ارسال به دیگران پرینت

تداوم بارندگی‌ها تا روز سه‌شنبه

سازمان هواشناسی هشدار داد | توصیه به پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در نیمی از کشور و احتمال بروز سیلاب و تاخیر در پروازها و کولاک در مناطق سردسیر تا روز سه شنبه هشدار داد.

سازمان هواشناسی هشدار داد | توصیه به پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در نیمی از کشور و احتمال بروز سیلاب و تاخیر در پروازها و کولاک در مناطق سردسیر تا روز سه شنبه هشدار داد.

سازمان هواشناسی در هشدار هواشناسی-سطح نارنجی از بارش باران، وزش باد شدید موقت، در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق و در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف تا روز سه شنبه خبر داد.

این اطلاعیه افزوده است: هشدار امروز (شنبه) در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، غرب اصفهان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران است و برای  فردا یک‌شنبه بارندگی ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان ادامه دارد.

روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات غربی اصفهان و روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شرق لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات استانهای البرز، قزوین، تهران و غرب اصفهان بارش‌ها تقویت می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، اثر مخاطره جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کولاک برف در جاده‌های کوهستانی، مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف گیر، تاخیر یا لغو پرواز است.

سازمان هواشناسی به پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی آب‌روها و دهانه پل‌ها، تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و اطمینان از سوخت کافی، جلوگیری از هر گونه فعالیت‌های کوهنوردی، عدم جابجایی عشایر کوچ‌رو، جمع آوری دام‌ها از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آمادگی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، راهداری، وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با رخداد خسارات احتمالی ناشی از بارش برف و وقوع سیلاب توصیه کرده است

شرکت کنترل آلودگی هوا اعلام کرد:

هشدار برای همه افراد تهران | شاخص آلودگی هوا امروز افزایش یافته است

پایتخت طی ۹ ماه گذشته فقط ۲ روز هوای پاک، ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۶ روز هوای آلوده برای همه افراد داشته است. شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۲۸ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده و وضعیت قرمز و در حالت هشدار است.

هشدار برای همه افراد تهران  | شاخص آلودگی هوا امروز افزایش یافته است
 

پایتخت طی ۹ ماه گذشته فقط ۲ روز هوای پاک، ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۶ روز هوای آلوده برای همه افراد داشته است. شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۲۸ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده و وضعیت قرمز و در حالت هشدار است.

پایتخت طی ۹ ماه گذشته فقط ۲ روز هوای پاک، ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۶ روز هوای آلوده برای همه افراد داشته است.

 

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۲۸ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده و وضعیت قرمز و در حالت هشدار است.

 

شاخص آلودگی هوا امروز افزایش یافته است. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۱۶ قرار داشت هوای تهران برای افراد حساس جامعه آلوده بود.

 

پایتخت از ابتدای سال و طی ۹ ماه گذشته ۲ روز هوای پاک، ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۶ روز هوای آلوده برای همه افراد داشته است. این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۵ روز هوای پاک، ۱۷۹ روز هوای قابل قبول، ۷۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۲ روز آلوده برای همه افراد داشته است.

 

همچنین بیشترین دمای هوا در روز جاری ۹ و کمترین دما ۳درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه