ارسال به دیگران پرینت

شکایت طلاب از بدحجابی بازیگران

گروهی از طلاب قم از چند بازیگر زن شکایت کردند+سند

برخی رسانه‌ها در خبری مدعی شکایت گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از زنان بازیگر شدند.

گروهی از طلاب قم از چند بازیگر زن شکایت کردند+سند

شکایت گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از زنان بازیگر!

برخی رسانه‌ها در خبری مدعی شکایت گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از زنان بازیگر شدند. معلوم بودن قسمتی از سر و گوش، استفاده از ‎گلسر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق بدحجابی ذکر شده است. شکات، بدحجابی متهمان را موجب زیان معنوی در اذهان خوانده‌اند.
 

97040_449
شاکیان این پرونده چند تشکل حوزوی در قم بوده اند مانند : مجمع جهادی روحانیون قم تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم مجمع فعالان امر به معروف قم و چند موسسه دیگر.

 

رسانه ملی رسانه حکومتی است

حمله تند کیهان به یک بازیگر زن | این بازیگر زن بدچهره چرادچار انزجار شده است؟

مدتی پیش یکی از عناصر مدعی هنر و بازیگر با حکومتی خواندن رسانه ملی، به روشنی نسبت به کار در عرصه تولیدات صداوسیما، اعلام انزجار کرد.

حمله تند کیهان به یک بازیگر زن | این بازیگر زن بدچهره چرادچار انزجار شده است؟
 

مدتی پیش یکی از عناصر مدعی هنر و بازیگر با حکومتی خواندن رسانه ملی، به روشنی نسبت به کار در عرصه تولیدات صداوسیما، اعلام انزجار کرد.

مدتی پیش یکی از عناصر مدعی هنر و بازیگر با حکومتی خواندن رسانه ملی، به روشنی نسبت به کار در عرصه تولیدات صداوسیما، اعلام انزجار کرد.

 
این رفتار سبکسرانه در حالی بود که وی:
اولا از طریق حضور در تولیدات طنز و شبه طنز رسانه ملی نامی ‌و موقعیت مالی یافته است. دوم، برای کار در عرصه سیما هیچ پیشنهاد مطلوبی را رد نکرده است. ممکن است پرسیده شود که این بازیگر زن بدچهره چرا بعد از سال‌ها همکاری با رسانه ملی ناگهان آن را حکومتی یافته است و از حضور در این رسانه حکومتی، دچار انزجار شده است؟ چرا پیش‌تر به درک و مکاشفه و احساس کنونی نرسیده بود؟
باید گفت: این‌گونه آدم‌ها و عناصر، همواره نقاب بر چهره دارند. آنها کاری انجام می‌دهند و حرفی به زبان می‌رانند و درکی و دیدگاهی را پیش نظرها می‌نهند که به نفع‌شان است. برای اینان، تا دیروز بازی در رسانه ملی افتخار و همدلی و همراهی با مخاطب توصیف می‌شد و حالا سرپوش گذاشتن به خدمات رسانه ملی و حکومتی خواندن آن، همراهی و صداقت‌ورزی با مخاطب معنا می‌گردد.
 
باید بدین افراد گفت: 
«بله... رسانه ملی رسانه حکومتی است، رسانه «جمهوری اسلامی» است، تنها رسانه‌ای است که خدمتگزاران متدین و متعهد آن یک تنه در برابر 300 شبکه معاند فارسی‌زبان و غیرفارسی زبان 
ایستاده‌اند و از دین وانقلاب و مردم ایران دفاع می‌کنند. رسانه ملی حکومتی است، یعنی وابسته به همان حکومتی که از انقلاب مردم برخاسته است، همان حکومتی که حکومت الله است و مجری قوانین دین آسمانی! رسانه ملی حکومتی است اما نه حکومتی که ‌ترویج شهوات و اصالت‌دهی به حیوانیت را فضیلت می‌خواند و القا می‌کند و سیاست را بازیچه و ابزار دنیاخواهی و دنیاداری معرفی می‌سازد... نه حکومتی دست‌نشانده قدرت‌های شیطانی و نه حکومتی که بر شده احزاب و گروه‌های سیاسی ضد مردمی و ضد دینی و به تعبیری «صاحبان زر و زور» است. اگر حضور در چنین رسانه‌ای مایه اندوه و «دل‌آشوب» شماست، چرا این رسانه را رها نمی‌کنید؟ چرا در پیش چشم مردم رسانه ملی را مطرود می‌دانید اما در نهان برای دریافت نقش، خود را تحقیر می‌کنید؟
شما به حدی کوچک هستید که اگر چند ماهی در قاب رسانه‌ها دیده نشوید، دچار روانگسیختگی حاد می‌شوید و در برابر دوربین تلفن همراه‌تان به بهانه‌های گوناگون و دم‌دستی، به زمین و زمان ناسزا می‌گویید، نظربافی می‌کنید و درون تهی خود را برملا می‌سازید.»
 کسانی که به صدا وسیما می‌تازند، همزمان با تاختن، برای بیشتر دیده شدن در آینه رسانه ملی، تلاش وافر دارند. چون اغلب می‌دانند در بیرون از حدود جغرافیایی ایران، نه کسی آنها را می‌شناسد، نه به‌عنوان هنرمند برای کسی و رسانه‌ای فرامرزی رسمیت دارند. اینان برای معاندان ابزاری هستند که در ظرف زمانی محدودی شانس خودنمایی می‌یابند. اینان در نقش یک پادوی فرهنگی سیاسی معاندان هم نیستند. آنها بی‌جیره و مواجب؛ برای بدخواهان، به بیگاری مشغول هستند؛ بیگاری فرهنگی و سیاسی!

 

 

سایه سنگین ابتذال در بخش عمده‌ای از سینمای ایران

خانه سینما به دفاع از ابتذال متهم شد

کیهان نوشت:رؤسای صنوف کارگردانی و تهیه‌کنندگی سینما در جلسه‌ای مدعی نگرانی جدی از محدودتر شدن شرایط صدور پروانه ساخت و نمایش فیلم‌ها در دولت جدید شده‌اند.

 
 خانه سینما به دفاع از ابتذال متهم شد
 

کیهان نوشت:رؤسای صنوف کارگردانی و تهیه‌کنندگی سینما در جلسه‌ای مدعی نگرانی جدی از محدودتر شدن شرایط صدور پروانه ساخت و نمایش فیلم‌ها در دولت جدید شده‌اند.

 

با توجه به سایه سنگین ابتذال در بخش عمده‌ای از سینمای ایران معلوم است که طیفی از سینماگران چرا باید نگران مبارزه با ابتذال در عرصه سینمای ایران باشند.

 

ظاهرا طیف یاد شده بر آن است با گسیل کردن نمایندگان خود به شورای پروانه ساخت، به ادامه مسیر گذشته در سینما اصرار کند و با بروز تغییرات جدی در سیاست‌های سینمایی مقابله نماید.

 
 

 

هیئت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر

استقبال کیهان از دو چهره سینمایی که همیشه به آنها حمله می کرد | بهروز افخمی و پوران درخشنده ناگهان خوب شدند!

کیهان نوشت:یکی از نقاط ضعف جشنواره فیلم فجر به‌ویژه در هشت دوره اخیرش، انتصاب‌ترکیبی ناهمگون از افرادی از رشته‌ها و حرفه‌های مختلف و نه چندان تخصصی در هیئت انتخاب بود. طوری که بعضا حتی این‌ترکیب را افرادی غیرسینمایی تشکیل می‌داد.

 
استقبال کیهان از دو چهره سینمایی که همیشه به آنها حمله می کرد | بهروز افخمی و پوران درخشنده ناگهان خوب شدند!
 

اما چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر که با شعار و هدف مقابله با ابتذال در حال شکل‌گیری است، این‌بار از هیئت انتخابی برخوردار است که همه از چهره‌های نخبه و با سوابق روشن سینمایی هم در حوزه خلق آثار و نظریه‌پردازی و هم اجرایی و مدیریتی است.

اعضای هیئت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر که روز گذشته با حکم مسعود نقاش‌زاده، دبیر این جشنواره معرفی شدند عبارت است از: بهروز افخمی، اسماعیل بنی‌اردلان، پوران درخشنده، حسین زندباف، مجید شاه‌حسینی، اسفندیار شهیدی و محمدحسین نیرومند.
هرچند که این گروه، کار دشواری را هم به‌عهده‌ دارند، چرا که همه فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر، محصول دولت قبل بوده و آنها موظف هستند بهترین‌ها را از بین فیلم‌هایی که در شرایط ولنگاری فرهنگی تولید شده‌اند گزینش کنند.

 
 

کیهان بارها افخمی و درخشنده را به اتهامات متعدد متهم کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یوسف رضایی ارسالی در

      خدا خیرشون بده!!ما هم از این بازیگرای مبتذل هنجار شکن، شاکی هستیم!
      خدا اون 15 تا طلبه رو حفظ و مابقی رو که صداشونم در نمیاد تامبادا موقعیتشون به خطر بیافته رسوا کنه.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا خانم ها شکایت کردن این کارزشت نکنید بازیگران زن چرا این کارخوب نیست ابرو نکنید مردم
      نگاه نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      حاج آقاها هم این ضعیفه ها را نگاه و دنبال می کنند؟

    • اشنا ارسالی در

      باعث‌افتخاردختران‌زیبای‌ایران‌اریایی‌است‌که‌الان‌درهندوالمان‌هم‌نژادبرتراریایی‌زندگی‌میکنندچشم‌حسودکورنمیخواهندخوشی‌دختران‌وزنان‌زیبای‌ایران‌راببینندهوری‌بهشتی‌یعنی‌دختران‌ایران‌باعث‌افتخاروبالندگی‌است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه