ارسال به دیگران پرینت

واکسن کرونا | آمار واکسیناسیون کرونا ایران | کرونا | واکسیناسیون

فرصت دو هفته‌ای به شهروندان برای ثبت اطلاعات واکسیناسیون کرونا در سامانه‌

دبیر کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، گفت: یک میلیون نفری که تا به امروز واکسیناسیون خود را در سامانه‌‌ ثبت نکرده‌اند، دو هفته فرصت دارند تا در ثبت اطلاعات واکسن خود اقدام کنند، افرادی هم که به دریافت واکسن تمایلی ندارند، در صورتی که از میان کارکنان دولت باشند، باید هر 15 روز یک‌بار تست PCR منفی بدهند.

فرصت دو هفته‌ای به شهروندان برای ثبت اطلاعات واکسیناسیون کرونا در سامانه‌

سیتنا، حسین قاسمی، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در جلسه ستاد خبری کرونا با موضوع تبیین سکوی مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر که در محل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون طراحی سامانه‌ یا اپلیکیشنی برای دسترسی تمامی دستگاه‌های کشور به اطلاعات واکسیناسیون شهروندان، توضیح داد: در سامانه‌ی امید، شهروندان زمانی که کد ملی خود و شماره موبایلی که با کد ملی آنها دوخته (تطابق) شده است را وارد می‌کنند، اولین اطلاعاتی که بر روی سیستم به نمایش درمی‌آید کارت واکسن دیجیتال، وضعیت بیماری و سلامتی فرد است.

دبیر کمیته‌ی امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ادامه داد: دسترسی تمامی دستگاه‌های کشور به اطلاعات واکسن شهروندان که در کشورهای دیگر در قالب اپلیکیشن اجرا می‌شود، در کشور ما در قالب سامانه‌ی امید انجام می‌گیرد.

وی، گفت: اطلاعات یک میلیون نفر از جمعیت واکسینه‌شده‌ی کشور، در سامانه‌ی امید ثبت نشده است و پرسش تلفنی وزارت بهداشت از شهروندان مبنی بر وضعیت واکسیناسیون افراد نیز به همین علت است.

قاسمی، اشاره کرد: به صورت کلی کد ملی‌هایی که واکسیناسیون آنها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت شده باشد، خدمات خود را از طریق سامانه امید دریافت خواهند کرد.

دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در پایان، تاکید کرد: یک میلیون نفری که تا به امروز واکسیناسیون خود را در سامانه‌ی وزرات بهداشت ثبت نکرده‌اند، دو هفته فرصت دارند تا در ثبت اطلاعات واکسن خود اقدام کنند، افرادی هم که به دریافت واکسن تمایلی ندارند، در صورتی که از میان کارکنان دولت باشند، باید هر 15 روز یک‌بار تست PCR منفی بدهند.

جزئیات کامل ثبت نام کارت واکسن دیجیتال

ثبت نام کارت واکسن دیجیتال + لینک و جزئیات کامل

همه جزئیات ثبت نام کارت واکسن دیجیتال را در این گزارش دنبال کنید.

ثبت نام کارت واکسن دیجیتال + لینک و جزئیات کامل
 

بنابر اعلام سایت وزارت بهداشت برای ثبت نام کارت واکسن دیجیتال فارسی لازم است تا اینجا کلیک کنید. همچنین جهت ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی هم ضروری است تا به نشانی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به این آدرس مراجعه نمایید.

 

 

 ثبت نام کارت واکسن دیجیتال فارسی ( اینجا کلیک کنید )

بدون فیلترشکن وارد شوید​

 

ثبت+نام+واکسن+کرونا

 

 

 

 

 ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی ( اینجا کلیک کنید )

بدون فیلترشکن وارد شوید

 

واکسن+کرونا (1)

 

 

 

گزارش خطا در کارت واکسن دیجیتال ( اینجا کلیک کنید )

بدون فیلترشکن وارد شوید

ثبت+نام+واکسن+کرونا (1)

 

 

 

 

گفتنی است؛ تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادر شده از سوی وزارت بهداشت است. جهت تعیین اصالت کارت واکسن دیجیتال انگلیسی (مخصوص مسافران به خارج کشور)، کافی است بارکد دوبعدی (QR-Code) مندرج روی کارت توسط یک گوشی تلفن همراه اسکن شود. در صورت اصالت کارت، صفحه‌ای با نشانی https://vaccinecard.health.gov.ir باز خواهد شد که عینا تصویر کارت دیجیتال فرد را نمایش می‌دهد.

 

مقتضی است اطلاع رسانی مناسب به مشتریان این شرکت ها به گونه ای انجام شود که حداقل دو هفته قبل از مسافرت نسبت به تهیه کارت دیجیتال واکسن اقدام نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را از طریق فرم اعلام خطا در کارت واکسن (موجود در همان سامانه salamat.gov.ir) پیگیری فرمایند.

سامانه نوبت دهی تزریق واکسن ( اینجا کلیک کنید )

بدون فیلترشکن وارد شوید

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه