ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان | امکانات قطر برای میزبانی در جام جهانی فوق‌العاده خواهد بود

برانکو: در قطر با قاشق و چنگال طلا غذا خوردیم !

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان می‌گوید امکانات قطر برای میزبانی در جام جهانی فوق‌العاده خواهد بود.

برانکو: در قطر با قاشق و چنگال طلا غذا خوردیم !
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان می‌گوید امکانات قطر برای میزبانی در جام جهانی فوق‌العاده خواهد بود. او درباره میزبانی قطر از جام عرب گفت: من به عنوان مربی در دو جام جهانی حضور داشته‌ام و استادیوم‌های زیادی را دیدم. کاری که آن‌ها انجام داده‌اند واقعا شگفت‌انگیز است. رختکن‌ها شگفت‌انگیز هستند. سالن گرم کردن ۱۵۰ مترمربع و هم‌چنین جکوزی، سونا و هر چیز دیگری اینجا است. همه چیز عالی است. در افتتاحیه مسابقات من در یکی از قسمت‌های VIP با تعداد زیادی میهمان بودم. فقط به شما می‌گویم که ما به معنای واقعی کلمه با قاشق و چنگال طلا غذا خوردیم، فکر می‌کنم این گویای همه چیز است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان می‌گوید امکانات قطر برای میزبانی در جام جهانی فوق‌العاده خواهد بود.

 قطر کم کم در حال آماده سازی نهایی برای میزبانی جام جهانی است که کم‌تر از یک سال دیگر در این کشور آغاز خواهد شد.

جام عرب به عنوان یک تمرین برای قطر و فیفا عمل کرد، جایی که فقط فینال بین تونس و الجزایر هنوز برگزار نشده است. عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات نیز در جام عرب حضور داشت. تیم او با شکست دو بر یک برابر تونس در یک چهارم نهایی نتوانست به نیمه نهایی برسد.

برانکو ایوانکوویچ گفت: از این تورنمنت بسیار خوشحالم زیرا نشان دادیم که می‌توانیم با همه رقابت کنیم. از نظر بدنی بسیار آماده بودیم و می توانم بگویم که در نیمه دوم در تمام بازی های آن برتری داشتیم. مقابل هیچ کس کم نداشتیم. ما واقعاً در گروه بدشانسی آوردیم زیرا دو پنالتی دادیم که حداقل قابل بحث بود و یک گل به خودی زدیم، اما مهم این است که تأثیر بسیار خوبی گذاشتیم. تیم بسیار جوان ما فضای جام جهانی یا حداقل این مینی جام جهانی را احساس کرد و این برای بازیکنان من که چنین فرصتی در مسابقات قهرمانی داخلی ندارند بسیار مهم است، درست است.

تمامی مسابقات جام عرب در استادیوم‌هایی برگزار شد که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر سال آینده میزبان جام جهانی خواهند بود. تیم‌های ملی از هتل‌هایی استفاده کردند که از تیم‌های ملی سراسر جهان در جام جهانی استفاده خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی عمان ادامه داد: واقعا هیچ مشکلی نداشتیم. ما در هتل مجللی که با تیم ملی مراکش مشترک بودیم اسکان داده شدیم اما در جام جهانی تیم‌های ملی از هم جدا می‌شوند. چه می‌توانم به شما بگویم، همه چیز در بالاترین سطح ممکن است و امنیت در سطح باور نکردنی است. بدون اعتبار نمی‌توانید میزبانی بگیرید، در هر طبقه نگهبانی وجود دارد. ترافیک نیز بسیار خوب سازماندهی شده بود. دو زمین با بالاترین کیفیت وجود دارد، یک سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، اتاق تمرین و ماساژ و هر چیز دیگری که آن‌ها نیاز دارند.

او در ادامه گفت: من به عنوان مربی در دو جام جهانی حضور داشته‌ام و استادیوم‌های زیادی را دیدم. کاری که آن‌ها انجام داده‌اند واقعا شگفت‌انگیز است. رختکن‌ها شگفت‌انگیز هستند. سالن گرم کردن ۱۵۰ مترمربع و هم‌چنین جکوزی، سونا و هر چیز دیگری اینجا است. همه چیز عالی است. در افتتاحیه مسابقات من در یکی از قسمت‌های VIP با تعداد زیادی میهمان بودم. فقط به شما می‌گویم که ما به معنای واقعی کلمه با قاشق و چنگال طلا غذا خوردیم، فکر می‌کنم این گویای همه چیز است. همه استادیوم‌ها دارای تهویه هوا هستند. همه چیز این‌جا عالی است. باید از برگزارکنندگان تمجید کنم زیرا برگزاری چنین مسابقه‌ای در چنین فضای کوچکی کار آسانی نیست.

هواداران اروپا بیش از همه نگران شرایط آب و هوایی و ظرفیت‌های اقامتی هستند، زیرا از قبل مشخص شده است که اتاق‌ها و تخت‌های کافی برای همه کسانی که می‌خواهند به جام جهانی بیایند وجود نخواهد داشت.

برانکو در پایان گفت: آب و هوا هم برای فوتبال و هم برای هواداران عالی خواهد بود. دقیقاً در این زمان از سال بازی می‌شود و اکنون در طول روز هوا در آنجا دلپذیر و گرم است.

حضور برانکو در لیگ مصر

مربی کروات راهی مصر می‌شود

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در الزمالک مصر اعلام آمادگی کرد.

 مربی کروات راهی مصر می‌شود
 

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در الزمالک مصر اعلام آمادگی کرد.

برانکو ایوانکوویچ با تیم ملی فوتبال عمان نتایج خوبی کسب کرده است.

 

این مربی کروات مورد توجه الزمالک، تیم پرطرفدار مصری قرار گرفته است.

 

او گفت: الزمالک به من پیشنهاد داده است و من از پیشنهاد آنها استقبال کردم و بر این باور هستم که می‌توانم با این تیم موفق شوم.

 

حضور برانکو در لیگ مصر می‌تواند با توجه به حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی این کشور، جذابیت زیادی داشته باشد و این احتمال وجود دارد که بار دیگر شاهد درگیری این دو مربی بزرگ باشیم.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ح ر ارسالی در

      واقعا چرا باید قطر این قدر رشد و توسعه پیدا کنه و همچنین امارات و امثالهم اما ایران با این منابع طبیعی غنی و مردم مستعد در این فلاکت باشه کجای کارمان اشتباه هست و چرا منابعمان به خصوص نیروی انسانی رو به این شکل اسقناک هدر میدیم آن که معتاد افسرده مهاجرت بیکاری و غیره

    • ممد پرسپولیسی ارسالی در

      برانکو زیاد تو ایران بوده الان این امکانات قطر و که میبینه با امکانات ایران مقایسه می‌کنه سر درد میگیره بنده خدا

    • ناشناس ارسالی در

      ایران به فنا رفته دولت مردان ما کثیفن فقط به جیب بچه هاشون فکر میکنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه