ارسال به دیگران پرینت

سرقت | پلیس | دلار

کلاهبرداری دلاری با لباس مامور پلیس

رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان دلار در پوشش مامور خبر داد.

کلاهبرداری دلاری با لباس مامور پلیس

سردار علیرضا لطفی در حاشیه دستگیری این افراد گفت: مدتی قبل مردی جوان با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دو نفر با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به ربودن ۱۷ هزار دلار از وی کرده و متواری شده‌اند. 

لطفی با اشاره به اظهارات شاکی افزود: این فرد اقدام به خرید ۱۷ هزار دلار کرده و در حال عبور از خیابان بوده که دو مرد درشت اندام با معرفی خود به عنوان مامور پلیس او را سوار بر ماشین کرده و ۱۷ هزار دلار همراه وی را ربوده و متواری شده اند. 

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به پیگیری موضوع از سوی ماموران آگاهی گفت: ماموران با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و همچنین دیگر روش‌های پلیسی نشانه‌هایی از این افراد به دست آورده و متوجه شدند که این دو مامورنما عضو باند پنج نفره سرقت هستند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری اعضای این باند اظهار کرد: ماموران پلیس با اجرای چندین عملیات جداگانه اعضای این باند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در اعترافات خود به سرقت ۱۷ هزار دلار که بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش داشت، اعتراف کردند. 

به گفته لطفی، تحقیقات در خصوص متهمان دستگیر شده و کشف دیگر جرائم احتمالی آنان در دست انجام است و این افراد پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه