ارسال به دیگران پرینت

با رای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات؛

«مهر» از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد

| در دادگاه مطبوعات امروز، خبرگزاری مهر با رای هیأت منصفه دادگاه از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد.

«مهر» از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد

 امروز در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی دوپرونده جرم مطبوعاتی رسیدگی شد.

احمد مؤمنی راد سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در پرونده اول اتهام نشر اکاذیب از سوی صاحب امتیاز خبرگزاری فارس مطرح بود که هیأت منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهام فوق الذکر متهم را به اتفاق آرا مجرم ندانست.

وی به دیگر پرونده مورد رسیدگی اشاره و تصریح کرد: در پرونده مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری مهر به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز هیأت منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین متهم را به اتفاق آرا مجرم ندانست.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه