ارسال به دیگران پرینت

واشنگتن:

طالبان به تعدادی از تعهداتش از جمله مقابله با تروریسم پایبند باشد

عبدالسلام حنفی، نایب رئیس دفتر نخست‌وزیر طالبان در دیدار با سعید حسن مرتضوی معاون سفیر ایران در افغانستان تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید سختی‌های عظیم اقتصادی که ملت افغانستان با آن روبه‌رو هستند را درک کنند؛ اما آنها با این وجود به تصاحب ذخایر مالی کشور افغانستان ادامه می‌دهند. ما هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه نظامی شکل بگیرد و کمک‌های آنها صرفا ماهیت انسانی خواهد داشت.

طالبان به تعدادی از تعهداتش از جمله مقابله با تروریسم پایبند باشد

 یک مسؤول طالبان امروز، شنبه امکان هرگونه همکاری نظامی بین مقامات افغانستان و آمریکا را بعید دانست.

به گزارش آر تی، عبدالسلام حنفی، نایب رئیس دفتر نخست‌وزیر طالبان در دیدار با سعید حسن مرتضوی معاون سفیر ایران در افغانستان تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید سختی‌های عظیم اقتصادی که ملت افغانستان با آن روبه‌رو هستند را درک کنند؛ اما آنها با این وجود به تصاحب ذخایر مالی کشور افغانستان ادامه می‌دهند. ما هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه نظامی شکل بگیرد و کمک‌های آنها صرفا ماهیت انسانی خواهد داشت.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه آمادگی مقامات آمریکا برای کمک انسانی به مردم افغانستان را اعلام کرد؛ اما گفت آمریکا از طالبان انتظار دارد به تعدادی از تعهداتش از جمله در زمینه مقابله با تروریسم پایبند باشد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه