ارسال به دیگران پرینت

انتقاد معاون پیشین وزارت خارجه از هدیه گرانقیمت قالیباف

هدیه قالیباف به اردوغان یک فرش دستباف نفیس

معاون پیشین وزارت خارجه نوشت : اینکه دهه‌ها بعد، هنوز درب بر همان پاشنه می چرخد و ما ثروتمندیم و دیگران مقتصد، نیازمند بازبینی نیست؟

 هدیه قالیباف به اردوغان یک فرش دستباف نفیس

در دیدار قالیباف و اردوغان، ایران یک فرش دستباف نفیس به اردوغان هدیه داده و اردوغان کتابی از خودش به هیات ایرانی هدیه داده است. حسین جابری انصاری معاون پیشین وزارت خارجه در واکنش به این تبادل هدیه، ضمن نقل خاطره‌ای از تاج الملوک همسر رضاشاه که نوشته «به ملاقات هیتلر رفتیم و ۲ قالی نفیس ایرانی و پسته بردیم.

عکس خود را امضاء کرد و گفت: متأسفانه پیشوای آلمان مثل شاه ایران ثروتمند نیست ونمی تواند هدیه گرانقیمت به ما بدهد!» ،افزوده است : اینکه دهه‌ها بعد، هنوز درب بر همان پاشنه می چرخد و ما ثروتمندیم و دیگران مقتصد، نیازمند بازبینی نیست؟

دیدار قالیباف با اردوغان

قالیباف با اردوغان دیدار کرد

محمدباقر قالیباف با رجب طیب اردوغان دیدار کرد.

قالیباف با اردوغان دیدار کرد
 

محمد باقر قالیباف که برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی به ترکیه رفته است با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

روز گذشته هم جمعی از سرمایه‌گذاران و مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ ترکیه‌ای با رئیس مجلس ایران دیدار کردند. دیداری که قالیباف در آن ضمن تأکید بر ایجاد هاب مالی و لجستیکی در روابط اقتصادی ایران و ترکیه گفت:‌  در دولت و مجلس اولویت را توسعه روابط با همسایگان و کشورهای اسلامی قرداده‌ایم و این یک اراده جدی و محکم است و براین اساس مصمم هستیم تجارت دوجانبه را در اولویت قرار دهیم.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ۹ ارسالی در

      اگر خدا جای حق نشسته باید تاوان پس بدی

    • ناشناس ارسالی در

      عوضی تر از این اردوغان مگر داریم خاک بر سر ما که داریم به این داعشی رو می دیم خاک خاک هم کنه به خدا

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا برای همین است که میگن مرزهای بیشعوری چقدر جابجا شده .

    • علی اصغر از تهران ارسالی در

      منظور هیتلر این بود که من اجازه ندارم دارایی ملتم را هدیه بدهم چون من فقط یک امانت دارم آن سیستم حکومت وارثی چون خانم مرکر دارد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه