ارسال به دیگران پرینت

رئیس بنیاد شهید:

حقوق کمی به خانواده شهدا و جانبازان پرداخت می شود

عمده جانبازان ما زیر ۲۵ درصد هستند که کمک معیشت ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند که هزینه ناچیزی است.

حقوق کمی به خانواده شهدا و جانبازان پرداخت می شود

عمده جانبازان ما زیر ۲۵ درصد هستند که کمک معیشت ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند که هزینه ناچیزی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات فرهنگی به خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند زیرساخت‌هایی است که استان قم از این نظر نسبت به بقیه استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد ولی برخی طرح‌ها نیاز به تکمیل شدن دارد و بنای ما بر این است که بجای شروع پروژه‌های جدید برای پروژه‌های نیمه تمام تزریق اعتبار کنیم.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: از زمانی که در خدمت خانواده معزز شهدا هستیم این ششمین سفر استانی است که به منظور آشنایی با مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در این دولت انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی ارزیابی میدانی از عملکرد مسئولان استانی بنیاد شهید انجام می‌شود، افزود: در سفرهای استانی میز خدمت با حضور معاونان بنیاد شهید تشکیل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در هر استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات لازم در همان استان اتخاذ می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل جلسه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هر استان به منظور اکرام خانواده شهدا و ایثارگران و بهبود مسائل فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: خدمات فرهنگی به خانواده شهدا و ایثارگران نیازمند زیرساخت‌هایی است که استان قم از این نظر نسبت به بقیه استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد ولی برخی طرح‌ها نیاز به تکمیل شدن دارد و بنای ما بر این است که بجای شروع پروژه‌های جدید برای پروژه‌های نیمه تمام تزریق اعتبار کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایثار و شهادت در شرایط فعلی ساختار سنی متفاوتی با جمعیت کشور دارند و جامعه هدف ما ۳۰ سال مسن‌تر از میانگین کشوری است، گفت: در حال حاضر پدر و مادر شهدا حدود ۸۰ سال، همسران شهدا و جانبازان حدود ۶۰ ساله و فرزندان شهدا متوسط سنشان ۴۲ سال است که این جمعیت از جوانی گذشته و نیاز به حمایت دارند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مراکز آسایشگاهی و درمانی بنیاد شهید باید توسعه پیدا کند، گفت: در مسائل معیشتی هم با توجه به تورم و گرانی‌ها حقوق کمی به خانواده شهدا و جانبازان پرداخت می شود زیرا عمده جانبازان ما زیر ۲۵ درصد هستند که کمک معیشت ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند که هزینه ناچیزی است.

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • دسته گل ارسالی در

      آره جون عمه ات؟

    • ناشناس ارسالی در

      من فرزند شهید هستم در این ماه 10 میلیون خرج دندان پزشکی داشتم متاسفانه هیچ هزینه ای برای جبران به من تعلق نگرفته حتی هزینه عکس رادیو گرافی دندان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه