توانست جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم مراکش را از آن خود کند

. «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی، «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته جمشید محمودی، «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی و «هفت و نیم» ساخته نوید محمودی، دیگر آثار این بازیگر جوان در سینما هستند.

زندگی و فعالیت‌های هنری

پدر و مادر فرشته حسینی حدود ۳۰ سال پیش و به علت جنگ در افغانستان به ایران و شهر تهران مهاجرت کردند. فرشته در خانواده‌ای پر جمعیت، در شهر تهران به دنیا آمد و پنج خواهر و یک برادر دیگر نیز دارد.

فرشته حسینی علی رغم مشکلات اقتصادی خانواده و حتی کار در زمان کودکی، از همان ابتدا به بازیگری علاقمند شد و به این سمت و سو کشیده شد.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ و وقتی ۹ ساله بود، با شرکت در دوره‌های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی، چون اصغر محبی، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شروع کرد. نخستین فعالیت او نیز در عرصه تئاتر بود که در چهارم دبستان با کارگردانی یک نمایش توانست در سطح استان تهران مقام دوم را کسب کند.

حسینی که تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد، سرانجام در سال ۹۴ و با بازی در فیلم مستندی به نام «من یک دختر شادم» ساخته سامره رضایی، به جلوی دوربین رفت.

یک سال پس از این تجربه، در سال ۱۳۹۵ به دعوت نوید محمدی به پروژه فیلم «رفتن» پیوست که نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال ۲۰۱۶ بود.

فرشته حسینی بخاطر بازی در این فیلم حتی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم مراکش شد و بدین ترتیب بود که وارد دنیای ستارگان سینما شد.

عکس فوق عاشقانه و زیبای نوید محمدزاده از فرشته حسینی

نوید محمدزاده عکسی زیبا و عاشقانه از خود و همسرش فرشته حسینی منتشر کرد.

عکس فوق عاشقانه و زیبای نوید محمدزاده از فرشته حسینی
 

در این عکس نوید محمد زاده و فرشته حسینی به شکل زیبایی به هم چشم دوخته‌اند و در قابی جذاب جا گرفته اند.

نوید محمدزاده از فرشته حسینی عکس فوق عاشقانه گرفت.

 

ایفای نقشی خاص توسط «نوید محمدزاده»

 

نوید محمدزاده نقش اول فیلم جدید برادران جلیلوند را ایفا می‌کند.

 

با اعلام سازمان سینمایی مبنی بر بلامانع بودن شروع تولید فیلم‌های سینمایی، برادران جلیلوند پیش‌تولید اثر جدید خود با نام «شب، داخلی، دیوار» را به جریان انداختند.

 

نقش اول مرد این فیلم را که فیلمنامه‌ای متفاوت به قلم وحید جلیلوند دارد، نوید محمدزاده ایفا می‌کند. این دومین همکاری نوید محمدزاده با وحید و علی جلیلوند پس از فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» است.

بازی در نقش یک نابینا، چالشی جدید برای نوید محمدزاده خواهد بود.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

«شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

 

«بدون تاریخ، بدون امضا» فیلم قبلی برادران جلیلوند در بیش از ۶۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و موفق به دریافت ۴۳ جایزه معتبر جهانی، من‌جمله «شیر نقره‌ایِ بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد» در هفتاد و چهارمین دوره «جشنواره فیلم ونیز» شد. این فیلم همچنین در سال تولید خود، جوایز همه رقابت‌های مهم سینمایی کشور را از آن خود کرد.

فرشته حسنی همسر نوید محمدزاده سوپر استار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی در بین کاربران برای این زوج ایجاد شد. اخیرا خبر از سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

 
 

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. او با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. او با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

دلیل سفر به صربستان

 
 

در چند وقت اخیر فرشته حسینی با گذاشتن عکس پاسپورتش ایجاد شک بین کاربران و طرفداران خود ایجاد کرد که می خواهد ایران را به مقصد افغانستان ترک کند اما مشخص شد که به صربستان برای بازی در یک فیلم سینمایی رفته است در این میان رفتارهای ضد ونقیض فرشته حسینی و نوید محمدزاده در دنیای مجازی ایجاد حواشی زیادی کرده و بسیاری بر این اعتقادند که آنها قصد جدایی از هم را دارند.

 
 

فرشته حسینی می گوید: دلش می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغان خود کمک کند. و از شرایط فعلی افغانستان بارها اظهار ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است.

 

خانم حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

او در پست اینستاگرام خود برای پناهجویان نوشته: هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.

 

فرشته حسینی برای کمک به مردم کشورش در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده است .

 

فرشته حسینی در سال ۱۳۷۶ در ایران تولد شده است. او در باره زنده‌گی دور از کشور می‌گوید: «زنده‌گی در مهاجرت سختی‌های خود را دارد، آن‌هم در ایران به‌ خاطر مدارک‌‌تان که می‌خواهید به‌گونه قانونی زنده‌گی کنید. در گذشته برای افغان‌ها تحصیل خیلی سخت بود، اکنون بهتر شده است. در مناطقی که مردم‌شان از لحاظ فرهنگی ضعیف هستند، گاه‌گاهی تحقیرها را در نگاه و حرف‌های‌شان احساس می‌کنیم. با وجودی‌ که در آن‌جا متولد شدم، شدید احساس مهاجربودن برایم دست می‌دهد، اگر در یک کشور دیگر متولد می‌شدم، حتماً شهروند آن‌جا محسوب می‌شدم، یک سری چیزهای خوب به من اختصاص داده می‌شد. در ایران مهاجرین افغان نمی‌توانند خانه و موتر بخرند، نمی‌توانند گواهی‌نامه و حتا یک سیم‌کارت به‌ نام خود داشته باشند.»

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جمع کنین بابا اه ابرو هرچه کورده بردین خجالت بکشین دیگه مسخره بازیو اینجا افغانستانه؟؟؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه